Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 287 Skąd: Polska
Wysłany: Sob Mar 15, 2014 22:24
Nie jestem znawcą tematu ,ale na forum już było ,że ten Płock to zagłębie handlarzy i ich szrotów. Kto by tam nie pojechał to opowiada o złomach na kołach.
Faktycznie, nie Radom tylko Płock
Pytałem już o ten Płock, ale z tego co widzę to nie jest jeden handlarz. Wiesz Lublin, Radom, Szczecin to też zagłębie handlarzy, ale gdybym miał się tym sugerować (lokalizacją) to trudno byłoby w ogóle szukać auta. O ten drugi już pytałem, ale razem z pięknym, czerwonym MG więc wszyscy jarali się MG, a o Roverku zapomnieli. Ten pierwszy wydaje się bardzo ładny i zadbany i jest fajnie skonfigurowany
Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 287 Skąd: Polska
Wysłany: Sob Mar 15, 2014 23:09
welder, ja mam taką chorobę antyhandlarzową , ale oczywiście rozumiem Cię. Co do tego srebrnego to lewy błotnik ma inny odcień niż drzwi. Być może to wina światła ale wątpie. Środek wygląda nieźle. W drzwiach uszczelka jest rozerwana zarówno w prawych jak i lewych.
_________________ Lubię roverki, jeszcze bardziej rowerki.
Ten drugi ma 136 KM. Można podnieść moc ale chciałbym mieć to udowodnione. Jeżeli ma fabrycznie to powinien siedzieć silnik CDTi w sumie to i tak to samo co CDT ale jednak w dowodzie powinno być CDTi
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
paolinio, które zdjęcie, bo nie wiem czy przedni czy tylny?
rafalmis1, dzięki, cenna informacja. Silniki CDT i CDTi różnią się tylko setupem?
Niby tak, ale podobno nie da się wgrać map z wersji 130 konnej do 116. Dodatkowo 116 podkręcić coś koło 140 koni a 130 pod 160, a niby wszystko to samo
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum