Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam.
Mam taki problem ze sprzęgłem, mianowicie jest podkręcona pompa i przy dynamicznej jezdzie zaczyna sie slizgać sprzęgło, Czy ktos bawił się w zmanie na większe sprzęgo lub mocniejsze??
PS sprzęgło ma 10 tys dopiero.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Mar 14, 2014 20:47 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
No a co chcesz wiedzieć, szukaj skrzyni od IDT albo SDI i w tedy tobie wytrzyma większy moment sprzęgło. Za bardzo podkręciłeś pompę jak na ta skrzynie
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
A przy wymianie skrzyni przykładowo musze wymienić koło zamachowe oraz kompletne sprzęgło z SDI? Czy oba modele sprzęgieł się nie różnią?? chodzi mi o to żeby było wiekszę sprzęgło, ponieważ mam plany wsadzać wiekszę turbinę garretta T3
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum