Bardziej martwił mnie przód niż tył. Przed chwilką założyłem na tył 2 felgi 16" 7,5j z oponami 215/40 żeby zobaczyć jak to w ogóle wygląda Dramatu nie było, wsadziłem na tył około 150kg żywej wagi i zrobiłem małą rundke i nic nie tarło. Z przodu niestety była inna bajka bo tarło przy skręcaniu. Felgi które chce zakupić latały na civicu V, tam też wszystko było okej. Chyba zaryzykuje, najwyżej będą ładne felgi do sprzedania
violinerpl, tanio a szybko nie schodzą i lepsze od kormorana toyo proxes t1r, kormoran to taniocha nie ma szału, z pewnością fuldy nie polecam bo schodzi bardzo szybko. Co do kormorana w R nie jeździłem ale jak maiłem w bisie to dwa komplety kormorana na sezon kupowałem bo po pół sezonu już druty były ale R jeżdżę delikatniej
Miałem Toyo Proxes w jednym aucie i na mokrym spisywały się tragicznie... W koleinach wypełnionych wodą potrafiło na V biegu zerwać przyczepność.
Teraz w Roverku mam Dunlop SP Sport 01 i od trzech lat spisują się wyśmienicie, bardzo dobrze trzymają na suchym i mokrym jednak zużywają się odrobinę szybciej niż przeciętnie.
Miałem Toyo Proxes w jednym aucie i na mokrym spisywały się tragicznie...
T1R, T1S, R1R...
To nie model a seria.
marcin316 napisał/a:
Teraz w Roverku mam Dunlop SP Sport 01 i od trzech lat spisują się wyśmienicie, bardzo dobrze trzymają na suchym i mokrym jednak zużywają się odrobinę szybciej niż przeciętnie.
Miałem jeden sezon te oponki. Dla mnie tragedia na całej linii i zupełnie odmienne mam wrażenia. Twarde, głośne, praktycznie nie zużywające się, śliskie szczególnie na mokrym.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
greg-si, T1R. Miałem je w Mitsubishi Colcie 1.6 GLXi
Z Dunlopów przez około 20kkm zeszło mi jakieś 1,5mm. Nigdy nie miałem z nimi problemów. W czasie ulewnego deszczu nie było wrażenia że samochód ma wyraźnie zmniejszoną przyczepność. Odczuwalnie gorzej zachowują się jedynie w niższych temperaturach.
Z Dunlopów przez około 20kkm zeszło mi jakieś 1,5mm.
To mi w Goodyear F1 1mm zeszło w przeciągu 3kkm
Moje dunlopy na wilgotnej drodze już się gubiły ale bieżnika było mało. Dlatego nie dyskwalifikuję tych opon przy ulewnym deszczu.
marcin316 napisał/a:
Odczuwalnie gorzej zachowują się jedynie w niższych temperaturach.
Tego doświadczyłem boleśnie w październiku 2011 jak tył mnie wyprzedził...
Mogę jeszcze polecić Kumho SPT KU31. Mam je trochę czasu na felgach 15' (rozmiar 195/50/15) i pomimo że są już baardzo zużyte i z 2005 roku (na środku 3mm a po brzegach mniej że nawet bieżnik ledwie widać) trzymają bardzo dobrze. Ani na suchym, ani na mokrym się jeszcze nie zawiodłem. Kupiłem sobie teraz też takie na drugie felgi 205/50/16, pewnie w tym tygodniu założę je także będę wiedział czy na pewno są takie jak trzeba
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Pointy to raczej dolna półka opon, sądząc po tym bieżniku to nic ciekawego, aczkolwiek na lato lepsze od opon Dębic czy Savy. Generalnie Rumuński (bo tam produkowane) odpowiednik tych opon w podobnej gamie cenowej. Według mnie lepiej dołożyć te 100zł na komplecie i poszukać czegoś z wyższych półek
zobacz na bieżniki opon z górnej półki ale nie sportowe, też jest nic ciekawego a trzymają się bardzo dobrze w każdych warunkach ja mam michelin pilot exalto pe2 195/50r15, wygląd taki sobie ale trzymanie znakomite
podsumowując wygląd to nie wszystko, ważniejsza jest mieszanka
Fakt, testy mogą być układane dlatego też napisałem, że pytałem posiadaczy takich opon i ich opinie przemawiały "za"
Na przykładzie takich testów można "upolować" sobie jakiś model a później pytać użytkowników - ja tak zrobiłem.
_________________ "bundylp" = " bandi "
Nie taki Rover straszny jak go malują
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum