Forum Klubu ROVERki.pl :: Tuning malucha
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Sro Mar 06, 2013 10:07
Tuning malucha
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Mar 04, 2013 20:55   Tuning malucha

Witam,

Mam pytanie bo korci mnie juz od kiedyś przeróbka silnika w maluch na coś większego. Jedynie coś pasuje z małymi kłopotami to jest silnik z UNO 1.0 bo miał tez skrzynie 4 biegowa wiec swap skrzyni odpada i mieści się w komorze :wink:

Kilka części potrzebnych można dostać tutaj: http://www.budowaswapow.com/

Tylko pytanie czy z silnika 650ccm (23KM) na 980ccm z uno (45KM) da to sporo różnice :wink:

Fajnie by było wsadzić 1.2 Fire z Una (65KM) ale znów skrzynie 5. biegowa trzeba :neutral:

Jechał ktoś kiedyś takim Maluchem z silnikiem 1.0, bo Uno rewelacji nie robi ale nawet jedzie :wink:

Pytanie czy warto robić swapa na 1.0 czy coś większego jednak lepiej :|
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Mar 04, 2013 20:55   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pon Mar 04, 2013 20:59   

Wejdź na stronę fanklubu malucha i na pewno znajdziesz różne możliwości. Wiem że ładują silniki z punto, cinquecento, seicento.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pon Mar 04, 2013 21:01   

Wsadz l serie :-) heh z mojego doswiadczenia z malczanami da sie zrobic 40 kucy bez zmiany silnika a jak juz cos wkladac to konkretnego moze silnik od motocykla :-)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Mar 04, 2013 21:07   

Nie chce niszczyć ścianki grodziowej w maluchu dlatego pytam o jakaś jednostkę która wjedzie :wink:

Mam drugie malucha którego mogę wykorzystać na swap takiego czegoś :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Pon Mar 04, 2013 22:10   

Ja bym wywalił kolektor i wsadził taki z obsługą wtryskiwaczy i zamontował ECU :mrgreen:

Do tego parę modyfikacji mechanicznym i piękna niezawodna jednostka :wink:

W maluchu to nawet wzrost 5KM da się zauważyć przy takie budzie :razz:
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Mar 04, 2013 22:15   

ADI-mistrzu, Mówimy teraz o 650ccm z Malucha czy o 1.0 z UNO :?:

[ Dodano: Pon Mar 04, 2013 22:15 ]
Ogolnie jest tak,

Bude malucha mam za free :D

Silnik 1.0 z Uno mam tez za free tylko murze go wymontować z padliny Unosa :P
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Pon Mar 04, 2013 22:39   

1.2 z punto 8v lub 16v wejdzie bez problemu. tak samo 1.0
http://www.rezerwa126p.pl/forum
http://fiat126pclub.pl/forum/

tutaj się dowiesz o swapach

ta str. CI sporo pomoże http://www.sebcyc.xt.pl/

http://www.youtube.com/watch?v=3AcapSVy-rM cos takiego zrób :D
ok.40KM wyciągniesz z serii
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Pon Mar 04, 2013 22:54   

Jak masz z UNO to pakuj :)
UNO 1 czy 2? Trzeba by tylko kablologie jakoś pociągnąć wraz z ECU aby to ładnie hulało.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Mar 04, 2013 23:24   

Dziękuje za strony przeglądnę :)

Fiat uno 2 to jest rocznik 1994 albo 1995 :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kzrr 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2078
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Wto Mar 05, 2013 09:38   

Nie lepiej poszukać silnika 1.4 turbo z UNO albo samego takiego auta. :D

To dopiero musi robić robotę :D
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Wto Mar 05, 2013 09:55   

T-Jet obawiam się że nie wejdzie, ale StarJet mógł by, a tam już mamy prawie 100KM :mrgreen:
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Mar 05, 2013 10:04   

No problem jest że mocniejsze silniki nie wchodzą bez cięcia ściany a tego nie chce.chce to zrobić w maluchu a nie uno :) bo to kultowa bryka jest.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Wto Mar 05, 2013 10:26   

To ładuj silnik z UNO, papierkiem ściernym kanały dolotowe planujesz na gładko a potem gruboziarnistym robisz spiralne rysy.
Możesz powiększyć prześwit przy wtryskiwaczu.

Okablowujesz maluszka wiązką z UNO i ziuu.... ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Maj 25, 2013 23:54   

No to git :) Bedzie nowy projekt na lato jak VNT zakończę :razz:

Ok jest to jednak silnik 1.1 ma ok 60km chyba jak dobrze czytam z listy :razz: Na gaźniku jest wiec będzie zabawa :D

Unos zajechał w końcu na plac :D Podłoga sama odpadła ale dojechał na własnych silach i odpalił z nowym aku bez problemu :mrgreen:




_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kychu5 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 143
Skąd: chrzanów

Rover 400

Wysłany: Nie Maj 26, 2013 21:29   

Super temat czekam na dalszy rozwój sytuacji :) u mnie pod domem też już stoi maluch i też planuje zmianę silnika ale na 1.2 8v :)
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pon Maj 27, 2013 16:44   

Remigiusz, jak inwestujesz w malucha to wymień układ kierowniczy na ten z Bisa (listwa zamiast przekładni ślimakowej) i tylne wahacze z amorami z bisa, maluch wtedy genialnie się prowadzi i mniej się wychyla na zakrętach, wiem co mówię bo bisem jeździłem przez parę lat, kierownica idzie paluszkiem a i precyzja w prowadzeniu dużo większa, ja bisem na oryginalnym zawiasie ganiałem coś 4-5 lat po założeniu wahaczy z malucha i amorów z malucha zwykłego wydachowałem i maluch poszedł na żyletki
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Maj 27, 2013 17:39   

Ogólnie nie wiem skąd dorwać takie coś z Bisa :D Bo nigdzie Bisow nie widzę :P

Zobaczymy co z tego wyjdzie bo na razie czekam na budę od Malucha :mrgreen: Autko nie będzie i tak moje tylko siostry :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pon Maj 27, 2013 18:10   

Remigiusz, skrzynia z bisa przełożenie główne ma też dłuższe ;>

myślę że takie części jak listwa kierownicza z bisa to najlepiej szukać na złomie, wahacze pewnie gdzieś dostępne będą nowe amory są 4 razy droższe niż do zwykłego malca
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
kychu5 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 143
Skąd: chrzanów

Rover 400

Wysłany: Pon Maj 27, 2013 20:01   

Co do maglownicy i zawieszenia z bisa 100% racji.Co do skrzyni to polecają z skody 125 :)
 
 
Gacor 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 156
Skąd: Zabrze



Wysłany: Pon Maj 27, 2013 20:07   

kychu5, A nie ze skody 120 Rapid? Bo mi się coś takiego o uszy obiło
_________________
Pozdrawiam ;)
Jacek
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Zasady kącika "Tuning mechaniczny"
piter34 Tuning mechaniczny 0 Pon Kwi 02, 2007 10:07
piter34
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [R 200/400 SD] Tuning SD czyli jak z 86KM zrobić wiecej
Remigiusz Tuning mechaniczny 0 Pią Lis 04, 2011 22:26
Remigiusz
Brak nowych postów [600 sdi] tuning
euronymous_ Tuning mechaniczny 5 Pon Kwi 04, 2011 01:07
adamsky
Brak nowych postów Tuning box [MG ZR]
kapeczul Tuning mechaniczny 2 Sro Mar 13, 2019 02:33
Xakari
Brak nowych postów Tuning SDi za 7zł
Kalah Tuning mechaniczny 355 Pon Lis 06, 2017 00:44
Remigiusz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink