Pomógł: 35 razy Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 456 Skąd: Radom
Wysłany: Nie Mar 02, 2014 13:11
O ile to szklanki stukają, bo w VVC bardzo często słychać zużyte łożyska na młynkach, a to już bez wymiany całych się nie obejdzie.
Wewnątrz są 3 sztuki - 2 igiełkowe (wymienne) i jedno kulkowe wprasowane w obudowę (niewymienne).
A co do szklanek to może wystarczy je wyczyścić i zalać świeżym olejem. Rozbiera się je łatwo - uderzając np. o deskę. Po rozebraniu wrzucić do słoiczka z benzyna ekstrakcyjna, potem wysuszyć i zalać trochę świeżego oleju. Ja tak robiłem w swoim 1.6. W zasadzie nie czuję różnicy, bo wcześniej też nie klepał, ale na pewno mu nie zaszkodziło. Po pierwszym odpaleniu chwile poklepał i teraz jest cisza. Kwestia też leży w dobrym sklejeniu mostka wałków, np. na Loctite 5188, by olej nie uciekał na boki.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Mar 02, 2014 13:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dołączył: 02 Lis 2013 Posty: 134 Skąd: Legionowo, Warszawa
Wysłany: Wto Mar 04, 2014 11:39
Moje szklanki są ewidetnie do wymiany, są już pozakrzywiane od góry.
Koszt 16 sztuk nie przekroczył mi 300 zł, więc wymienie i eliminuje wszystkie odgłosy (oby).
Jak ktoś coś wie to założyłem nowy temat w innym dziale na temat pierścieni, więc zapraszam teraz tam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum