Wysłany: Pią Lut 07, 2014 14:18 [R420 Di '97] Niepodłączona wtyczka i zaślepiony trójnik
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam. Jestem w trakcie wymiany alternatora i przy okazji zobaczyłem dwie pozostałości po poprzednich właścicielach/złotych rączkach ...
Pierwsze to niepodpięta wtyczka z wiązki, która dochodzi do alternatora.
I tu moje pytanie: od czego ona jest oraz gdzie powinna być podpięta?
Druga rzecz to zaślepione wyjście z trójnika wychodzącego przewodu idącego z Vacum pompy i idącego do serwa hamulców. Powinno gdzieś być podłączone to rozgałęzienie czy ktoś zastosował trójnik jako tuleję połączeniową dwóch przewodów gumowych?
Pozdrawiam i dziękuję za jakieś podpowiedzi
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lut 07, 2014 14:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Co do wtyczki to masz klimę Ale wygląda mi bardziej jak dobrze pamiętam na wtyczkę od wentylatora chłodnicy, bo od klimy ma tylko jeden Pin i była chyba okrągła Zobacz czy wiatraki są podłączone w ogolę
Co do trójnika to go tak zostaw Dobrze ktoś zrobił po odpiął EGR Możesz w ogolę co cale ustrojstwo wywalić razem z zaworem sterowania EGR
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Klimę mam, przynajmniej latem jeszcze działała
Wentylator raczej podłączony, bo nie przegrzewał się samochód latem (chyba, że czujnik temperatury też ktoś "podrasował" )
W każdym razie zobaczę jeszcze czy się kręcą.
Co do zaworu EGR - czyli do Berlina raczej nim nie wjadę
Ale ok, ważne, że wiem, że tak "powinno" być
Pytanie dalej co z wtyczką? Do czasu aż nie sprawdzę i nie napiszę, czy działają kolejne podpowiedzi są mile widziane
Przy normalnym użytkowaniu nawet latem się wiatrak nie kręci chyba ze bardzo długo w korku stoimy włącz jak kolega radzi klime i zobacz czy się kręcą, wystarczy też zobaczyć czy jest kostka wpięta do wiatraka bo są kostki od góry
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Kostki od góry są tylko takie jak na załączonym zdjęciu; po dwie wsuwki z lewej i z prawej strony chłodnicy od samej góry.
Po włączeniu klimy wiatraki się nie załączają. Według Was klima nie powinna się załączać a latem chłodziła całkiem dobrze - teraz włączanie nie pomaga na stwierdzenie czy działa i chłodzi
Nadal nie zauważyłem miejsca gdzie można by wpiąć tamtą wtyczkę, tym bardziej, że ma bardzo mały zakres ruchu od całej wiązki z której wychodzi...
Masz dwa wentylatory ? Czy tylko jeden ? Ta wtyczka jest od wentylatora a to twoje zdjęcie z tymi wsuwkami pokazuje czujnik temp chłodnicy i tyle Czyli dobrze mówiłem ze wtyczka jest od wentylatora Poszukaj i ja wepnij
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 9 razy Dołączył: 30 Kwi 2013 Posty: 311 Skąd: Kraków
Wysłany: Sob Lut 08, 2014 22:18
Musisz szukać wokół wentylatorów.Jutro jak nie zapomne to poszukam tego ustrojstwa u mnie w 620SDI to wrzuce ci foto.Podejrzewam że w tym samym miejscu wtyczki są
_________________ Z roverów się śmieją ale nie muszę przynajmniej pedałować.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum