Wysłany: Wto Lis 06, 2012 19:47 rover 25 1.8 proszę o rade
Witam, mam dylemat co zrobić z moim roverkiem 25, otóż autko kopiłem 4 lata temu od znajomego, spodobało mi się od razu, kolor niby ecry(kremowy) czy jak to tam się pisze choć juz wyblakł i jest prawie biały, wnętrze pokryte czarna skórą. Ciężko mi sie było przyzwyczaić do bezstopniowej automatycznej skrzyni CVT, no ale po czasie jakos dałem rade, dużo jeżdżę wiec zamontowałem gazik za (1,800), wymieniłem silnik, sprężarkę do klimy, świece za 160zł itd itd...
no i po miesiącu zdarzył sie wypadek, facet przytulił mnie naczepą
skasował mi cały przód tak ze aż belka górna sie wykrzywiła, i teraz moje pytanie do was co dalej robić, sprzedawać go na części czy robić.
Do wymiany sa następujące części:
- zderzak przedni
- nadkola 2x
- błotniki 2x
-chłodnica wody i oleju
-skrzynia biegów CVT
-maska
i jak narazie to chyba wszystko
Prosze was o opinie i pomoc. Pzdr
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lis 06, 2012 19:47 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Szkoda naprawy miałem to samo z 220 lepiej to auto na części skasować, kupić podobnego wsadzić tam swój i gaz i resztę dobrych części jak brak i tyle. Najtańsza i bezpieczna opcja
W twoim przypadku szukaj np jakiegoś żeby miał dobra budę i nawet mógł by być 1.4 i potem zaaplikuj swoje 1.8 i bądź happy
Przelicz to sobie czy się opłaca takie coś naprawiać, wiem ze boli ale mowie tobie z następnym Roverkiem tobie ból przejdzie
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
to teraz moje pyt, czy mam jakiejś konkretnej szukać czy obojętnie jakiej z rovera?
[ Dodano: Sro Lis 07, 2012 11:10 ]
nie bardzo wiem jak pozniej przerobic automata na manuala, u mechanika mi mowia ze sie nie da i nic wiecej sie nie dowiedziałem, tak więc prosze was o bardziej szczegółową wypowiedź
[ Dodano: Sro Lis 07, 2012 11:18 ]
co nieco sie dowiedziałem ci przyznaje ze trochę mnie to przeraża, jak bym zamienil na manuala musiał bym wieminic :
sprzęgło, skrzynie, inne pedały, inna elektryka wiele innych podzespołów,
zrobić się da pytanie czy warto..
Pomógł: 18 razy Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 224 Skąd: Międzylesie
Wysłany: Sro Lis 07, 2012 12:43
moim zdaniem obecność CVT dyskwalifikuje naprawę, sama kosztuje krocie, pewnie ciężko dostać w dobrym stanie. Przekładka znowu na Manuala to wg samobójstwo, koszty pewnie i tak będą dużo wyższe niż te, jakie sobie założysz. poza tym będziesz miał świadomość, że jeździsz autem, które było porządnie trafione..
Wnioskuje, że z winy kierowcy ciężarówki, więc odszkodowanie za auto + zdrowotne powinno wystarczyć na zakup drugiego, równie zadbanego, a co Ci się w starym zostanie dobrego to przełożysz przed złomowaniem i już
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum