Niczego nie jestem pewien Dostanę paczkę to wtedy zweryfikuję, dla mnie największy plus to oryginalne heble z R + lepszy i tańszy dostęp do tarcz 285mm a dużo sobie nie zażyczył za komplet.
Mały up, zaciski przyszły i rzeczywiście większa tarcza wejdzie bez problemów, za to klocek minimalnie mniejszy niż w tych od Legenda (282mm) Pójdą do regeneracji razem z tyłem i na złoto.
Dziś zamontowałem felgi - wypiaskowane i pomalowane, miały być standardowo na srebrny ale lakiernik chyba zapił i taki kolor wyszedł W sumie mi się spodobał więc zostawiłem i dekielki tylko jeszcze pomalowałem. Do kompletu nówki opony 225/45/17 Federal SS-595.
No nie wiem, teraz jest całkiem dobrze a niżej to już zacznę przycierać.
Do robienia
- wymiana prawej zwrotnicy bo krzywa, przy okazji zmiana zacisków i tarcz;
- zdiagnozowanie warkotu z przodu przy mocnym przyspieszaniu na 1 i 2, takie mocne chrobotanie przy ostrym starcie z 1 jak jeszcze koła mielą.. mechanik patrzył i nic nie dojrzał więc pewnie się wybiorę na szarpak, ale może macie jakieś pomysły.
W tym roku lakier może będzie, ale chyba zastosuje plan eko i po zabezpieczeniu blach położę PlastiDip w ciemnozielonym macie jak się uda dobrać taki kolor indywidualnie.
W tym roku lakier może będzie, ale chyba zastosuje plan eko i po zabezpieczeniu blach położę PlastiDip w ciemnozielonym macie jak się uda dobrać taki kolor indywidualnie.
po doświadczeniach Kozika proszę, nie rób tego...
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Hmm o ile o lakier się nie boję bo wygląda już teraz jak u Kozika, to chyba sam problem w usunięciu i czas na to przeznaczony mnie zniechęca. No nic trzeba w takim razie do skarbonki odkładać na lakier
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum