Z tego co kiedyś czytałem tylko Shell sprowadza swojego V-power Racing z zagranicy reszta w tym wszystkie BP Ultimate itp są brane z polskich rafinerii i do paliw premium dodawane są indywidualne dodatki na zamówienie odbiorcy. Mało tego umowy na paliwa podpisywane są co roku nowe wiec w tym roku dostawcy paliw mogli się zmienić bo ostatnie dane jakie miałem to chyba z 2011r.
Friq informuj jak coś się ruszy w temacie ja póki co dla świętego spokoju będę omijał tą stacje.
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lut 03, 2012 09:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
U nas na bp też jest felerne.miałem w baku ze3 litry (wskazania komputera),dotankowałem na bp w gliwicach i od razu problemy- szarpanie ciężko wkręcał się na obroty. było 16 stopni mrozu
Widze ze zmienia się pytanie.
Nie których stacji unikać, ale gdzie w ogole tankować?
Mam wrażenie ze jakość paliw znacznie spadła, a cena poszybowała w góre.
Jeżeli LPG od Shella brudzi instalacje, a największy dostawca gazu w moim regione TEZET ma ponoć jeszcze brudniejszy (ale oba są chwalone, bo dobrze sie na nich jeździ) to skąd ja mam brać gaz? . Statoil mi został (chyba najdroższy gaz w Lublinie), odkąd go zatankowałem problemy z wtryskami troche przechodzą (ale weszło ledwie 12 litrów).
Porażka. Wychodzi że równie dobrze moge tankować byle co z Biedronki i Kerfura, bo przynajmniej zaoszczędze na nowe wtryskiwacze
heheh Klienci chcący Dobre a wręcz rewelacyjne paliwo do Diesla mogą tankować paliwo w Porcie Odra Trans ale tylko zielone statkowe i samemu opłacać akcyzę Paliwo tańsze o jakieś 1.5zł na l. Ale bardziej kalorycznego paliwa w Polsce nie kupicie Ale nadaje się tylko do naszych Diesli starych Jest ono suche i oczywiście barwione.
Zgadnij skąd bierze paliwo Neste? Tak bingo z Orlenu
Pływak, w takim razie jak mam wytłumaczyć zmniejszenie się zużycia ON o prawie litr na 100km po zmianie stacji z Orlenu na Neste? Być może jeżdżę trochę wolniej ale aby to dało takie oszczędności to wątpię. Teraz przy dojazdach do pracy regularnie wychodziło mi 5,6 - 5,7 l/100km a takie wyniki uzyskiwałem na Vervie jedynie w trasie.
U nas najlepsze paliwo też jest na neste i 123 (tam mają paliwo statoil) a na bp czy shell to badziew po zatankowaniu którego mój hdi w pugu odmawiał posłuszeństwa nawet w dni z temperaturą na plusie. Na szczeście puga się już pozbyłem, a mój nowy nabytek tankuję na na wskazanych wyżej.
orlena dawno sobie odpuściłem jak zamarzł mi zimowy on.
WItam wiec tak rano w słoiku tzn pół słoika od dołu maź jak miód a u góry strasznie mętne coś podobnego do ON i zabrałem auto ojca bo MG unieruchomiony i z tym słoikiem pojechałem na stacje i źle zrobiłem bo wsadziłem słoik do auta a w aucie było bardzo ciepło bo w garażu stało ogrzewanym i jak dojechałem na stacje ta maź wymieszałą sie wiec zawróciłem i pojechałem do pracy. W pracy postawiłem na placu ten słoik i było -12 dziś jakoś i to samo przy -12 czyli maź na spodzie u góry coś mętnego jak ropa i teraz zrobie tak ze za pare godzin pojade na stacje i zostawie ten słoik obok stacji i rano pojade wezme słoik i jak bedzie to sam co dziś to wołam szefa stacji i albo zwraca mi pieniadze na paliwo i filtr albo ide do prasy.... Bo co innego mam zrobić ....'/ Ide spuszczać paliwo teraz i filtry zmienić
Ja zakończyłem współpracę ze stacją Orlen 5 lat temu, kiedy posiadając Fiata Cinquecento widziałem oromną róźnicę, pomiędzy tankowaniem na Orlenie, a na Neste A24.
Dane miałem stare z 2011 w grudniu Statoil i Neste podpisałem umowę na dostawy w 2012 z Lotosem dla BP i Lukoil dostarcza paliwo Orlen czy to coś zmienia? Nadal zwykłe paliwo jest albo z Lotosu albo Orlenu i co rok dostawcy się mogą zmieniać To, ze czułeś różnice pomiędzy jedną konkretną stacją, a drugą nie znaczy, ze wszystko co wyprodukuje PKN Orlen jest do dupy bo zapewne produkty wychodzące z rafinerii czy to Lotosu czy Orlenu niewiele się różnią, a to co sie dzieje z nimi dalej to inna para kaloszy. Czytając ostatnimi czasy komentarza dochodzę do wniosku, że nie ma sieci stacji która by miała w 100% dobra opinie. Temu zamarzło ze Shella, tamu z Neste i BP, jeszcze inny tankuje pod carrefourem i jest zadowolony...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Pływak, w sumie masz rację, ale jak to marcin316 napisał, na Neste nie ma komu oszukiwać. Mam jeszcze Clio 1.5 dCi, które również ma Common Rail i od 4 lat tankuje je tylko na Neste, i nie mam z nim żadnych problemów, mało tego mam w nim spalone wszystkie świeczki żarowe, i pzedwczoraj po 9 godzinach czekania na mnie przy pracy, przy -19* odpalił bez problemu i żeby było śmieszniej oddał jeszcze trochę prądu 3 litrowemu mercedesowi
hahah tragedia Moje letnie paliwo było lepsze od tego co zatankowałem Przedwczoraj i dolałem Skydda i to jakieś 200ml. Jak mechanik zobaczył nowy 3 dniowy filtr to załamał ręce i powiedział, że równie dobrze mogłem mleko wlać i taki sam efekt. Tu w Świdniku co 3-4 auto nie odpala. Ludzie wkur.... Gość w sklepie z częściami mówi, że sprzedał w ciągu tygodnia ponad 70 Filtrów Paliwa.....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum