Forum Klubu ROVERki.pl :: Wytrzymałość paska rozrządu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Wytrzymałość paska rozrządu
Autor Wiadomość
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Wto Lut 21, 2012 16:07   

bociannielot napisał/a:
Harry napisał/a:
Może któryś mod wydzieli rozmowę o rozrządzie do innego tematu
wydzielmy rozmowę z wydzielonego już tematu :grin:

no wiem,wiem
ale sam widzisz jaki cyrk się robi :wink:
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lut 21, 2012 16:07   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Firq 




Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Wto Lut 21, 2012 19:26   

Witam dziś dzwoniłem do Minimotu i dowiedziałem sie ze do R25 idt (bo nie wiedzą co to MG ZR) są dwa rodzaje paska dwie szerokości i chciałem na allegro zamówić zestaw taki ale na allegro wszystkie paski są ponoć takie same.... co o tym myślicie ?

[ Dodano: Wto Lut 21, 2012 19:26 ]
http://allegro.pl/rozrzad...2117690702.html dzwoniłem do gościa z linku i powiedział to samo ze są dwa rodzaje paska i potrzebuje vin.
Taki zestaw będzie grał u mnie ??
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Lut 21, 2012 19:35   

Witam, nie wiem mody uważam takie pływu na pasek nie maja, bo musiał by się silnik szybciej kręcić a tego nie robi. Pasek tylko zaworami steruje i tyle i jest to zależne od obrotów silnika i raczej nic więcej. Tak ja uwazam.

Moj pasek jak się okazało nie był Gates tylko jakiś szit ktoś podmienił na Mitsuboshi :neutral: :evil: Kupujcie paski z górnych polek i tylko tak i można spać spokojnie. Ja kupiłem teraz Gatesa pasek.

Co do Contitecha to kilka mechaników mi odradzało oraz w sklepie ze sie już niestety lipne :neutral: Tylko Gates albo Dayco jak juz cos :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Wto Lut 21, 2012 19:40   

Dayco sa dość tanie na allegro i ponoś szmelc ... ja nie wiem jakie one naprawde sa tak wiec mówie co inni mówili :) Gates chyba u mnie wskoczy. Remi i jak głowica zdjęta ??
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Wto Lut 21, 2012 19:42   

z tego co sie orientuje to Dayco współpracuje z Gates
 
 
 
xtek 



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 920
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Lut 21, 2012 19:44   

Mitsuboshi nie sa takie zle - bardzo je ludzie polecaja, do niektorych hond szly jako OEM.
 
 
7Tomi 



Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 1139



Wysłany: Wto Lut 21, 2012 19:46   

Krzysi3k napisał/a:
U mnie najprawdopodobniej jakaś wada fabryczna paska...
NIE KUPUJCIE GATES'ów !


Gates a Gates nie zawsze to znaczy to samo.

Mam kilka pasków oryginalnych - zapakowanych fabrycznie w pudeleczko MG Rover - są to paski Gatesa Power Grip.

Zamówiłem taki sam pasek z IC i pasek też Gates'a jakościowo odstaje od paska oryginalnego.

Różnica w cenie to ok 50zł. Ale patrząc na wykonanie obu pasków to jeszcze nikt z klientów nie wybrał tańszego :)

a co do Dayco ostatnio w R214 robiłem rozrząd, który klient zmieniał w 2003 roku a zrobione zaledwie 20 tys. Auto używane sporadycznie. Pasek miał ok 1,5 cm luzu pomiędzy kołem wału a kołem wałka :/
_________________
Pozdrawiam
7Tomi
 
 
Firq 




Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Wto Lut 21, 2012 19:49   

a masz do idt taki pasek org ??
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
marthinez 



Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 932
Skąd: Szczecin



Wysłany: Wto Lut 21, 2012 21:09   

Tomi_114 napisał/a:
Mam kilka pasków oryginalnych - zapakowanych fabrycznie w pudeleczko MG Rover - są to paski Gatesa Power Grip.

Zamówiłem taki sam pasek z IC i pasek też Gates'a jakościowo odstaje od paska oryginalnego.
Przecież od dawna wiadomo, że linia produkcyjna OEM bardzo różni się od ogólnodostępnych zamienników.
Ludzie usłyszą, że Gates szedł na pierwszy montaż to myślą, że wszystkie inne tej firmy dorównają jakością OEM.
Nic bardziej mylnego.
_________________
Pozdrawiam
Marcin
 
 
kadzaf 




Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Wto Lut 21, 2012 21:18   

Niech pasek i kosztuje drozej tylko nie bedzie pewne ze ma wiecej doczynienia z danym producentem niz sam napis oraz pudełko.
Niestety tak to obecnie przyjeło sie ze nikt za nic ,nie bieże odpowiedzialnosci ,wiec robia jak im pasuje ,a potem dzieja sie takie cuda.
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lut 22, 2012 00:46   

Nie wiem montuje teraz Gatesa i zobaczymy. Będę na pewno teraz bardziej zaglądał do rozrządu czy nic się tam nie dzieje bo aż strach ogarnia :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
sobrus 




Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1522
Skąd: Lublin



Wysłany: Sro Lut 22, 2012 07:52   

Co powiecie na pasek rozrządu za 19zł:
http://allegro.pl/pasek-p...2079126837.html
:shock:

Moze by tak pasek "wzmocniony"?
http://allegro.pl/pasek-r...2079458647.html

A jakie opinie o firmie Bosch?
 
 
szoso 




Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Lut 22, 2012 07:55   

Remigiusz napisał/a:
odradzało oraz w sklepie ze sie już niestety lipne Tylko Gates albo Dayco jak juz cos

może akurat nie handlują Contitechem więc chwalą to co mają, czegoś nie mam to mówię że niedobre
jak ma pęknąć to pęknie nawet z górnej półki
najlepiej co jakiś czas zdjąć osłonę paska i zerknąć jak wygląda

Firq, piszesz wszędzie o tym rozrządzie a tyle czasu na forum już jesteś, w idt pasek ma 30mm a w sdi 28mm, rozrząd z twojego linka jest do sdi, opcja szukaj się kłania, tobie ona jakoś obca :wink:
 
 
PTE 




Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 1429
Skąd: Gdańsk

Rover 25

Wysłany: Sro Lut 22, 2012 08:43   

sobrus napisał/a:
A jakie opinie o firmie Bosch?


Ja aktualnie mam pasek rozrządu Boscha. Jest produkowany w Wlk. Brytanii w tej samej fabryce co ContiTech. Póki co od października 2010 r. przejechałem na nim jakieś 10 tys. km.
_________________
Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
 
 
Kozik 




Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sro Lut 22, 2012 09:15   

PTE napisał/a:
Póki co od października 2010 r. przejechałem na nim jakieś 10 tys. km.


no to oszałamiających przebiegów nie robisz ;) chyba, że od 2011 ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
des 



Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 1080
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Sro Lut 22, 2012 09:33   

Ja mam pasek Gates`a raczej nie wzmacniany i zrobiłem na nim 62000 km przez ostatnie 2 lata. To nie ma znaczenia, że pasek kosztuje 50 zł czy 200 zł, ma strzelić to strzeli. I jeden i drugi może mieć wady fabryczne i nic tu nie zrobisz.
_________________
Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
 
 
 
slax 
Klubowicz





Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sro Lut 22, 2012 09:38   

des napisał/a:
To nie ma znaczenia, że pasek kosztuje 50 zł czy 200 zł, ma strzelić to strzeli. I jeden i drugi może mieć wady fabryczne i nic tu nie zrobisz.
Coś w tym jest, w przypadku droższego paska kupujemy tez odrobinę spokoju dla sumienia :mrgreen:
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
sobrus 




Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1522
Skąd: Lublin



Wysłany: Sro Lut 22, 2012 11:16   

Może strzelić i droższy i tańszy.
Ale prawdopodobieństwo ze strzeli tańszy niż droższy wzmacniany jest większe.
 
 
Firq 




Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sro Lut 22, 2012 19:17   

szoso, coś zleniwiałem masz racje ale poprawie sie na przyszłość ;) a pisze troche tu troche tam bo zacząłem sie martwić o mój pasek bo juz 60.000 ma zrobione i najwyższa pora na niego. dzięki wielkie ;)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lut 22, 2012 19:57   

Ja jeszcze tak zapytam to niby skąd mamy brać paski do modyfikowanych aut. Nie kupie nigdzie jakieś inne paski O proc tych co są w sprzedaży czyli Conti, Gates, Dayco :?:

Prosił bym o oświetlenie bo chętnie kupie inny modyfikowany pasek :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Wytrzymałość felg aluminiowych na polskich drogach?
Wasze doświadczenia i opinię.
Piotrass Offtopic 30 Pon Lut 02, 2009 14:39
Brt
Brak nowych postów Wymiana paska klinowego
tronsek Offtopic 1 Czw Kwi 29, 2010 12:26
darek_wp
Brak nowych postów Wymiana rozrządu
Mietkowski Offtopic 6 Pią Wrz 04, 2009 00:15
filo
Brak nowych postów Żory / Rybnik / J-bie Zlecę wymianę rozrządu R75 v6 2.5
falko29 Offtopic 0 Nie Sty 27, 2013 17:28
falko29
Brak nowych postów Wałki i koła rozrządu ROVER, MG Kseries okazja
Gość Offtopic 0 Czw Cze 04, 2009 12:07
dobryziom



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink