Pewnie zależy od problemu, ja kiedyś do niego podjechałem z popsutym ogrzewaniem (po przekręceniu na cieple powietrze cały czas leciało zimne). Pogadałem z nim i trochę pomarudziłem, po czym podszedł ze mną do samochodu, poprawił linkę nawiewu w pewnym miejscu i od razu wiało ciepłym a kasy za to nie chciał
SPAMU¦
Wysłany: Nie Gru 28, 2014 19:25 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ja mojego "opuściłam" na prawie 2 tygodnie i dziś się bałam pójść na parking sprawdzić, czy odpali. A wiem, że nie odpali na bank i trza będzie podpiąć prostownik
https://www.youtube.com/watch?v=4ForUqCl3UI&feature=youtu.be Co sądzicie o takich obrotach na zimnym silniku?Krokowy już wymieniałem i myślę o przepustnicy.
tam jest 1500? jesli tak to jest ok, po nagrzaniu powinno spasc do okolo 900 i jesli tak jest to jest wszystko ok
jezeli ci sie przywiesza czasami to poluzuj linke przepustnicy ( nasmarowanie linki tez jej nie zaszkodzi ) - przepustnice sa dosc trwale, jak cos raczej rzadko sie psuja
jak szarpie to swiece do wymiany ew + przewody WN
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
Dołączył: 22 Wrz 2014 Posty: 17 Skąd: Nowy Dwór Maz
Wysłany: Czw Sty 08, 2015 10:37
Wymienione niedawno. Wszystko widać na filmie i w opisie pod filmem.u. Po dodaniu gazu do około 2500 rpm spadają do 1500 , odrobinę podskoczą po czym spadają do 1000-1200 rpm czyli do normy na zimnym silniku. Na ciepłym jałowe są około 900 i już nie wariują.
Siemanko, ja tydzień temu sprzedałam swojego Roverka, sytuacja nas przycisnełą zeby kupic cos kombi, a ze w roverze sporo do roboty zaczynalo byc to nadszedl ten czas zeby ktos inny sie nim zajal ale rzecz w tym, ze planuje kupic astre IV z 2011 r. z silnikiem 1.4 ecotec turbo 140 KM i mam problem, bo slyszalam od kilku osob, rozne opinie co do mozliwosci zalozenia w niej LGP. Czy macie moze jakies dowiadczenie z tym silnikiem/autem i mozecie cos doradzic? Slyszalam, ze lgp do tej silnika bedzie kosztowac okolo 6-7 tys. a inna wersja, ze ciezko bedzie zalozyc lgp i ze najpewniej samochod bedzie zle na tym chodzil, jeszcze inna wersja ze to bezposredni wtrysk i ze nie da rady zamontowac lgp. Pomozcie jak kto cos....
_________________ "Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć..."
A koniecznie chcesz inwestować z instalacje LPG? Nie lepiej diesla? Np. mój brat kupił meganke 2011 w kombi 1.5 105KM bez FDP. Sam teraz też mam Volvo V50 w dieslu i nie narzekam
Mielismy już diesla, i poki nie padla turbina a potem milion innych rzeczy do niej to było fajnie, zle wrazenie, gaz tani, a dużo się jeździ wiec tylko gaz tylko pytanie czy do tego silnika da rade wlozyc gaz, bo co człowiek to inna opinia...
_________________ "Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć..."
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum