Forum Klubu ROVERki.pl :: [Honda Civic Aerodeck 2.0 iTD 20T2N]ustawienie kąta wtrysku
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Honda Civic Aerodeck 2.0 iTD 20T2N]ustawienie kąta wtrysku
Autor Wiadomość
zeeuss 



Dołączył: 02 Lis 2012
Posty: 11



Wysłany: Wto Lut 04, 2014 19:15   [Honda Civic Aerodeck 2.0 iTD 20T2N]ustawienie kąta wtrysku
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Witam. Mam problem z odpalaniem mojej Hondy z silnikiem Rovera 20T2N podczas pierwszego porannego rozruchu- zimny silnik. Sprawdziłem i poprawiłem świece żarowe- działają 4, wymieniłem gruszkę, przewody paliwowe i przelewowe a nawet wtryskiwacze. Autko pali na ciepłym na tyk... ale na zimnym ma problem. Po zapaleniu zimnego silnika szarpie i przerywa. Wszystko wskazuje na źle ustawiony tzw. kąt wtrysku. I tu problem- jak sprawdzić kąt wtrysku- mam złącze diagnostyczne 5-pinowe. Mogę na nim "wybłyskać" błędy generowane przez silnik ( nie mam żadnych), ale żaden z mechaników- pompiarzy i diagnostów w mojej okolicy nie posiada interfejsu ani testera aby podpiąć się pod moje auto. Pytanie jak i czym mogę sprawdzić kąt wtrysku? Czy jest jakaś przejściówka aby złącze 5-pinowe podpiąć pod 16-pinowe złącze diagnostyczne? Jakiego użyć programu aby widać było wartość kąta wtrysku? Czy mogę sprawdzić to sam? Wiem z forum jak przestawić kąt wtrysku, ale nie wiem jaki on jest teraz. Czy można to robić metodą prób i błędów? Proszę o wskazówki lub namiary gdzie można to ustawić- jestem z małopolski, okolice Tarnowa- Nowego Sącza. Pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lut 04, 2014 19:15   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Lut 04, 2014 19:39   

zeeuss, Szukaj kogoś z Autocom, w SDi jedynie sprzetem pod kompa da sie odczytac kat wtrysku :D Jestem w sumie z tych terenow i mam Autocoma jak chcesz mozna sie umowic. Przez Nowy Sacz akurat do siebie jade wiec moge dac info na PW :D Tylko ze ja noca smigam wiec nie wiem czy bedziesz spal :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Lut 06, 2014 16:16   

Remigiusz, mało jeszcze wiesz o autocomie :wink:
Niestety pokazuje on żądany kąt, a nie jaki jest ustawiony, nie da rady nim ustawić kąta wtrysku.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Lut 06, 2014 16:19   

szoso, Jakos w moim pokazuje autocom aktualny kat wtrysku :P Porównywałem z ELM'em wiec opcja taka jest i działa jak trzeba :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
zeeuss 



Dołączył: 02 Lis 2012
Posty: 11



Wysłany: Pon Lut 10, 2014 21:22   

Witam. Metodą prób udało się ustawić kąt wtrysku- nie wiem jaki mam (nie mam na czym odczytać) ale auto pali już bez problemu. Przesunąłem na "fasolkach" lekko (2mm) koło zgodnie z obrotami silnika (przeciwnie do ruchu wskazówek zegara) i zapłon bardzo sie poprawił. Pali na tyk. Ale za to w zakresie 900-2000obr/min stał się bardzo powolny, mułowaty. Dzisiaj go lekko (1mm) cofnąłem w przeciwną stronę i silnik nabrał wigoru. Jeździ jak dawniej, ładnie się wkręca na obroty i dobrze ciągnie. Jutro z rana sprawdzę jak będzie palił- ale spodziewam się, że będzie gorzej palił. ktoś już napisał, ze ustawianie pompy to kompromis między dobrym zapłonem a płynną pracą silnika. No cóż jakiś kompromis trzeba wybrać. Mam inne pytanie- jak sprawdzić bez wykręcania wtryski? Gdzieś (pewnie na tym forum...) czytałem, że można podłączyć pod wężyki przelewowe strzykawki i zbadać ile cofa się paliwa. Zrobiłem to ale nie wiem jak to zinterpretować. W jednej strzykawce było znacznie więcej paliw niż w dwóch pozostałych (pierwszy wtrysk dużo) drugi i trzeci 1/3 tego co w pierwszym a w czwartym sucho. I które to wtryski pracują poprawnie a które leją??? Pomóżcie, pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [honda civic]check engine w hondzie civic silnik 20T2N
dodmen Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Wto Sie 26, 2014 09:47
wooy11
Brak nowych postów [R45 iDT] Ustawienie kata wtrysku
gdzie w okolicach Zielonej Gory
marcinZG Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sro Gru 02, 2009 15:08
marcinZG
Brak nowych postów [MG ZS] Ile powinno kosztować ustawienie kąta wtrysku?
Mix Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 12 Pią Paź 16, 2009 20:28
Mix
Brak nowych postów [Honda Civic Aerodeck]
Mati1696 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Pią Gru 01, 2017 00:17
Mati1696
Brak nowych postów [Honda Civic Aerodeck ITD] Pomocyyyy
Krecik28 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Czw Sie 06, 2015 18:56
Krecik28



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink