Wysłany: Czw Kwi 23, 2015 21:02 [MG TF] Kupno w Polsce lub w Niemczech
Witam! Chcę kupić na pierwszy samochód MG TF ale mam do wydania tylko 10 tys. Szukać czegoś w Polsce czy opłaca się za tą cene ściągnąć coś z niemiec? Na dodatkowe opłaty mam ok 2 tysiące. Jest to mój pierwszy samochód i zakupić chce go dopiero pod koniec maja lub w czerwcu ( spora podwyżka cenowa ze względu na wakacje będzie ? ). Na co zwracać uwagę przede wszystkim? Za MG TF mogę przejechać cała Polske nawet
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 23, 2015 21:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jesteś poważnie zdecydowany? Przeczytałeś wszystko o tych autach? Wiesz jak bardzo są niezawodne? Wiesz że będziesz potrzebował do niego dobrego mechanika? Zastanów się czy stać Cię na utrzymanie takiego auta, jak nie bardzo to może MX5? Masa problemów odpada a frajda z jazdy ta sama, do 10k kupisz rocznik koło 2000r w dobrym (nie mylić z kolekcjonerskim) stanie.
Jeżeli natomiast upierasz się na TF, to tutaj możesz poszukać w Niemczech:
ale raczej nie znajdziesz tam MG taniej niż u Nas. U Nas te auta nie cieszą się dużą popularnością, moim zdaniem są mocno nie doceniane, dlatego też tani chodzą.
W kwestii zakupu cabrio zimą a latem: Jak chcesz TF to kupuj teraz, zimną MOŻE będą 500zł tańsze ale nie będziesz miał niczego do wyboru, więc co z tego.
Pytasz na co zwracać uwagę, na to na co w zwykłym aucie plus dodatkowo poczytaj o UPG (ang. HGF) bo to bolączka wszystkich 1.8 k-series, pójdź do mechanika z autem, niech obejrzy, niech sprawdzi zawieszenia, czy silnik suchy, czy nic nie cieknie (tu niestety wszystkiego nie da się na szybko zobaczyć bo dostęp do silnika ograniczony). Sprawdź miękki dach, czy nie ma dziur, czy szyba cała, czy nie jest zbyt matowa, czy uszczelki całe, czy drzwi dobrze przylegają do uszczelek. Sprawdź czy zamek centralnie dobrze działa (częsty problem). Przejedź się, najlepiej jakiś dłuższy kawałek, zobacz jak właściciel jeździ, nie powinien zimnego auta wkręcać na wysokie obroty, zobacz do jakiej temperatury grzeje się silnik (normalnie okolice 90-100 stopni).
Poczytaj też to:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum