Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1997
awitam Zgubiłem gdzieś patyki do mgfa, był to jedyny egzemplarz.. ma ktoś może zerówke do tego wozu, lub mógłby podpowiedzieć jaki tam jest model kluczyka
Chce wypatroszyc zamek z wlewu i oddać to do ślusarza po tym obejść immo.. i założyć zwykłą odcinke.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sty 28, 2013 14:47 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wydaje mi się że jest immo, ale mogę się mylić. Np. na zegarach przy włączaniu zapłonu pojawia się i gaśnie kontrola kluczyka, która właśnie oznacza immobiliser. Jeżeli nie masz kluczyków będzie mały problem, skontaktuj się najlepiej z jakimś magikiem od takich spraw, ogólnie immo powinno dać się wyłączyć, jednak wtedy auto jest mniej zabezpieczone.
w MG F jest immo ( tak mi się wydaję, a przynajmniej w moim egzemplarzu było )znajdź magika który dorabia, wyciągnie Ci z kierownicy immobiliser, i do neigo zakoduje nowe kluczyki, ja za to płaciłem jakieś 350zł
Dzięki za podpowiedzi, obdzwoniłem pare miesc i wygląda na to, że w pomorskim nikt nie zaprogramuje mi klucza w mg f, jeden "magik" poinformował mnie że obejść taki immo w momencie kradzierzy to 30sekund za te czary ceni 200zl i dorobiony kluczyk będzie dzia łał. właściwie auto jest tak tanie i niechodliwe że raczej go nikt nie ukradnie a takie zabezpieczenia to tylko odstraszacz dla gowniarzy, po co sie z tym ciągle użerać jak przyjdzie fachowiec to i tak złamie nasze zabezp. ktòrego obsługa kosztuje 100tyszielonych.
bedę szukał kompa do 1.8 VVC bez immo jak ktoś ma nieh pisze?
jak nieznajde trzeba będzie pożegnać 2 paczki dla magika
Po całej akcji zaloże centrale z lokalizatorem, Mile widziane inne koncepcje na obejscie fabrycznego immobilizera w mgf?
Nie wiem jak to jest u Ciebie, ale u mnie jest kluczyk i dodatkowo pilot. Jako ze kopiłem auto z jednym kompletem to też dorabiałem. Poszedłem do zwykłego dorabiacza kluczy i zrobił mi za jakieś 30 PLN jak dobrze pamiętam (oczywiście surówka byle jaka, a nie oryginał MG).
Jak otwierasz auto z pilota to rozłącza immo i kluczykiem odpalasz. Nawet jak zostawisz zgaszone auto z kluczykiem w stacyjce to chyba po minucie immo znów się aktywuje, i tak nie odpalisz dopóki nie wciśniesz przycisku na pilocie.
Immo da się jednak prosto obejść znając kod immo i kręcąc kluczykiem w drzwiach kierowcy zgodnie z kodem ( np kod 1234 to przekręcasz 1 x w prawo, 2 x w lewo, 3 x w prawo, 4 x w lewo, po tym normalnie otworzyć drzwi z kluczyka). Jeśli kod był wprowadzony prawidłowo to zamigają kierunki i odpalamy normalnie autko. Jeśli kod zły to przy ostatnim przekręcaniu kluczyka wystraszy nas klakson.
Tak wyłączone immo pozostanie nieaktywne do czasu ponownego zamknięcia auta z pilota.
Potem kupiłem jeszcze drugiego pilota razem z kodowaniem. Nie podam ceny bo było to przy okazji wymiany rozrządu ale warsztat mogę polecić. Czasami warto zrobić sobie taką przejażdżkę.
WARSZTAT
immo jest w pilocie, nie w kluczyku. Klucz możesz dorobic u pana Zenka, Natomiast pilota musisz zaprogramować do samochodu. Powinieneś odrazu dostać kod o którym wspomniał mar15ek.
Jeśli nie masz kodu IMMO zapisanego nigdzie w dokumentacji od autka to pozostaje ci jedynie warsztat, który posiada oryginalny komputer do diagnostyki MG i Rover (test book T4). Tym komputerem odczyta ci kod IMMO, zaprogramuje kluczyk i jeszcze wiele innych rzeczy. Ja robilem to w warsztacie do którego dałem linka kilka postów wyżej i mogę go z czystym sumieniem każdemu polecić.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum