Siemens EMS2000 Petrol ECU
Vehicle Manufacturer Rover
Vehicle Model ZT KV6
Engine Size 2.5 litre
Fuel Type Petrol
Year of Manufacture 00-Onwards
OEM Ref No. S 108 847 002 B
Vehicle Manufacturer Ref No. NNN 100655
ATP Part No. XESR0655
Notes Immobilised
dzieju fizycznie one chyba są takie same jedynie zaprogramowane innaczej 180 i 190 to taki sam silnik ale ograniczony mapką co by się nie zagalopował i uciekł skrzyni automatycznej więc chyba będziesz musiał t4 zapodać
Ok, sprawdzę przy okazji. Będę czekał na dalsze spostrzeżenia, jednak ta extra moc jest kusząca Jakby spalanie na trasie zeszło do 10-12 z klimią to już do przyjęcia wynik
[ Dodano: Sob Sie 10, 2013 17:56 ]
Panowie sonda założona , wyniki z trasy.
Mierzone tankujac do pełna na każde 100km
Prędkość 100km/h - 8,7l obroty okolo 2100
Duża prędkość 160-180km/h - 11,7l obroty okolo 3900
Włączona klima 2 osoby w aucie.
Miasto napisze za tydzień jak zrobię ze 2 setki.
[ Dodano: Wto Sie 13, 2013 15:36 ]
Wlasnie zatankowalem pierwsze 90km w miescie - 13,49L
Kolejne 102km w miesiecie - 12,4L
Felgi 15 Cali 185 65
Chyba niezle
[ Dodano: Czw Wrz 26, 2013 16:02 ]
Aktualnie spokojna jazda po miescie stabilnie 15,2L na 100km
Jest to juz 6 Bak i utrzymuje takowe spalanie .
Felgi 18 Cali 225 45
Wiec uwazam ze jest dobrze .
Rozwiazaniem byla 3 sonda .
[ Dodano: Sro Lip 22, 2015 13:03 ]
zedziczek napisał/a:
dzieju jak ci już pisałem "The 180/190 engine were the same engine just ECU mapping different due to the auto box not being able to handle the extra power." warto to sprawdzić
Troche minelo juz czasu ..
Dzis bylem i nowych znajomych i po kolezensku zrobilismy Hamowanie mojego automatu .
NO i jest tak jak pisal zedziczek ...
Nie osiagne 190k na automacie
Zrobilismy testy w malo sprzyjajacych warunkach powietrze okolicy 34stopnie zasysane 40 wiec lipton .
1 test 152KM 226KM/h 270nm
2 test 147KM 205KM/h 230nm
3 test 127KM 174nm odpuszczal bo nie bylo sensu .
Silnik z kazdym testem mowil "puchnie" co kolwiek to znaczy .
Wyjasnil ze tak moze byc temperatura powietrza zbyt wysoka musze podjechac w chlodny dzien i najlepiej rano kolo 19 stopni max zeby bylo .
Skrzynia dodatkowo przeklamuje etc etc ... powienien miec 170KM
Ale napewno NIE 190
Na hamowni rozpedzal sie bez wiekszych problemow do wysokich predkosci ..
Waga auta opony cisnienie itd nie jest znaczaca bo program to podobno przelicza ale moje 2170Kg nie pomagaja
Pochawil dolne obroty bo juz przy 1800~ mial 165nm i strzal w gore .
Dobry komfort pracy plynne przyspieszanie zadnych dziur itd.
Oczywiscie silnik suchutki
Sumujac automat ma swoje granice jak ma miec 177KM to wiecej nie bedzie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum