Jestem w trakcie naprawy silnika po zerwaniu paska rozrządu.Zmuszony jestem splanować głowice ale jest problem bo głowice były już planowane wcześniej 0,2mm .
obym się mylił... szkoda (jeżeli to jest to samo auto), ze ukrywa ten fakt, pasek rozrządu wymieniany był dwa razy
1. w DE przy pompie wody
2. w PL powodu sprzedający nie podał, w sumie tez nie pytałem, ale być może powód wyżej.....
Samochód miał ponownie wymieniony pasek bo był ukręcony wałek rozrządu przy kole zębatym,słabo była dokręcona śruba z tego co czytałem często popełniany błąd przy wymianie paska.
MG ma niski przebieg właśnie z tego powodu,awaria nastąpiła w 2009 roku i Niemiec miał go naprawiać ale ciągle to odwlekał.Po ok 5 latach zdecydował się sprzedać.Na wszystko są dokumenty - wymeldowany w DE w 2009 roku , zarejestrowany w PL 2014
Co do poduszek to świecą się ale check gaśnie po zapaleniu.
To jeszcze ja dopytam: czy przednie tarcze nie są przypadkiem ze zwykłej 75 i czy działa Navi ? Jak na taki przebieg to fotel kierowcy mocno zmechacony. Czy listwy progowe były wymieniane/czyszcone z farby? Fajna wersja tylko ten kolor. Osobiście mam awersję do czerwonego, ale tak jak napisałem wersja fajna.
Ostatnio zmieniony przez Ricardus Sob Wrz 05, 2015 21:16, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum