plus po zaplonie oznacza miejsce w instalacji w którym pojawia sie napiecie dopiero po przekreceniu kluczyka na zaplon, najłatwiej pewnie bedzie namierzyć w okolicach bezpiecznikow
postojowki i długie podłączasz do przewodów ktore ida juz bezposrednio na zarowki,
za przelacznikiem(dotyczy postojowek)
i za przekaźnikiem(dotyczy drogowych),
musisz odszukac przewody
analiza schematu jest mocno wskazana, trzeba też sprawdzic czy zarowki np. drogowych sa sterowane plusem (wtedy masa podpieta jest na stałe) czy masa (wtedy plus podpiety na stałe)
ja do swojej 800 kupilem cus podobnego, ale jeszcze nie zebrałem sie na podlaczenie, u mnie niestety swiatla sa sterowane masa, ale na szczescie 800 ma dodatkowy przekaźnik od fabrycznych swiatel dziennych ktorych u mnie fabrycznie nie bylo i chyba da sie to podlaczyc
co do sterowania swiatlami z centralnego to trzeba szukac sterownika centralnego i odpowiedniego sygnalu, niestety 75 dla mnie = czarna magia
nie mam pojecia gdzie czego szukac
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum