Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2002
Siemanko od listopada jestem dumnym posiadaczem MG ZR 1.8VVC 160'tki.
Jak dotąd w aucie zrobione (nie przeze mnie, takiego już kupiłem): gwintowane zawieszenie, dolot K&N, przelotowy układ wydechowy, przyciemnione szyby na coś a'la lustro weneckie (przez foliatec - efekt bardzo ładny nie wyglądają jak lusterka, ściemniają się na słońcu), halogeny przerobione na pomarańczowe światła do jazdy dziennej (oklejone folią), felgi 16" aluett (zima) oraz OZ RACING 17" pomalowane na zieleń kawasaki (lato).
Chciałbym coś jeszcze przerobić, ale w taki sposób żeby nie zwieśniaczyć auta...
Chcę to zrobić dość niskim kosztem (pojęcie względne), tzn nie wyznaczam sobie górnej granicy i chcę to zrobić porządnie a nie jechać po kosztach - nie biorę się za rzeczy na które mnie nie stać.
Planuje zmianę tylnych lamp które troszkę ściemnie na takie http://www.wojtmar.pl/skl...mpy-tylne-black
Oklejenie lusterek, maski, dachu i lotki folią carbon (auto czarne, oklejam, ponieważ dach jest troszeczkę porysowany, a prawe lusterko starte i mocno zmatowiałe).
Pomalowanie zacisków na zieleń - żeby pasowały do felg.
Na razie to tyle proszę o opinie, ponieważ samochodu nie chce zepsuć i o ewentualne rady co Wy wrzuciliście albo co byście wrzucili do tego autka.
Pozdrawiam Michał!
[ Dodano: Pon Sty 13, 2014 18:18 ]
Myślałem też o zamontowaniu ksenonów
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sty 13, 2014 18:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
W sumie te lampy też tak średnio mi się podobają ale stwierdziłem, że jak będą dymione to jakoś będzie, ale jak widzę się myliłem hehe.
Carbon wleci najwyżej zostanie zerwany
Soczewki to dobry pomysł, siatek nie ruszam za bardzo mi się podobają a lusterka jeszcze przemyśle
a możesz pokazać na zdjęciach jak on teraz się prezentuje w aktualnym zestawieniu?:) Ja to zawsze planowałem, ze gdy kupie MG ZR albo ZS w czarnym lakierze to bedzie z niego bandzior tj. wszystko czarne od felg, przez lekkie przyciemnienie szyb po siatki w grillu czy środki lamp
Co do lamp na tył, moim zdaniem jedyne godne uwagi jeżeli już zmieniać to te:
Jezeli juz masz oklejać dach to idź na całość i trzaśnij flage brytyjską
Jak dotąd w aucie zrobione (nie przeze mnie, takiego już kupiłem): gwintowane zawieszenie, dolot K&N, przelotowy układ wydechowy, przyciemnione szyby na coś a'la lustro weneckie (przez foliatec - efekt bardzo ładny nie wyglądają jak lusterka, ściemniają się na słońcu), halogeny przerobione na pomarańczowe światła do jazdy dziennej (oklejone folią), felgi 16" aluett (zima) oraz OZ RACING 17" pomalowane na zieleń kawasaki (lato).
imejdz, Podzielam Twoje zdanie odnośnie lamp ale trudno je dostać nawet w UK problem z dostępnością A co do flagi to na takiego bandytę małego średnio pasuje a jak już to czarno-szaro-srebrna
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 297 Skąd: kolbuszowa
Wysłany: Wto Sty 14, 2014 18:40
koszt soczewek 200zł +troche czasu i checi załatw sobie kirunki na przód clear dymione lampy diodowe jak najbardziej jak na fotce ale ciezko osiagalne ewentualnie gładka klapa z PH 2 i rejestracja w zderzak moze jakieś kierunki w lusterka PS. gwintu nie sprzedajesz?
raczej trzeba zrobić. koszt przeróbki lamp nawet angielskich zwykłych na europejskie w soczewce wynosi poniżej 300zł, więc warto. efekt wizualny i jakość świecenia na pewno będą dużo lepsze
A co do soczewki.. Można zrobić samemu (jak coś to pisz na PW to podeśle Ci tutorial) albo oddać do firmy i zapłacić całkiem całkiem i mieć soczewkę taka samą tylko nic nie zrobić poza wysłaniem i odebraniem ..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum