Mam Rover'a 416 z 99r 82kW
Łask/Zduńska-Wola/Łódź - okolice
Na razie musiałem zagazować bestię i jestem na etapie eliminacji falowania obrotów.
Co do tej pory zrobiłem:
- radio Pioneera + głośniki JBL
- świece NGK
- przewody WN Bosch'a
- nowy palec rozdzielacza
- nowa kopułka
Czekam na drugi kolektor ssący z krokowym
Na montaż czeka:
- przepustnica aluminiowa (chce ją jeszcze w ultradźwiękach ładnie wyczyścić)
- nowe tarcze Brembo na przód (na wiosnę razem z klockami zmienię)
- są też ładne 16' fele aleee to na wiosnę...
Chyba tyle o mnie i moim Roverze
Ostatnio zmieniony przez Victor1989 Nie Sty 25, 2015 13:36, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 12, 2014 19:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dawaj czarne logo z jasnym deklem, do srebrnej felgi ładnie pasuje.
A oponki na profilu 50 nie będą obcierać z przodu przy skręcie? W swojej 400tce miałem 205/45/16 i było ok, jak przymierzyłem na przód o ile dobrze pamiętam 205/50/16 to przy maksymalnym skręcie na wybojach potrafiło obetrzeć.
To ja napiszę z doświadczenia
Sam miałem u siebie 205/50r16 i nic nie haczyło, teraz w ramach oszczędności kupiłem 205/55r16 bo są tańsze i niestety przy większych nierównościach lubią przytrzeć o nadkole i przednie podczeas maksymalnego skretu
A i na 55 jest zdecydowanie większy komfort ale to przez to, że mają prawie 2,5cm większy "balon"
w papierach niemieckich z TUV tez mialem podane 205/50/R16
To ja napiszę z doświadczenia
Sam miałem u siebie 205/50r16 i nic nie haczyło, teraz w ramach oszczędności kupiłem 205/55r16 bo są tańsze i niestety przy większych nierównościach lubią przytrzeć o nadkole i przednie podczeas maksymalnego skretu
A i na 55 jest zdecydowanie większy komfort ale to przez to, że mają prawie 2,5cm większy "balon"
w papierach niemieckich z TUV tez mialem podane 205/50/R16
więc myślę, że będzie ok
A może ja się pomyliłem, może na profi 55 haczyło, nie wiem i już niestety albo stety tego nie sprawdzę. Teraz mam 17stki w ZS'ie i cieszę się jazdą
Zabrałem się przed zimą za wymianę panelu nawiewu. Urwany uchwyt od pancerza linki regulacji temperatury nawiewu. Przy okazji odkryłem że podświetlenie nie działa.
Zmodyfikowałem trochę wiązkę od panelu. Wygląda ona tak:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum