Przebieg można sprawdzić i jest jak najbardziej realny. Ja mam u siebie na zegarach niecałe 180kkm. Trzeba go, tak jak każde inne auto dokładnie sprawdzić, szczególnie pod kątem uszczelki pod głowicą. Gazownicy często nie zwracają uwagi na dobre rozgrzanie silnika i testują jeszcze niedogrzane auto. Mi uszczelka siadła w 3 tygodnie po instalacji lpg a wcześniej pół roku jeździłem i było wszytko ok.
Tak więc dokładnie wszystko sprawdzić, sprawdzić i jeszcze raz sprawdzić.
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
Zawsze staram się sprawdzić - ale wiesz jak jest - jak coś chcą ukryć to ukryją... Myślisz, że stacja kontroli pojazdów to dobry pomysł? Sprawdzą mi tam dokładnie jak ich poproszę ?
Zawsze staram się sprawdzić - ale wiesz jak jest - jak coś chcą ukryć to ukryją... Myślisz, że stacja kontroli pojazdów to dobry pomysł? Sprawdzą mi tam dokładnie jak ich poproszę ?
Raczej nie dokładnie. Sprawdzisz hamulce, zawieszenie ale z silnika to jakieś ewentualne wycieki z pod spodu można zobaczyć. Dobrze jest posprawdzać temperaturę rozgrzanego silnika na diagnostyce OBC rozdział 7 więcej masz tutaj : https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=85346#85346 jak silnik będzie miał ponad 100 stopni podczas pracy to lipa i raczej uszczelka głowicy.
Dzięki za ten patent - przyda się. Jedną z gorszych wad jakie można nabyć wraz z nowym autem to właśnie zasysanie oleju. Piekielnie droga sprawa...
A jak jest z blachą? Czy ma tendencję do rdzy?
No na progi to zwracam uwagę w pierwszej kolejności
To jest jakiś ogólny problem z autami o rocznikach dajmy na to 2005 i więcej. A zawieszenie? Jak się sprawuje na polskich drogach?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum