Wysłany: Pon Kwi 08, 2013 07:36 [R75] Mała moc do 3.800 obrotów
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2000
Cześć,
Silnik dostaje wyraźnego kopa dopiero od ~3.8-4.0k obrotów/min. Do tego poziomu nieco jest mulasty w porównaniu do wyższych.
VIS mam sprawne. Katalizator wycięty, mam strumienicę. Nie wpłynęło to na pracę silnika. Filtry świeże itd.
Dziwne jest to, że są momenty, że wszystko jest ok, ciągnie od 1.5k obrotów/min jak marzenie. Czasami w trasie jadę na 2.5k obrotów i nagle bez zmiany nacisku na pedał gazu, auto jakby się "odetkało" i wpada w tryb "żwawy od dołu", muszę popuścić bo zaczyna przyspieszać przy tym samym nacisku.
Może pompa paliwa nie domaga. Miałem tak w 200sx raz szedł jak diabeł, innym razem przytykało go. Pomagało delikatne odpuszczenie pedału gazu podczas przyśpieszania. Ostatecznie u mnie pomogła wymiana pompy.
Dziwne jest to, że są momenty, że wszystko jest ok, ciągnie od 1.5k obrotów/min jak marzenie. Czasami w trasie jadę na 2.5k obrotów i nagle bez zmiany nacisku na pedał gazu, auto jakby się "odetkało" i wpada w tryb "żwawy od dołu", muszę popuścić bo zaczyna przyspieszać przy tym samym nacisku.
Co może być przyczyną takiego zachowania?
nie szarpie Ci czasem? w sensie czy palą wszystkie gary?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
bo masz V6, tutaj nawet 1 gar nie palący nie generuje takich drgań jak przy R4. Hm... kiedy zmieniłeś świece, cewki, kable, fajki? podjedź po jakiś komputer, albo kup sobie na allegro ELM'a. Sprawdź błędy i coś się wyjaśni, zobacz czy sondy się nie wieszają, bo skitrana sonda lambda może robić taki problem. Jak wygląda spalanie? Czy masz LPG? czy na wolnych obrotach słychać rytmicznie strzelanie /walenie z wydechu?
Hm... kiedy zmieniłeś świece, cewki, kable, fajki?
Nigdy : P zrobiłem nim 150kkm i dopiero od jakiegoś czasu się zorientowałem, że to auto jest w stanie jeździć szybciej niż do tej pory myślałem.
Cytat:
podjedź po jakiś komputer, albo kup sobie na allegro ELM'a. Sprawdź błędy i coś się wyjaśni, zobacz czy sondy się nie wieszają, bo skitrana sonda lambda może robić taki problem.
Na kompie byłem już przy okazji sond lambda, bo miałem z nimi problemy, jest wszystko sprawne.
Cytat:
Jak wygląda spalanie? Czy masz LPG? czy na wolnych obrotach słychać rytmicznie strzelanie /walenie z wydechu?
1. Spalanie ok, na trasie zgodnie z przepisami: 7.2l, w mieście 10.4, ale to zależy w którym mieście.
2. Nie mam LPG.
3. Nic nie słychać, silnik chodzi równo, wpada w drgania przy 1.050-1.150 obrotów/min. W tym wąskim zakresie lubi się chybotać. Na wolnych obrotach też trochę ostatnio się chwieje, odczuwalnie, ale nieuciążliwie.
Mam nim przejechane 355kkm, bardzo dużo jeżdżę....
Bogato to zacznij od kabli, fajek, świec - najtańsze cewki droższa impreza, ale może nie trzeba będzie ich ruszać, tak czy inaczej wizyta na kompie by pomogła
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
ok, dobra, to podjadę podpytam ile mnie to wyniesie, bo słyszałem, ze wymiana świec to nie takie mehehehe, trzeba coś tam wyciągać, podnosić itd. z tylnej głowicy...
ok, dobra, to podjadę podpytam ile mnie to wyniesie, bo słyszałem, ze wymiana świec to nie takie mehehehe, trzeba coś tam wyciągać, podnosić itd. z tylnej głowicy...
taaa:D najlepiej motor wyjąć w 20min z przerwą na kawę wszystkie 6 świec się wymienia zmień mechanika
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum