Wysłany: Wto Mar 19, 2013 17:53 [Rover 75 Poznań] + Pytanie do/o ludzi z Zielonej Góry :)
Czesc
Od jakiegos czasu przegladam forum po tym jak zakochalem sie w 75
Plany byly takie by zbierac na polifta (ok 20 tys rok 2004) w dieslu - chodz robie malo km (aktualne auto od nowosci - 99 rok i 105tys). Nie jest jednak komfortowe wiec czas na jakas limuzyne.
Jako ze sie tu przywitalem najistotniejsza sprawa dla mnie to:
Czy jest ktos z Zielonej Gory (bo pare aut w miescie widzialem) i przyszlosciowo powie mi o jakims sprawdzonym warsztacie/mechaniku. Moze przy okazji moglibysmy sie umowic i zobaczylbym autko na zywo - bo nigdy w zadnym nawet nie siedzialem (poluje na taxowke z miasta), a mozliwosc zrobienia malego kursu i sprawdzenia jak sie te silniki zachowuja to w ogole bylaby bajka.
Wydaje mi sie bardzo tanio jak na takie wyposazenie i nie wyglada na zniszczone.
Wiadomo chcialbym czarny, bo jest najpiekniejszy i na full wypasie, ale temu wiele nie brakuje i z czasem moglbym dalej odkladac i podnosic wyposazenie (koncowo pewnie wyszloby tyle samo $ ale nie za jednym zamachem). Czy Roverki maja problem z rdza ?
Dziwi mnie tylko, ze niby ma tempomat a nie ma sterowania radiem, chyba ze zle widze- wydawalo mi sie pozatym, ze kazda 75 ma sterowanie przy kierownicy (moze dlatego taka ladna kierownica, bo wymieniona?)
Nie wiem czy zrobilbym odrazu rozrzad, bo widzialem ze cena jest okropna, ale marzenia mam poki co wielkie takze - jesli jest cos czego moge sie spodziewac (duze koszta - dajcie znac - przy czym ?)
Jakie jest realne spalanie w miescie przy tym motorze ? bede w stanie uzyskac okolice 11-12 ? Robie jedynie trase praca i silownia, czyli odcinki okolo 3km w jedna (moze idesel by to zmienil, ale pewnie nie na tyle bym zauwazyl to w kosztach a pewnie frajda beda duzo wieksza).
No i pytania odnosnie modyfikacji, czy podzespoly typu:
- drewniana kierownica
- Soczewki
- Wymian Navi na pelnowymiarowa
Dzialaja na zasadzie plug & play ?
Wiem, ze sporo pytan ale samo czytanie na forum to nie to samo co uzyskanie odpowiedzi bezposrednio od was
SPAMU¦
Wysłany: Wto Mar 19, 2013 17:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
cena jak to full wyposażenie, to naprawdę niska. Brakuje tylko drewnianej kierownicy.
Jeżeli pytasz o soczewki i masz na myśli xenony, to lampy podchodzą plug & play, ale wypada przełącznik świateł zmienić , ponieważ xenon ma automatyczną regulacje i do tego trzeba czujniki na wahaczach założyć, a do tego raczej instalacji nie ma. Ale powiem ci tak: nikt tego nie będzie sprawdzał więc nawet bym do tego uwagi nie przykładał.
Co do większej nawigacji, to spokojnie włożysz coś większego, ale jeszcze nie do końca wiadomo jak to jest gdy jest nawigacja z dużym wyświetlaczem, tak jak w tym modelu. Podobno odpowiednia wtyczka jest za wyświetlaczem, ale na 100% nikt tego nie potwierdził
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Czy jest ktos z Zielonej Gory (bo pare aut w miescie widzialem) i przyszlosciowo powie mi o jakims sprawdzonym warsztacie/mechaniku. Moze przy okazji moglibysmy sie umowic i zobaczylbym autko na zywo - bo nigdy w zadnym nawet nie siedzialem (poluje na taxowke z miasta), a mozliwosc zrobienia malego kursu i sprawdzenia jak sie te silniki zachowuja to w ogole bylaby bajka.
Jesli chodzi o dobry warsztat w ZG, ale taki naprawde dobry i sprawdzony, w kwestii Roverow, to sam bym chetnie cos uslyszal
Poczatkowo bardzo dobre wrazenie zrobil na mnie Czejur na Dabrowskiego, ale ostatnio maja problem z poradzeniem sobie z pewna przypadloscia mojego R45 i zaczynam w nich watpic.
Btw ja bez 20-25 tys raczej bym nie podchodzil do R75, ale zaraz koledzy mnie tu zjedza
Tak jak pisalem, zdaje sobie z tego sprawe wg. FAQ 1660 zł + robocizna 500 a znajac moje miasto i ilosc warsztatow moze byc jeszcze drozej i niekoniecznie dobrze, dlatego odezwalem sie zakladajac pierwszy temat
Pocieszam sie tez, ze ze wzgledu na to oraz spalanie te silniki ciezko sie sprzedaja, takze moze jest szansa jeszcze cos urwac z teoretycznie niskiej ceny (bo nie wiadomo z czego ona na zywo wynika), a w moim przypadku napewno OC tez nie bedzie niskie i dlatego poki co jestem na etapie kalkulacji (moze dopiero dwa miesiace po kupnie zrobilbym rozrzad biorac go jako priorytet i nie biorac pozyczki), a moze w koncu trzeba w zyciu zaryzykowac i mala wziac juz na starcie: majac w zyciu jakas radoche- tylko boje sie jak kazdy, ze moge z moim szczesciem zle trafic
ale taki naprawde dobry i sprawdzony, w kwestii Roverow, to sam bym chetnie cos uslyszal
A byłeś tam gdzie Ci pisałem? Czy to nie Tobie pisałem?
A wracając do auta:
te napisał/a:
Dziwi mnie tylko, ze niby ma tempomat a nie ma sterowania radiem, chyba ze zle widze
Źle widzisz. Tak są porobione kadry że słabo widać sterowania radia ale coś tam jest. Poza tym wszystkie 75 miały sterowanie z kierownicy.
te napisał/a:
moze dlatego taka ladna kierownica, bo wymieniona?
Jest różnica w odcieniu poduszki a koła kierownicy... ale ja bym obstawiał to że kierownica była obszywana bo kierownice w R75 bardzo szybko się wycierają i przy przebiegu 100.000km są już dość dobrze powycierane.
te napisał/a:
Czy Roverki maja problem z rdza ?
75? Nie.
te napisał/a:
Jakie jest realne spalanie w miescie przy tym motorze ? bede w stanie uzyskac okolice 11-12 ? Robie jedynie trase praca i silownia, czyli odcinki okolo 3km w jedna (moze idesel by to zmienil, ale pewnie nie na tyle bym zauwazyl to w kosztach a pewnie frajda beda duzo wieksza).
Jeśli robisz takie krótkie odcinki do diesel chyba odpada. Nawet nie zdąży się nagrzać silnik a Ty już dojedziesz do celu. W benzynie jest inaczej. Nagrzewa się raz dwa i szybciutko robi się ciepło w kabinie i jest super... szczególnie zimą gdy jedziesz rano do pracy stoisz na światłach patrzysz na inne auta jak to kierowcy siedzą w czapkach rękawiczkach futrze i leci im para z ust a Ty dostojnie prawie że na golasa
11-12l/100km w mieście? W automacie? Hmmm... no może Ci się uda
Mój pali 13-14 Pb
te napisał/a:
ale temu wiele nie brakuje
W tej omawianej R75 brakuje do fulla(jak w pokerze )
- czujnika deszczu
- systemu audio H&K
- el składanych lusterek(ale ogólnie w 75 to jest na prawdę rarytas)
- drewniana kierownica
i chyba tyle... to w sumie nie dużo
Egzemplarz dobrze wyposażony....ale...(sorry gdy ktoś ma ten kolor)...ten kolor uwazam za najsłabszy w całej palecie kolorystyki R75
Wiadomo o gustach się nie dyskutuje ale ma to niestety znaczenie przy odsprzedaży późniejszej...
jeżeli chodzi o rozrząd to ja zaryzykowałem po zakupie go nie robic i tak już jeżdżę 3 lata (ale teraz to już tylko na własne ryzyko jeżdżę) ... czekam na wiosnę to go wreszcie zrobię...jak zdążę ...więc rozrząd uważam za temat trochę przesadzony z ryzykiem... (ale to jest tylko moje prywatne zdanie)
Ja na twoim miejscu przemyśłał bym inne oferty w tej samej albo trochę wyższej cenie (a są...przeglądałem ) ale w innym kolorze... przyjemnośc patrzenia na samochód z zewnątrz ma również kolosalne znaczenie...nie zawsze będziesz siedział w środku (i to też jest tylko moje zdanie odnośnie koloru żeby nie było niejasności )
Automat super sprawa...ale spalania zbytnio nie obniżysz sam
Po za tym auto rewelacyjne...można się zakochac bezgranicznie
A byłeś tam gdzie Ci pisałem? Czy to nie Tobie pisałem?
Jeszcze nie mialem okazji, bo musze pomarudzic, zeby skonczyli porzadnie tam, gdzie zaczeli grzebac. Ale pamietam i dzieki za cynk
Poza tym musze jeszcze odwiedzic Jowiego jak bede w okolicach Poznania, bo prawie juz pol roku czekam na moje czesci
Kolor nie jest zbyt ciekawy to prawda,ale mysle ze wazniejszy jest stan techniczny auta i wyposazenie niz kolor. Sterowania radiem z kierownicy nie ma to auto,nie widac przelacznikow na zdjeciach,skoro jest widac tempomat to i powinno byc widoczne sterowanie pomimo skreconej kierownicy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum