Rozrząd jest na znakach, Cisnienie na cylindrach jest kolo 10 (przy zimnym to dobry wynik) jakby zawory nie trzymały to by takiego ciśnienia nie było.... Tłumik jest drożny...
Czasami potrafi kichać w gaźnik, jak jest zbyt uboga mieszanka... Spróbuje mu zwiększyć dawkę i przysłonić gardziele żeby uzyskać coś w rodzaju ssania.
[ Dodano: Nie Paź 20, 2013 19:52 ]
Rover odpalił Nie licząc wiatraka (który łomocze na łożysku jakby miał odlecieć ) brzmi pięknie
Na dźwięk tego silnika czekałem 14 lat;> Warto...
Za trzy tygodnie rozbieram go z powrotem, zrobię mu polerkę zaworów oczyszczę blok i pomaluje, przemyje i przedmucham kanały. Trochę roboty będzie, ale silnik będzie żył...
Wiatrak, ciekawe tam jest normalna wiskoza?
Wie ktoś może od czego ma szanse pasować?
Aby ją odkręcić jest lewy gwint?
Od kilku dni walczę z silnikiem, rozebrałem go w drobny mak no i już składam z powrotem. Na tym tłoku ze słabym ciśnieniem stały pierścienie. Na dnie miski olejowej kisiel. Uszczelka jeszcze oryginalna, ale przyklejona do głowicy Zabawa na całego.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum