Od kiedy kupiliśmy Roverka, tankujemy jedynie na BP i zawsze Ultimate. Gdy były jeszcze lekkie zimy, problemów nie było. Dodatkowo, w okresie zimowym, lałem Depresator w proporcjach zgodnie z instrukcją. Jednak w ubiegłym roku przy -20 nie mogłem odpalić i jak się okazało z winy kiepskiego paliwa
Nauczony tym zdarzeniem, w tym roku, zacząłem dolewać profilaktycznie niewielkie ilości Skydda już w listopadzie. Gdy temperatury były niższe, Skydda dolewałem wg. przepisu, a gdy mróz był 5-8'C poniżej zera, dodatku leję więcej niż zaleca producent i jak na razie jest
_________________ rover forever
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lut 04, 2012 18:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ja dwa lata temu miałem problem z benzyna z orlenu samochód po zatankowaniu dostał padaczki od tego czasu albo shell, lukoil albo moja lokalna stacja na cerfie... i zawsze 98
Ja mojego byłego mg-ka tankowałem tylko na ORLENIE i nigdy nie było problemu. Nie wiem czy słusznie, ale jeżeli wydawać pieniądze to na nasze Polskie przedsiębiorstwa czyli Lotos i Orlen
I mnie dopadła ta gówniana choroba, paliwo ze stacji Krab z dotankowanym 1/2 baku diesel gold na statoil, 2L PB95 i dodatku STP nic nie dało.. Wszystko było ok nawet przy -17 ale wystarczy że auto postało 2dni i było -19, to wystarczyło. Samochód odpala lecz nie ma mocy, jedzie do 1900RPM i koniec, wczoraj wracając w nocy jechałem 40-50km/h bo auto w ogóle nie chciało jechać i co skrzyżowanie gasło. Odstawienie na noc do garażu na -4 nic nie dało. Wypalić to państwo. lejemy gówniane paliwo za 6zl/L !
Jeśli paliwo już zamarzło w filtrze to trzeba go wymienić na nowy czy wystarczy podgrzać albo poczekać na cieplejsze dni? Bo widze że wszyscy tutaj wymieniają na nowe co chwile, a niewiem po co?
Wlewanie dodatków do oleju napędowego, który ma minusową temp, na niewiele się zda, bo te dodatki przyjmą postać kisielu albo całkiem zamarzną i się nie rozpuszczą.
Mundekk, dziś w koparkach podgrzewaliśmy filtry i do baku dolaliśmy ropy z dodatkiem o którym wyżej piszę. Tyle że ten dolewany ON najpierw mocno podgrzaliśmy palnikami w kanistrze i dodaliśmy dodatków i to do zbiornika.
Filtrów nie wymienialiśmy.
byłem dziś w ostrowie wlkp na stacji MZK (autobusy sie tam tankuja) i generalnie wszyscy mówia ze tam jest najlepsze paliwo bo oni tankuja tam nowe autobusy SOLARISY i musza miec dobre paliwo i ide do spzredawcy i mówie
ja- macie zimowe paliwo
stacja- tak mamy
ja- mam nadzieje bo w pleszewie na stacji zrobiłem straszny dym bo ich paliwo zamarzło i sprawa idzie w media
stacja- uuu wiem Pan jest paliwo zimowe ale zdarzaja sie relkamacja
ja-jak reklamacje przeciez mówił Pan ze zimowe? to jest takie czy nie ?
stacja- no jest ale 1 na 20 klijentów jest niezadowolonych i mówia ze zamarza...
ja- prosze pokazać zaświadczenie o jakiści paliwa
pokazał i patrze temp mętnienia -9 a temp blokady -24
ja- -24 temp blokady i to jest zimowe
stacja- ja nic na to nie moge\
ja- w takim podziękuje dowidzenia
pojechałem na ARAMIR po Pleszewa i pytam chłopaków bo znam ich bardzo dobrze i mówie
ja- dobre macie paliwo i czy zimowe
stacja- żadnej reklamacji nie było nikomu z tego co wiemy nie zamarzło i może nie mamy jakiegoś super paliwa bo paliwo jest średnie ale i tak w Pleszewie lepszego nigdzie nie kupisz a pozatym mamy paliwo ubezpieczone i gdyby coś sie stało z silnikiem ubezpieczalnia pokrywa koszta
ja- wal do pełna
Dam znać jutro czy paliwo jest ok
Do tej pory siedziałem cicho bo tankowałem Red Diesla. Ale gdy tylko zaczęły się problemy wyjeździłem dziadostwo kupiłem pół zbiornika ON Arctic za 5.89! Do tego w podarunku od qmpla 100 ml specyfiku do diesla mieszanego w kanistrze. I co ? Z rana zapalił ładnie:
I zrobił nawet 80 km
Od 11 do 18 stał na powietrzu. I znów problemy. Mam nowy aku ale długo nie wytrzyma jak będę musiał tak kręcić rozrusznikiem
Tak wygląda praca silnika:
Zaznaczam, że silnik był rozgrzany.
Witamy w posranym kraju gdzie już od lat samochody jeżdżą na wodzie.
_________________ 0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
alexi, Pokaz mi wodę zmieszania z olejem Pali tobie autko dobrze ja nie wiem co ty chcesz i aku pociągnie Wystarczy ze sie znów w czasie jazdy naładuje i nie ma co się martwic Ja nie wiem co ty chcesz od tych twoich filmików
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 224 Skąd: Międzylesie
Wysłany: Wto Lut 07, 2012 13:16
Orlen Międzylesie (pow. Kłodzki) - syf jak nie wiem! Dobrze ze ten temat poruszyliście. Mają monopol w okolicy, jakieś 10tys ludzi jest od nich uzależnionych, w dodatku to ostatnia stacja przed granica z Czechami.
Pracuje w sklepie z częściami i nic tylko filtry paliwa, depresatory, kable itp. Teraz troche mniej ale w zeszłym tygodniu nie nadążałem zaopatrywać się w filtry paliwa!! Ludzie z pretensjami, paliwo = kasza!! Najbliższa konkurencja Orlenu to Bliska 20km od nas.
Dalej żeby zatankować lepsze paliwo trzeba jechać ok 40km do kłodzka.
Przy okazji wlałem pełny bak BP Ultimate własnie w Kłodzku, tyle ze bez żadnego dodatku i pierwsze odpalanie po nocy było mało zadowalające.. Ciężej kręcił., dłużej odpalał, gasł po starcie, mimo wszystko ruszył.
Ręce opadają. Przychodzą ludzie, którzy autem nie ruszyli od początku lutego, stoi z syfem w baku.
Przybądź wiosno!!!!
alexi, Pokaz mi wodę zmieszania z olejem Pali tobie autko dobrze ja nie wiem co ty chcesz i aku pociągnie Wystarczy ze sie znów w czasie jazdy naładuje i nie ma co się martwic Ja nie wiem co ty chcesz od tych twoich filmików
ano te że auto nie trzyma obrotów i samo gaśnie jak to widać na drugim filmiku. Zgasło samo. Do czasu aż ropa się nie zagrzeje to nie ma mowy i jeździe.
_________________ 0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
alexi, Trzeba było z komentować na filmiku bo myślałem ze wył po prostu
Ja dziś bylem tankować dieselek z Ukrainy Jak lałem do baku to było jak masło i miejscami sie lejek zatkał Ale poszło 1l nafty, 1l denaturatory i 100ml skydda Jutro jeszcze zatankuje z 1l benznyki i na tym koniec Ma być odporne
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum