Wysłany: Czw Maj 03, 2012 20:11 [Honda Civic] Spuszczanie wody z filtra paliwa (DIESEL)
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam.
Ponieważ po przeszukaniu forum nie znalazłem konkretnych informacji na ww. temat zakładam nowy.
Kupiłem filtr paliwa z zamiarem wymiany, ale w nowym filtrze zauważyłem możliwość spuszczenia z niego zawartości(plastikową nakrętką od spodu). Domniemywam, że ten w samochodzie ma taką samą możliwość. Jeżeli filtr ma jakieś zanieczyszczenia w tym wodę i można ją szybko usunąć to nie koniecznie należy od razu wymieniać cały filtr.
Zatem:
1. Kiedy można taki zabieg "spuszczenia wody z filtra wykonać?
2. Jakie mielibyście ewentualnie wskazówki (odpowietrzanie/zalewanie itp)?
A także:
3. Jaki jest poprawny schemat wymiany filtra paliwa w dieslach? (filtr oprócz wlotu i wylotu posiada także plastikową nakrętkę od spodu a także metalową śrubę od góry)
Ostatnio zmieniony przez mathew Czw Maj 03, 2012 20:30, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Maj 03, 2012 20:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jeżeli filtr ma jakieś zanieczyszczenia w tym wodę i można ją szybko usunąć to nie koniecznie należy od razu wymieniać cały filtr.
Dokładnie. Ja filtr wymieniam zawsze przed zimą, czyli ok połowy listopada.
mathew napisał/a:
1. Kiedy można taki zabieg "spuszczenia wody z filtra wykonać?
Praktycznie zawsze, byle silnik był zgaszony.
mathew napisał/a:
Jaki jest poprawny schemat wymiany filtra paliwa w dieslach?
Ja wymieniam w ten sposób: stary filtr wyciągam i spuszczam przez wylot paliwo do zbiornika. Następnie podpinam przewód paliwowy do wlotu i "gruszką" pompuję paliwo aż do momentu kiedy wypłynie przez wylot. Wtedy podpinam przewód paliwowy do wylotu i jeszcze dwa ruchy "gruszką".
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Filtr jest za grosze a chroni pompe warto duzo wiecej wiec lepiej wymieniac niz tylko wylewac zanieczyszczenia. Sruba u gory do odpowietrzenia za pomoca gruchy
Aby nie bylo niespodzianek to dolna niech bedzie zakrecona
A zeby w pelni odpowietrzylo to ta gorna sruba musi byc najwyzszym miejscem ukladu paliwowego
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum