SyntaX otwarłeś je chociaż? bo ja tak i znalazłem tam rysunki auta z nowymi lampami i nowa deską/konsolą środkowa to chyba jest po drugim lifcie w 2004r a ty masz dwa rave do 2001 i po 2001 bo tez je mam na dysku od ciebie. sTERYD a ty masz Rave do polifta z 2004r ? jak tak to dawaj gdzieś do zassania.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
SPAMU¦
Wysłany: Pon Maj 13, 2013 07:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ok. po kolei :
sknerko, gdyby chodziło o wymianę skrzynki to byłbym się pokusił o zrobienie tego jak piszesz tzn. z porobieniem dokładnych fotek przed odpięciem złącz. Ale w tym przypadku po wyjęciu skrzynki trzeba ją jeszcze rozebrać i znaleźć i naprawić problem. A tak naprawdę nie wiem na czym problem polega i nie wiem czy poradzę sobie z jego znalezieniem a na koniec nie wiem czy przy rozbieraniu problem się nie pogłębi się a na zostanie bez auta nie mogę sobie pozwolić. Przeglądałem nawet allegro w poszukiwaniu skrzynki bezpieczników na podmianę ale widzę jedynie starsze wersje. Dlatego póki co będę żył z działająca w kratke szybą pasażera.
SyntaX, rysunek który dałeś przedstawia właśnie starszą skrzynkę. Moja jest inna. Różnice na pierwszy rzut oka są niewielkie ale są. Przekaźnik o którym piszesz u mnie jest w innym miejscu i nie może on być problemem bo odpowiada za podawanie napięcia na wszystkie szyby a nie tylko na szybę pasażera. Wieczorem jak dotrę do domu zrobię fotkę swojej skrzynki i sam zobaczysz.
sknerko, rave które podajesz to to z którego korzystam. Ostatni model jaki uwzględnia to MY2002. Mojego niestety nie uwzględnia
robo, Jak byk jest tam elektryka 2004 NAS i to jest twój jeżeli masz Rave od SyntaXa to to jest inne, nowsze Syntax tego nie ma bo wczoraj sprawdziłem
[ Dodano: Pon Maj 13, 2013 10:27 ]
Jak byś mi dał skrzynke bezpieczników w łapy to pewnie ci ja bym naprawił bo tam nie ma nic oprócz lutowania styków
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Dzięki sknerko, faktycznie jest i mój model . Nie miałem rave od SyntaXa tylko z innego źródła. Myślałem, że to to samo co podajesz w linku bo opis był podobny. A jednak nie.
Ze schematu wynika, że najbardziej podejrzany jest przekaźnik R143. W starszym modelu wogóle go nie było. Mój wniosek stąd, że niedziałanie szyby następuje z niezwykłą regularnością po wyłączeniu zapłonu. Pęknięta ścieżka czy zimny lut działałyby raczej w sposób bardziej przypadkowy. Muszę go tylko zlokalizować a na ślepo znalazłem tylko R255, który na rysunku skrzynki oznaczony jest przez R2 a pozostałe nie mają wpływu na szyby. Możliwe jest żeby był wlutowany na płytce skrzynki i niewymienny ?
Jak pobiorę w pracy i otworze to popatrzę co tam siedzi w tym Rave.
Wkurza mnie jak mi ktoś pisze ze wciskam głupoty, a nie jestem na forum od wczoraj i trochę tam jednak wiem i zanim sie uciesze ze mam nowe Rave to jednak je otwieram i sprawdzam.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Mam 4 sztuki 3 to komplet a jedna to chyba to samo co w tym linku jest. Jak coś jest do poliftowego to chyba w tych trzech, ale głowy nie dam.
Wrzuciłem na chomika:
http://chomikuj.pl/ka_ef/instrukcje+obs*c5*82ugi+samochod*c3*b3w+Rover+Landrover+Range+rover
[ Dodano: Pon Maj 13, 2013 13:19 ]
w 01 jest dla frelka II po 2001 i jakieś tam dodatki dla MY 02-> nie wiem, czy to już ten, czy jeszcze nowszych potrzebujecie.
Jak chcecie, to mogę jeszcze udostępnić kompletne ESI 2011 (oczywiście licencję trzeba kupić od Niemców) ale tego jest 11 GB
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
robo, te przekaźniki wygląda że są w skrzynce zalutowane co nie zmienia faktu ze tez pewnie dał bym im radę.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Dzięki sknerko, póki co nie mogę zostać bez auta. Usterka jest denerwująca ale nie krytyczna. Dopóki nie znajdę skrzynki bezpieczników na podmianę będę z nią żył .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum