Forum Klubu ROVERki.pl :: [R600] Sprężyny
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R600] Sprężyny
Autor Wiadomość
rover600 



Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 7
Skąd: SZCZECIN



Wysłany: Czw Sty 06, 2011 21:11   [R600] Sprężyny
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Witam. Wymieniłem amortyzatory z przodu i z tyłu. Po wymianie mam bardzo duży prześwit między nadkolem a oponą.Amortyzatory kupiłem seryjne, Proszę o Wasze rady co mam teraz z tym zrobić.Prześwit jest duży 20 centymetrów
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sty 06, 2011 21:11   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Dario 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 28
Skąd: Wołów



Wysłany: Pią Sty 07, 2011 16:48   

Może wymień sprężyny na jakieś krótsze
 
 
takeda666 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 101
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Czw Sty 13, 2011 21:21   

Ja kupiłem sprężyny firmy Jamex, nowe na allegro, autko poszło 40mm w dół. Nie dość że fajnie wygląda to wcale nie jest twardy.
 
 
 
kolek 




Dołączył: 05 Lis 2011
Posty: 41
Skąd: Piaseczno

Rover 600

Wysłany: Sro Kwi 29, 2015 10:02   

Odkopie trochę temat żeby nowego nie zakładać, bo nie znalazłem tego na forum. Mianowicie, jak wiadomo w wersji 'polift' zostały sprężyny skrócone o 1cm, i teraz nasuwa mi się pytanie. Czy jak kupie sprężyny -35mm to czy auto poliftowe obniżę nimi o 35mm czy o 25mm? Dla 25mm nie wiem czy warto się w to bawić... :neutral:

Przy okazji: Sprężyny od accorda 93-98 ( Allegro ) będą pasować, ktoś używał ich?
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1160
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sro Kwi 29, 2015 11:48   

To zalezy.. w Ti maiłem nowe spężyny a w Si stare doje...
i Si siedział niżej :P tak więc jak masz stare spręzyny to może Ci nie wiele obniżyć od stanu aktualnego.

Co do samego obniżenia też myslałem o tym i tak jak poszukałem to raczej jest od stanu przed liftem. Wiec usiądzie te 25mm od stanu poliftowego/35 od pre z tym, że sprężyny typu Jamex itd czesto siadaja wiecej niz jest napisane tak więc po kupnie -35 moze sie okazać, że masz -30 a nawet -40 względem polifta
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
kolek 




Dołączył: 05 Lis 2011
Posty: 41
Skąd: Piaseczno

Rover 600

Wysłany: Sro Kwi 29, 2015 12:05   

-40mm o już było by coś, dzięki za info napawające mnie nadzieją, bo w chwili obecnej mogę zmieścić pięść w nadkole z tyłu :P
 
 
Dreamowy 



Dołączył: 30 Mar 2014
Posty: 100
Skąd: Siedlce

Rover 600

Wysłany: Pią Maj 01, 2015 19:08   

Od accorda jak najbardziej pasują, ja mam założone od accorda z kitu obniżającego i siedzi agresywnie nisko :P jeśli chcesz to wejdz na mój temat w nasze auta, moje mają ok -65 obniżenia.
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1160
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pią Maj 01, 2015 20:40   

No stary :) ale twój R naprawdę mocno siedzi i juz pewnie do codziennej BEZSTRESOWEJ jazdy sie nie nadaje tylko trzeba uważać na progi itd :P szczególnie, że ty masz dokładke z lagi to juz w ogóle ;P

Miałem acco V na mocnej glebie i w 1 dzień rozprułem wydech :P

[ Dodano: Pią Maj 01, 2015 20:40 ]
a no i zapomniałem dodac.. te jamexy itd są chyba robione pod benzyne z serii F. a Ti i SDi maja troche cięższe silniki i może naprawdę ładnie estetycznie siąść ten jamex.. zreszta takeda666 jakby wrzucił fotke to byś zobaczył :)
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
Dreamowy 



Dołączył: 30 Mar 2014
Posty: 100
Skąd: Siedlce

Rover 600

Wysłany: Pią Maj 01, 2015 22:08   

No to fakt mój siedzi okrutnie, ale tak chciałem, a chciałbym nawet niżej :D
 
 
Puki66 




Dołączył: 05 Wrz 2011
Posty: 48
Skąd: Boleslawiec



Wysłany: Nie Maj 03, 2015 21:20   

Jamex w ogóle nie sadza nisko sam kupiłem i się zawiodłem w poprzednim miałem -65 mm i siedziało w miarę ale nadal za wysoko jeśli chce się zejść naprawdę nisko to ratować się trzeba chyba air ride`m, a wracając na jamexie nie miałem dziury w nadkolu dopiero przy założeniu profilu 55 teraz mam 205/40/17" i 4,5 cm prześwitu między kołem a nadkolem...
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1160
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Nie Maj 03, 2015 21:35   

No dla każdego coś dobrego :)
-65 tak jak ma marzyciel to ja gwizdał taka glebe :) bałbym sie jezdzić bo jakiś próg czy coś to dupa :P
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
kolek 




Dołączył: 05 Lis 2011
Posty: 41
Skąd: Piaseczno

Rover 600

Wysłany: Pon Maj 04, 2015 10:49   

Dreamowy, szacun, autko kosa. Szkoda że ja nie mogę zejść aż na -65. Dziewczyna mieszka na osiedlu gdzie stoją same progi zwalniające giganty :P Szkoda auta bo często tam zajeżdżam.
tomii620si, spróbuje tymi jamexami, może się uda zniwelować wygląd terenówki w mojej 600. ;-)
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pon Maj 04, 2015 11:19   

Ja ciąłem seryjne sprężyny :D
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Dreamowy 



Dołączył: 30 Mar 2014
Posty: 100
Skąd: Siedlce

Rover 600

Wysłany: Pon Maj 04, 2015 16:55   

Seryjne są strasznie miękkie i chyba bym nie chciał osobiście ich skracać :D
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pon Maj 04, 2015 16:59   

A tu Cię zdziwię, skróciłem 1,5 zwoja i autko jest twardsze i mniej sie przechyla :D
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Dreamowy 



Dołączył: 30 Mar 2014
Posty: 100
Skąd: Siedlce

Rover 600

Wysłany: Pon Maj 04, 2015 17:18   

O widzisz, no w sumie przy skracaniu sprężyna traci swoją właściwość i robi się twardsza tak słyszałem od znajomych, którzy też przycinali :P
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pon Maj 04, 2015 17:46   

i tak przytne jeszcze 1 zwój na pewno, jak cos ma drugi komplet :D
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1160
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pon Maj 04, 2015 21:32   

slax - jakby Ci było za miekko.. kumpel ma ee8 posadzonego - niby najniższy CRX w PL jak nie w EU bez airy.. na autostradzie tarliśmy podłogą ..... oczywiście posadzony flexem :) i w pewnym momencie było po prostu za miekko - spręzyny nie ogarnialy ori amorów... wywiercił mała dziurke - spuścił ori olej z amorow i wlał tam silnikowy.. nie pamietam teraz czy 10w czy 15w.. w każdym razie auto zrobiło sie normalne :) Jak dobry zawias za grubą kase haha. :)

A macie może jakieś fotki jak to siada na Jamex'ach ?? Na tych -35 czy ile one tam maja :P
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pon Maj 04, 2015 21:59   

tomii620si, zobacz u Pyrosa w temacie, ona ma 6sete SDi na 18 alu i jamexach, nie siada wcale bardzo.
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1160
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pon Maj 04, 2015 22:12   

zaraz zobacze :P
kur.. chore auta.. do Acco IV sa sprężyny.. do VI VII i każdej maści civiców.. no wszystkiego sa ... a do V nie i tyle :P albo kosmiczne ceny a przy okazji słodki rozstaw śrub 4x114.3 utrudnia wszystko.. łacznie z zakupem duzej tarczy bez rzeźby do wyboru jakiś fajnych felg :P Smuteczek..


Jeśli mowimy o tym foto:

to może jestem dziwny ale dla mnie starczy... 18" czesto robią efekt szczudłów bo niski profil itd.. a do tego jakbym miał założyć jakaś dokładke to na codzień auto juz podejrzewam byłoby uciążliwe.. choć dla samej optyki to fakt.. przód można byłoby jeszcze lekko sprowadzic w dół :P Czyli tak w teorii jakieś -50mm by trzeba było :P
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R600] Jakie sprężyny
swiru Rover serii 600, Honda Accord 6 Nie Maj 10, 2015 18:51
Dreamowy
Brak nowych postów [R600] Sprężyny z Accord do Rovera?
Liponek Rover serii 600, Honda Accord 0 Sob Lut 11, 2017 10:52
Liponek
Brak nowych postów [R600] Sprężyny sportowe -35mm
GoooFy_Tcz Rover serii 600, Honda Accord 3 Wto Cze 02, 2009 22:41
Kruchy
Brak nowych postów [620sdi] sprezyny prod
luksus11 Rover serii 600, Honda Accord 2 Wto Wrz 13, 2011 20:45
luksus11
Brak nowych postów [620 SDi] Podwyzszenie Rovera poprzez sprezyny
Pawkaz Rover serii 600, Honda Accord 14 Sro Gru 14, 2011 09:09
arczi83



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink