Forum Klubu ROVERki.pl :: Pyros - Rover 221 Coupe Turbo(302kM 452nM wciąż za malo ;))
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Pyros - Rover 221 Coupe Turbo(302kM 452nM wciąż za malo ;))
Autor Wiadomość
Pyros 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Wto Sty 22, 2013 13:34   Pyros - Rover 221 Coupe Turbo(302kM 452nM wciąż za malo ;))

Pora aby zaprezentować moje autko ;)
Kupiłem to auto w kwietniu 2012. Samochód był w opłakanym stanie, i wyglądał adekwatnie do pieniędzy za jakie go nabyłem (1200zł).
Nie oszukując tutaj nikogo, kupiłem je z myślą o upalaniu i o tym aby dawało jak najwięcej frajdy z jazdy. Także z zewnątrz nie do końca wygląda rewelacyjnie, ale wychodzę z założenia, że to auto nie ma wyglądać a ma latać :mrgreen:

Seryjnie auto wyszło z hondowską D serią pod maską, niestety po 2 miesiącach w moich rękach tłok stwierdził, że ma dość pracy i wyskoczył bokiem ;)
Awaria ta przyczyniła się do swapu na jedyny słuszny silnik czyli 2litry Turbo ;)

 SILNIK: 20t4G
- Pojemność 2.1L
- Kapitalny remont silnika (2015r)
- Kute tłoki wossner 86mm
- Szersza o 7cm i grubsza o 1cm chłodnica wody
- Na niczym nie było oszczędzane, wiec wszystko robione z głową

 UKŁAD DOLOTOWY:
- Garrett GT2860RS
- Blow-off HKS
- Wyprowadzony stożek
-Duży centralny intercooler
-Większe wtryski 460

 UKŁAD WYDECHOWY:
- 3" nierdzewny przelot na dwóch tłumikach

 ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
- Wskaźniki egt, afr, doladowanie, ciśnienie oleju
-ECU Master Det3

 UKŁAD NAPĘDOWY:
- spiek 6 łopatek (radzikowski)
-17" Wraz z czterama oponami XR01
- odelzone koło zamachowe

 ZAWIESZENIE:
- sprężyny -40mm
- Rozpórka Przednia Sparco

Plany:
- Poszerzenia nadkoli
-Dystanse 35mm na strone


 ŚRODEK:
- 2x Bimarco Cobra II
- 2x cztero punktowe pasy
- Całość wybebeszona
- Pełna klatka

 CAR-AUDIO:
Brak

MOC:
286KM/382nM
Plany: Zbliżyć się bądź przekroczyć 300Km;)



























Ostatnio zmieniony przez Pyros Wto Sie 22, 2017 17:00, w całości zmieniany 6 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sty 22, 2013 13:34   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Wto Sty 22, 2013 14:34   

Pyros, Dobra koza z Twojej coupety ! :ok:
graty się należą!
_________________
Driving is believing !
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Sty 22, 2013 14:49   

Fajny z dobrym przeznaczeniem :)
Ładuj 15' jakieś na pojeżdżawki :)
Skrzynia z torsenem?
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 21 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Wto Sty 22, 2013 16:28   

Fajny, fighter :P Jak Ci się udało T-serie włożyć zamiast hondowskiej D-serii? ^^
_________________
Roverlution
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Sty 22, 2013 16:36   

Miodna maszyna :D szkoda, ze nie pisałes, miałem całą wiązke kabinową z skrzynkami bezpieczników itd z europejskiej coupe turbo ;)

Czemu tłoki i korby z 820Ti? czym sie różnią od tych z 220 ? bo ja słyszałem i czytałem właśnie coś odwrotnego, że 220 Coupe Turbo ma mocniejszy układ korbowo tłokowy, np tłoki Mahle (to potwierdził dobryziom przy remoncie swojego silnika).

Kolory pod maską extra ;D
 
 
 
Pyros 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Wto Sty 22, 2013 16:45   

Markzo, Wiele godzin spędziłem nad tym tematem i wiele osób robiło własnie na tych tłokach i korbach 300+.

Btw, mam taką wlepe na aucie co Ty awatar, jak chcesz to mogę podesłać początą ;p

[ Dodano: Wto Sty 22, 2013 16:45 ]
Wojtek88, Mając wózek i przednią belkę to nie ma żadnego zagadnienia ;) trzeba tylko dorobić jedno mocowanie na prawej podłożnicy
_________________
Rover Coupe 302KM/452nM
https://youtu.be/8EhA4Cbfd14 0-140kmh :) przy 250km
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Sty 22, 2013 17:10   

Pyros napisał/a:

Markzo, Wiele godzin spędziłem nad tym tematem i wiele osób robiło własnie na tych tłokach i korbach 300+.

podeślij linka do jakiś tematów, bo ja się do czegoś zupełnie odwrotnego dokopałem. BTW oglądałeś jedne i drugie korby/tłoki przed montażem? mierzyłeś je?

Pokaż foto tej wlepy :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Vito_ 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 92
Skąd: Poznań



Wysłany: Wto Sty 22, 2013 22:40   

Gratulacje bardzo fajny projekt!!

Blachy OB to poprzedniego właściciela? Bo swojego turbielca kupiłem na takich blaszkach.

Na upalanie zainwestuj w hamulce 282 najlepiej na 2 tłoczkach z legenda coupe i tył na 260mm

Do tego 15" i 225/45/15 R888

Podoba mi się kolorystyka silnika :mrgreen:



Miałbym jedną prośbę ;) Mógłbyś zważyć auto w obecnym stanie? Masy bitumiczne wewnątrz pozbywałeś się opalarką czy zostały jeszcze?

Kombinowałeś np z maską z laminatu lub panelami targi, żeby jeszcze zejść z masy ?
_________________
Rover 220XW Coupe 2.0 TURBO - 206KM/313Nm 0.88bar T25
 
 
Vigoslaw 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 805
Skąd: Pruszcz Gdański

Rover Coupe

Wysłany: Sro Sty 23, 2013 19:48   

Pyros, no gratuluje!
Nareszcie skończyłeś :razz:
Teraz, to jak się ustawimy na spota, to będziemy musieli 30 min wcześniej wyjechać ;-)
Gratuluje świetnego samochodu i niebywałych umiejętności :brawo:

P.S.
Myślę nad kupnem 800 Ti, tak, żeby się dopasować :twisted:

Pozdrawiam,

V.
_________________
Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem :)
 
 
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Sro Sty 23, 2013 20:54   

Szkoda tylko że auto zrobione też czyimś kosztem..

http://forum.roverki.eu/v...p=693068#693068
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pią Lut 01, 2013 13:27   

Pyros, jakiej farby używałeś do malowani skrzyni i silnika ??
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Julek 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 520

Rover 25

Wysłany: Sro Lut 06, 2013 00:46   

piekne autko pozazdroscic takiej maszyny;p
 
 
 
Pyros 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Sob Mar 09, 2013 18:30   

Daawno mnie tu nie było.
Z takich małych aktualzacji. Przyciemniłem lampy z tyłu oraz oddałem do piasowkowania i malowania koła na biało
Dodatkowo, na półce leży i czeka ecumaster, ale zanim go zamontuje, będę musiał kupić fmic, oraz większe wtryski.
Auto obecnie tak wygląda...


 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Mar 09, 2013 18:38   

Dokładka troche za duża :/

seryjne wtryski 440 nie wystarczają? co wkładasz?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Czw Sie 15, 2013 16:32   

Pyros zapodaj jakiś tel do siebie, mam sprawę a jakoś PW nie dochodzą do Ciebie
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Pyros 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Sro Wrz 04, 2013 19:10   

Taki mały up, zawitało fmic, podniosłem doładowanie do 1.1bara, więc auto odwiedziło hamownie. Niestety nie udało się shamować auta na 4 biegu ponieważ ślizgało się ono na rolkach :-| Pomiar na 5 biegu zaowocał niestety tylko takimi cyferkami... Przyczyna malejące doładowanie do 0.7bara z racji zwykłej hamowni a nie obciązeniowej. Na dniach powinienem miec wykres z hamowni drogowej która jest dużo bardziej dokładna. Na 1.1bara według gtecha auto robi powtarzalne 5.1 -5.2 do setki i 8.9 na 1/8 mili
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Wrz 04, 2013 22:06   

Trzeba było popsikać opony wd40, podobno znacznie to poprawia ich przyczepność do rolek ;) gratki wyniku, jest gruuuubo :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Vito_ 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 92
Skąd: Poznań



Wysłany: Pon Paź 07, 2013 19:12   

Udało się sensownie zmierzyć wóz? Wóz wystrojony na Ecumasterze? DET II czy III?
_________________
Rover 220XW Coupe 2.0 TURBO - 206KM/313Nm 0.88bar T25
 
 
Pyros 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Pią Paź 25, 2013 13:10   

Tak auto zostało po kilku dniach shamowanie na hamowni drogowej i wyszedł praktycznie taki sam wynik 241km i 368nm, ale z ładniejszym wykresem. Auto niestety jeszcze nie jest wystrojone na niczym, strojenie będzie wiosną na DetIII, więc mam nadzieję że to jeszcze trochę poprawi ;) Do tego czasu w srodku zawita klatka, oraz płyta pod silnik i kolektor wydechowy "baran"

Trochę zdjęc i filmików z akcji ;)
http://youtu.be/aqFBq3--YUM

http://youtu.be/6Ji5Mrr-5z4


 
 
 
Vito_ 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 92
Skąd: Poznań



Wysłany: Nie Lis 03, 2013 18:26   

Jeszcze dwa pytania :)

1. Skoro nie wystrojony to jak ominąłeś odcięcie na 0,9bara w kompie, że dmuchasz ponad 1?

2. Jak kształtuje się obecnie AFR, mierzyłeś wogóle?

ps. bardzo ładny wynik sam będę celował w te okolice na wiosnę :)
_________________
Rover 220XW Coupe 2.0 TURBO - 206KM/313Nm 0.88bar T25
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink