Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Czw Sie 25, 2011 13:19
galant napisał/a:
przegub wewnętrzny od skrzyni biegów przez który wylatywał olej ze skrzyni i po chwili była do wymiany.
pierwsze słyszę o takich przypadłościach tego modelu - skrzynie ogólnie porażka bo w większości z renault, zawieszenie nie jest tak do końca padaka po prostu na nasze drogi za bardzo skomplikowane, ja same stabilizatory + jeden sworzeń tylko powymieniałem i jest luz no może poza sprężynami z przodu - to mnie trochę wkurzyło ... za to trzyma się drogi o niebo lepiej niż 25-ka, nie mniej jakby nie patrzeć godne polecenia były dopiero modele po lifcie z 2000r
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sie 25, 2011 13:19 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Sie 2011 Posty: 44 Skąd: wtk
Wysłany: Czw Sie 25, 2011 13:57
skrzynka w dieslu byla inna niz w benzynie, chodzilo mi bardziej o glosnosc pracy zawieszenia i dobijanie na malych dziurach, po 99 bylo juz lepsze zawieszenie. co do trzymania w zakretach, to rzeczywiscie sporo aut moglo pozazdroscic
wiem wiem BMW jednak to pancerne i do tego fajnie wyglądające felgi trzeba tylko sprawdzić ET oraz piastę
_________________ Tomcata na części info na PW
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pią Sie 26, 2011 07:35
Pływak napisał/a:
5,5 J przy ET30 będzie bardziej schowana do środka niż np. 6,5J ET35 która ponoć nie wystaje, a wyżej wspomniane 9J przy ET45 mimo wysokiego ET będzie wystawać. Widać nikłe pojęcie o wymiarowaniu felg masz...
Wydaje mi się, że 9 cali szerokości to za dużo. Jeśli nawet wejdzie pod rant błotnika, to może ocierać o amortyzator
greg-si, ja do felg kiedyś wziąłem od kolegi pierścienie centrujące od opla... myślę sobie... 56,6 a 56,1... mała różnica, będzie git... Uwierz mi, że nie było git Telepało samochodem przy wyższych prędkościach
przerabiałem temat z tak małą średnicą, dałem gościowi co naprawia fele, nadspawał mi je i potem przetoczył na wymiar
_________________ Pozdrawiam Kozik
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Czw Wrz 08, 2011 17:07
Krzysi3k napisał/a:
greg-si, ja do felg kiedyś wziąłem od kolegi pierścienie centrujące od opla... myślę sobie... 56,6 a 56,1... mała różnica, będzie git... Uwierz mi, że nie było git Telepało samochodem przy wyższych prędkościach
Pomógł: 27 razy Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 562 Skąd: Lubelszczyzna
Wysłany: Sob Wrz 10, 2011 20:39
A no właśnie, może krzywe? ja sam szukam felg, tzn. chciałem zamienić moje alu na stalowe i z roverowymi w moich stronach ciężko więc już dwóch wulkanizatorów zaproponowało mi pierścienie nie wiem tylko czy to dobre, czy to tylko chwyt marketingowy a w ogóle to mam 15-stki J7 z oponą 195/50 i oprócz przyczepności na zakrętach nic w nich nie widzę pzdr.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum