Witam, jestem nowy na forum ponieważ dzisiejszego dnia zobaczyłem samochód na komisie MG ZS 1.8 (116 km). Bardzo spodobał mi się ten egzemplarz, niestety nie mogę znaleźć o nim praktycznie żadnych informacji, są tylko jakieś drobnostki. Ogólnie mam pytanie do każdego kto cokolwiek wie o tym samochodzie.
Największym problemem przy zakupie tego samochodu są części ponieważ patrzyłem w internecie i praktycznie są one nie dostępne. Niestety nie stać mnie na zbyt wygórowane ceny napraw, jakie są ceny podstawowych części i czy w ogóle są dostępne na naszym rynku? Czy samochód ma jakieś wady, że często coś w nim wysiada?
podam Wam link
http://otomoto.pl/mg-zs-C36066263.html
pozdrawiam i z góry dziękuje
SPAMU¦
Wysłany: Nie Mar 01, 2015 20:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
balak169, 1.8 to K-Seria, lubi uszczelka pod głowicą paść, choć ja K-Serią jeździłem i nic takiego nie miałem. Jeżeli nie będziesz piłować na zimnym, a do tego zadbasz o jednostkę, powinna służyć.
ZS to fabrycznie usportowiona wersja Rovera 45, w tym wypadku polifta, ale wiele części ma wspólnych z przedliftem. Całość wywodzi się z 400, a ta jest bratem Civica, ale ile z tego zostało to nie wiem - niej się mądrzejsi ode mnie wypowiedzą.
Ten egzemplarz nie ma klimatronika i przebieg wydaje mi się podejrzany.
dzięki za informacje no przebieg ma mały, ogólnie nie wiem jakie są ceny tych samochodów bo na allegro praktycznie ich nie ma, a nie chcę się wpakować w coś drogiego w utrzymaniu ponieważ mnie na to nie stać. Bardzo mnie zaciekawił ten samochód przez swoją unikalność. Czytam cały czas forum tutaj ale ciężko znaleźć coś konkretnego czekam na dalsze odpowiedzi czy warto?!:)
[ Dodano: Nie Mar 01, 2015 21:25 ]
znalazłem coś zabawnego tutaj na forum, co sądzicie?
http://olx.pl/oferta/mg-zs-CID5-ID6Y5xL.html to ten sam samochód! Niby komis cieszy się dobrą opinią na tym terenie, lecz tutaj jest coś kombinowane
balak169, ZS tak, ale nie ten konkretny egzemplarz. No i od razu musisz podjąć decyzję: benzyna + LPG, które mogą się wysypać przez uszczelkę pod głowicą, co będzie Cię kosztować ok. pół tysiaka, czy może pancerny 2.0 diesel. LPG wychodzi taniej, ale masz to ryzyko, z drugiej jednak strony zrobisz raz i jest spokój...
...choć ja w 75 mam KV6 i jestem bardzo zadowolony z tego silnika, a i w ZS on występował: 2.5 litrowa widlasta szóstka.
ZS to bliźniak 45, różni się niewiele, choć moim zdaniem jest o wiele ładniejszy przez bodykit. Nie przejmuj się zbytnio częściami, jak nie do ZS, to do 45, zawsze coś się trafi.
EDIT: Tak, to ten sam samochód. Sprawa jest opisana w linku, który podrzucił kolega wyżej. Pierwotny przebieg "11 500 km" oraz 160KM, teraz jest jakby mniej.
ZS - tak, ten konkretny - nie.
właśnie ten samochód ja oglądałem i mnie zauroczył, ciekawe co może być przyczyną zmiany silnika? Jakoś wolę benzynke, nawet jeśli nie na gazie to chyba nie powinien jakoś mega dużo palić wydaje mi się że w 8l by się zmieścił.
Naprawdę ten wygląda świetnie na żywo, lecz jaką ma wartość w ogóle taki samochód i gdzie mógł bym znaleźć? Ponieważ na allegro zbytnio ich nie ma
być może przebieg 11 500 to tylko czyjś błąd i nie podał 1 cyferki i to by chociaż troszkę poprawiło jego wiarygodność, sami widzicie że nie jest zbyt dobrze opisany samochód, niestety to tylko gdybanie poczekam na więcej odpowiedzi
być może wcześniejsze ogłoszenie było wystawione przez kogoś kto nie miał pojęcia o tym samochodzie, dziwne żeby robili jakieś przekładki ponieważ komis cieszy się bardzo dobrą renomą i naprawdę non stop sprzedają samochody mimo dużej konkurencji, w jakim przedziale cenowym ogólnie warto kupić ten samochód? Czy 14 tyś to wygórowana cena?
Wygórowana jak Cholera. 10-11 to też dużo ale już realna. Co do przekladek to nie jest to takie hop skup więc ktoś głupotę w starym ogłoszeniu napisał.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ja miałem ten sam problem co kolega balak169. Bardzo mi się podobał ZS, roverem 400 świetnie mi się przez ponad 2 lata jeździło, zaryzykowałem, kupiłem i...nie sprzedam
Mam 1.8 w LPG i zero problemów, mocy ma dość, wiadomo że apetyt rośnie ale naprawde stosunek mocy do spalania gazu zaskakujący. Kupiłem taniej, ale miałem auto nie umyte, troszke zaniedbane. Tutaj płacisz i masz wypolerowane, siadasz i jeździsz. Nie przekreślałbym tego autka że nie warto, cena wysoka ale przynajmniej na fotkach prezentuje się dobrze.
Cena za wysoka, zwłaszcza że to najuboższe wyposażenie. Nie ma klimatronika ani skórzanej kierownicy. Realna cena to ok 11k za dobry stan z tym wyposażeniem. Ze swojej strony mogę polecić diesla. Ktoś miał sporo szczęścia, że w ogóle znalazł gdzieś taki zderzak do polifta sedana z bodykitem. Z pewnymi częściami blacharskimi może być kłopot jak np. z błotnikiem ze 'skrzelami' czy tylnym zderzakiem. Jeśli chodzi o części mechaniczne to bez problemu pasują z R45/400/Civic/Accord.
Nie mówię że nie, bo cena jest wysoka, ale istnieje też możliwość negocjacji przecież. Zresztą samochód jest wart tyle ile kupujący jest w stanie za niego zapłacić. Mam na myśli nie przekreślanie go pod względem stanu/bezwypadkowej przeszłości. Bo kupić takiego za 10 tys i mieć do wymiany sprzęgło i kilka innych rzeczy na start to to też nie ma sensu. No tak to jest z używkami, loteria i tyle w temacie.
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pon Mar 02, 2015 12:51
daniello, 4k nie znegocjujesz raczej zeby sie opłacało
daniello napisał/a:
Kupiłem taniej, ale miałem auto nie umyte, troszke zaniedbane. Tutaj płacisz i masz wypolerowane, siadasz i jeździsz.
z tymi z komisu wypolerowanymi to jest tak ze czesto siadaja bardzo drogie rzeczy w nich zaraz po zakupie a i ich cena jest mocna podrasowana po zabiegu detailingu wiec jak sam sie przekonales moze lepiej kupic tego za 10-11? gwarantuje Ci ze ten poza ładną warstwą lakieru z pewnoscia mechanicznie igiełką nie bedzie
Cene oczywiście można negocjować, ciężko znaleźć taki egzemplarz, pierwszy raz go widziałem i mi się bardzo spodobał, niestety ładnie wygląda ale mechanicznie to loteria, zależy też kto nim jeździł wcześniej. Ten komis sprzedaje sprowadzone samochody i cieszy się dobrą opinią, ten samochód dostali w rozliczeniu, to oczywiste że go musieli troszkę odpicować na sprzedaż. Coraz bardziej mnie on interesuje skoro mówicie, że z podzespołami nie ma problemu poczekam jeszcze na inne komentarze, mogli byście podać jakieś przykładowe ceny napraw?;p z góry dziękuje i cieszę się że są tacy ludzie którzy pomogą
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Wto Mar 03, 2015 07:47
słuchaj, jesli byl wystawiony za 9900, to w rozliczeniu musial byc zostawiony za 7-8tys max, wystawiony jest za 14 wiec skoro tyle wywindowali cene to do tych 10-11 za chiny ludowe Ci nie spuszcza. Komis ma dobra opinie powiadasz, to nie znaczy że byłbym zadowolony przeplacając za auto z 5 tys.
Komis powinien zdawać sobie sprawę z egzotyki auta i pójść na rękę jeśli ktoś jest zainteresowany. Mi się udało przy poprzednim aucie zbić w komisie cenę o 3,5k, a parę miesięcy wcześniej stał za jeszcze 7k więcej niż ja dałem. Trochę to było bezczelne z mojej strony, ale co mi szkodziło, najwyżej by się nie zgodzili. Auto stało już dobre pół roku i sam handlarz przyznał, że nikt praktycznie się nie interesował. Śmiało negocjuj, wielu chętnych raczej nie będą mieli.
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Sro Mar 04, 2015 09:49
balak169 napisał/a:
właśnie próbowałem już negocjować niestety niżej 13 nie ma opcji, a zainteresowanie podobno mają bardzo duże
prosze Cie, wiekszosc osob nawet nie ma pojecia ze istnieje jakis tam MG ZS, olej sprawe, szukaj innego a do tych naciagaczy zadzwon za 2 tygodnie i zaoferuj gotowkę 11k czy ile tam chcesz, osobiscie powiedzialbym max 10,5
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum