Wysłany: Pon Maj 04, 2015 22:54 [mg zr] wypadanie zapłonów
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2003
Witam
mam problem ze swoim ZR 1.8 vvc gdyz strasznie szarpie, podczas dodawania gazu najpierw zacznie przerywac i dopiero po chwili sie wkreci na obroty, przerywa i dusi sie, najbardziej podczas przyspieszania. Po podłączeniu do kompa wyskoczył bład , który wskazuje na wypadanie zapłonów na 3 i 4 cylindrze, wymieniłem swiece (platynowe, oryginalne) , przewody NGK , podmieniłem 2 cewki na uzywane i żadnej poprawy teraz mam dylemat czy kupic 2 nowe cewki, czy moze cos innego moze byc przyczyna prosze o pomoc .
SPAMU¦
Wysłany: Pon Maj 04, 2015 22:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Cewki 100 % sprawdzone w innym aucie ? 1 i 4 oraz 2 i 3 cylinder sa na jedej cewce, wiec w sumie jakby cewka byla padnieta to na parze cylindrow bylby problem. Sprawdz czy wtryski ladnie rozpylaja a w drugiej kolejnosci rozrzad. Warto tez sprawdzic cisnienie jakie daje pompa paliwa, bo tu tez moze byc problem. Filtr paliwa zakladam ze wymieniony.
_________________ Silniki K-Series-naprawy, modyfikacje- VVC również. info pw.
przepraszam za pomylke , wypadanie zaplonów wystepuje na 1 i 3 i do tego dzis wywaliło checka , ze "przerwa w obwodzie grzania sonda 1 " wracajac do tematu cewek to jedna była kupiona ze 4 miesiace temu bosch nówka , a druga pozyczyłem ze szrotu do sprawdzenia
MG posiada LPG na gazie jeszcze gorzej , wszystkie filtry gazu, paliwa, powietrza były robione z miesiac temu, rozrzad powinien byc ok, wymieniany 10 000 temu
kolega w swim 1.8 vvc ma identyczne objawy jak ty, jak dojdziesz czego to wina to pisz tu od razu !
Mechanik stawiał też na przytartą pompą paliwa przez jazde na gazie na rezerwie benzyny. ale to nie ma doczynienia z przerywaniem na gazie wiec nie mam pomysłów narazie
Pomógł: 35 razy Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 456 Skąd: Radom
Wysłany: Sro Maj 06, 2015 22:33
Ewidentnie cewki. Jaki stan sprężynek pod gumkami cewek ? Może są już konkretnie zaśniedziałe... Swoją drogą to pasują ze zwykłego, jedynie trzeba podmienić właśnie sprężynki i gumki.
Ja w swoim VVC160 miałem problem, że po zagrzaniu silnika nie palił jeden cylinder i przy gwałtownym otwarciu przepustnicy dławił się, prychał itp... + smród paliwa. Okazało się, że przewód zapłonowy do drugiego cylindra miał konkretne przebicie, po wymianie chodzi jak zegarek.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum