Przyjrzyj się tym rolkom. One są teflonowe i twarde jak kamień, a fabryczne ściśniesz ręką i się uginają - plastik jak ten co się grzebienie robi. Tak więc uważam, że wytrzymają więcej, niż całe auto
[ Dodano: Pią Maj 25, 2012 22:02 ]
A! Przed montażem warto je obsmarować całe jakimś towotem/litenem
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
SPAMU¦
Wysłany: Pią Maj 25, 2012 21:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
marthinez, Trzeba było zapytać z czego będą zrobione. Ja jak z nim rozmawiałem to powiedział że będą z twardego plastiku zrobione i wszystko było jasne. Do mnie dotarły w środę ale będą musiały poczekać trochę bo czasu brak na wymianę
_________________ Im szybciej przejedziesz na czerwonym świetle, tym mniejsze prawdopodobieństwo, że ktoś cię stuknie z boku
woziak, ale ja nie mam o nic pretensji, bo tak jak Mayson pisze są o wiele lepsze niz to co tam siedzi w oryginale.
A dzisiaj sobie zamontowałem.
Szlifierka kątowa, wiertło fi-8, punktak oraz 20 minut roboty.
Szybka chodzi jak nowa.
Mayson napisał/a:
A! Przed montażem warto je obsmarować całe jakimś towotem/litenem
Żeby brud i piasek się lepił utrudniając przesuw.
Honda nie zaleca smarowania tych kółek. Za to prowadnice szyb smarem silikonowym w sprayu warto.
Jeśli dobrze założysz z powrotem tę folię ochronną, to nie ma szans, że tam dostanie się jakiś kurz lub piasek. Ja nasmarowałem i cały mechanizm chodził o wiele ciszej, niż wcześniej. Ale jak kto woli, może faktycznie wystarczy tylko smarnąć prowadnice
[ Dodano: Pon Maj 28, 2012 15:36 ]
marthinez napisał/a:
Wyjmowałem, bo nie da się inaczej.
Ja wyciągniesz mechanizm to szyba wpadnie do środka.
Właśnie w manualu jest piękny i prosty opis, jak to wszystko zrobić - genialne
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Właśnie w manualu jest piękny i prosty opis, jak to wszystko zrobić - genialne
No, jest.
Jak pisałem, szybe trzeba wyjąć.
Mayson napisał/a:
Jeśli dobrze założysz z powrotem tę folię ochronną, to nie ma szans, że tam dostanie się jakiś kurz lub piasek.
Ja tej folii nie mam, bo drzwi wygłuszone, ale syf dostaje się także pomiędzy szybę, a uszczelkę (ta chromowaną).
Zresztą jak wymontowywałem tą starą rolke to widziałem jaka oblepiona była. Pewnie przez ten syf szlag ją trafił, bo w sumie była cała, tylko środek odpadł.
Ciszej mechanizm na pewno chodzi i w sumie te nowe rolki są trwalsze, więc brud szkody nie powinien narobić.
A ja mam taki problem Fakt jednej rolki nie bylo ale mimo to szybę dalej wciąga krzywo do przodu, sprawdzilem to okazalo się że wychodzi poza tą uszczlkę w porwadnicy i poprostu się blokuje przez co krzywi się jedno ramie mechanizmu i wyrywa tą rolkę po ustawieniu skreceniu prowadnic pochodzilo dwa dni i znów wyskakuje
ma ktoś jakiś pomysl jak to zrobić?
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Sie 2011 Posty: 52 Skąd: Konin
Wysłany: Sro Cze 13, 2012 11:15
jackas5 napisał/a:
Też miałem z tym problem pekają plastikowe kołkja na rolkach, musisz rozebrać boczek i wykręcić 6 śrub w drzwiach 4 na środku dwie po prawej stronie potem odłaczyć zlączke i wyjąć mechanizm ja naprawiłem to za pomocą śruby którą uciołem i podkładkami narazie mi działa w taki sposób nawaliłem pełno smaru na to
też tak miałem.
poprzedni właściciel użył metalowej podkładki od sruby, ja dołożyłem tam smaru przy okazji wyciszania drzwi i działą elegancko, ale na oryginalnym plastiku działa lepiej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum