Wysłany: Czw Cze 27, 2013 17:02 R420 DI - wymiana na 45/75/MG
Witam. Polecacie wymianę auta na nowszy model, czyli przesiadkę z silnika 105KM DI na silniki diesla z 45/75 lub MG ZS? Tam są silniki IDT z tego co pamiętam, a w 75 i MG od BMW. Są one bardziej awaryjne od SDI/DI? Nie chciałbym przejść w auto, które zacznie sprawiać kosztowne problemy np. z wtryskami, turbiną, sprzęgłem z dwumasem czy czymś innym kosztownym.
moja 420 odpukać sprawuje mi się całkiem dobrze, ale rdza zaczyna wchodzić dosyć głęboko, będzie trzeba robić przeszczep blachy na moje oko, ale pewien nie jestem, a to będzie kosztowało niestety.
Jakie znane usterki typu TTTM występują w 45 (2000r i wyżej)/75/MG ZS?
Mam już drugiego ZS-a z silnikiem iDT i odpukać nie mam na razie problemów, a przejechałem łącznie ok. 40 tyś km w ciągu 2 lat. W R45/ZS nie ma dwumasy. Rdzy póki co też nie widać ani w tym obecnym z 2005 roku ani w poprzednim z 2002 roku. Mogę śmiało polecić bo wiele rzeczy pasuje z serii 400 i Hondy.
Ogolenie to w 45 IDT da sie tanim kosztem podnieść moc do 160KM. Jedyna wada to troche wrazliwa jest pompa VP30 ale to tez zalezy Uważam ze części i eksploatacja jest tańsza niz w 75
Choc za to komfort jazdy w 75 jest większy ale za to koszty utrzymania większe
75 z silnikime IDT owszem
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum