Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1998
Witam,ostatnio wymieniłem katalizator na strumienice i różnica jest bardzo widoczna ,polecam taki zabieg.Różnica naprawdę odczuwalna
poprawiło się przyspieszenie i kręci cię do końca.Musiałem to zrobić bo mój tłumik końcowy całkiem się posypał,przy wymianie na nowy nie było możliwe odkręcenie starego katalizatora ,więc zamiast katalizatora kupiłem strumienice.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Cze 07, 2013 22:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Miałeś widocznie zapchany katalizator. Bez zmiany oprogramowania komputera, przebudowy dolotu i wydechu nic się nie zmieni. Mój też się kręci bez problemu do odcinki, także żadne osiągnięcie.
A jak brzmienie samochodu? Aktualnie mam zamontowany stożek, chodzi bardzo cicho i przyjemnie, a po przekroczeniu pewnego pułapu obrotów zaczyna naprawdę pięknie ryczeć. Po zmianie katalizatora na strumienicę nie ma "wiochy" ? zastanawiałem się nad taką zmianą. pozdrawiam
No właśnie to dziwne bo ja też mam stożek i teraz jest ciszej,dziwne.Brzmienie jest w sam raz cicho na niskich obrotach ,koło 4tyś ładnie warczy tak bez przesady.Może miałem zapchany katalizator może nie,wiem jedno ,teraz jest naprawdę odczuwalna różnica,szczególnie na dolnych obrotach.
W takim jedyna możliwość jeśli rzeczywiście czuć różnicę to zapchany katalizator. Profesjonalne tłumiki np. firmy Akrapović zamontowane w samochodach z mocą 200+ dają przyrost rzędu 4-5KM. To jest moc której nie odczujesz.
Ja miałem kiedyś Mercedesa W190. Dziura w przednim tłumiku była wielkości orzecha włoskiego. Po wymienieniu tłumika miałem wrażenie, że auto osłabło, przestało się zbierać i w ogóle gorzej jechać. Wszystko przez wrażenie słuchowe. Pomiar stoperem dał dokładnie takie same czasy jak z dziurą. Także nikt nie przekona mnie do żadnych strumienic, wydechów sportowych czy innych cudów wianków, bo siedzę w tym trochę i wiem, że ciężko jest osiągnąć jakikolwiek rozsądny przyrost mocy. Najtaniej i najprościej (głównie też moc słyszalna niestety) to filtr stożkowy. Ale nie jakieś gówno z marketu, tylko coś porządnego np. BMC CDA.
Gdy mi się posypał katalizator kupiłem strumienice chyba za 60 złotych ,i działa bez z problemu.Katalizator jest za drogi do tego auta,pogieło ich z ceną.Szkoda sianka,pewnie zaraz coś innego się popsuje to lepiej zostawić pieniądze na nastepne naprawy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum