Forum Klubu ROVERki.pl :: Rover 600 TurboSnail by Tomii620Si
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Rover 600 TurboSnail by Tomii620Si
Autor Wiadomość
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sro Kwi 13, 2016 18:19   Rover 600 TurboSnail by Tomii620Si

Witam.
Po sprzedaniu swojego 620Si i po rozbiciu swojego poprzedniego Rovera Ti długo zmieniałem samochody.. Było kilka BMW, Hondy Volvo ale w koncu znalazłem kolejnego 620Ti :)
Z miesiąc temu kupiłem Rovera 620Ti 97'.
Roverek to tzw. przejściówka tak jak poprzedni. Wnętrze oraz silnik polift - buda z czarnymi lusterkami i listwami..

Rok: 97'
Kolor: Nightfire Red
2x Airbag
Skórzane wnętrze
Szyberdach
Klima
Elektryczne wszystkie szyby

Ogólnie takie "zwykłe" wyposażenie Rovera :)


Auto sporadycznie robiło jako taxi we wrocławiu wiec kupiłem je z wieśniackimi naklejkami na szybie "Tu zapłacisz kartą".. haha.



2x 600Ti :)


Auto w pierwszy dzień od razu mi zrobiło niespodzianke :) Pekł wąż chłodnicy zaraz za opaską - typowo przecięty wąż opaską..
No trudno..
Fura przejeździla z 3 tygodnie ciesząc swojego nowego własciciela :)
Doczekała sie czyszczenia, szybkiej polerki oraz zdjęcia spoilera - uniwersalnego..
No ale żeby bylo miło ostatnio jadąc do pracy nagle straciłem moc.. zjechałem na pobocze - i juz nie odpaliłem.. - tu dzięki Markzo za jakieś pomysly jak jeszcze stałem na poboczu :)
Po ściągnieciu auta okazało sie, że w aucie padła pompa paliwa..
Telefon do Sówki i kilka gratów do Rovera przyjechało - za co wielkie dzieki :)
Pompa paliwa z Rovera którego mi zgarnął, prawa tylna lampa bo byla nadpeknieta oraz grill z żeberkami - bo w moim poprzedni wlaściciel wsadzil wieśniacki siatex..
Auto na szczęście nie ma problemu z rdzą, pognieciony tez nie jest - 1 mała wgniotka na ćwiartce ale to sie odbije :)
Poza tym auto prezentuje się całkiem nie źle.. Niestety jakiś burak przez caaaały bok przeciągnął kluczem i od przedniego blotnika przez drzwi aż do ćwiary mam ryse aż do podkladu :/ ..







W aucie zalany jest świeży motul 6100, sportowa wkladka K&N którą wyczyściłem i naoliwiłem i to co mi nie pasuje - przelotowy badziewny ? tłumik końcowy.. Jak ktoś lubi głośno to spoko.. ja nie :) Nowiutkie tarcze hamulcowe nawiercane + nowe klocki..
Byłem nim na zaprzyjaźnionej stacji diagnostycznej wiec wytrzepali mi fure od A do Z i jedyne co wyszlo to łaczniki tylnych stabiliaztorów - tyle, że nigdzie nie moge ich namierzyć :o
Turbinka zadziwiająco sucha.
Auto ogólnie przez poprzedniego wlaściciela bylo "kochane" ale niestety wnetrze jest troche poniszczone - brak schowka na drobne, mieszek koło lewarka i "drzewniana" obudowa uszkodzona oraz uszkodzony fotel kierowcy - dlatego tez chce wymienić całe wnetrze na bezowe przy okazji :P


No ale powoli biore się do roboty za auto..
Tak jak pisalem - graty kupione:

Pompa paliwa
Lampa
Grill
Kierownica z R400 z drewnem :)
Własnie gadam z facetem odnosnie FMIC
I jeszcze teraz w miesiącu chce przemalowac auto z wiśniowego na czarne :)
Filtr paliwa - ten akurat lezy jeszcze od czasow poprzedniego 620Ti to wymienie teraz.


Plany na auto?

Blow off bo chcem pssss :)
mbc delikatnie podnieśc doładowanie .. tak na 0.9b :)
Intercooler
bixenon na soczewkach 4300K + jakieś spryski + czarne wkładki w lampach
Lakier - czarna czerń :)
Spreżyny - i tu sie zastanawiam nad glebą.. Bo jedyne które bym sie skusił to Jamexy -35mm :)
Wnętrze chce zmienić na beżowe - czekam az kolega Slax sie odezwie odnosnie wnetrza :)
Kierownica - kupiona :)
Felgi 17" - to też jest temat nad którym sie zastanawiam.. Czy wkładac ori felgi Vitesse 17" czy może przejeździc jakiś czas na OEM 16" i wsadzić jakieś ładne 18 :)
Fotka 620SDi Pyrosa na 18" przekonuje mnie, ze może to fajnie wyglądać - tylko musze podpytac pyrosa jak sie jeździ na 18 w R600 :)
Uszczelki dodatkowe - po przesiadce z BMW w 600 odczuwam ten szum powietrza a w poprzednim 620Ti dołozyłem uszczelki i uzupełniłem braki w starych i bylo nawet git :)
listwa chrom na zderzak
listwy z accorda V z chromem
Lusterka z Accorda V polifta - bardziej zwarte - blizej budy
Tlumik AWG zamiast katalizatora
Wymiana i spasowanie tlumika końcowego - bo ten popierduje i boje sie, że po wywaleniu kata i wstawieniu tłumika bedzie jeszcze gorzej
Wymiana krzyżaka przy lewarku bo biegi jak w starze + short shifter
Liczniki podświetlane LED - na wskazówki sie nie porywam bo spartole - chyba, że ktoś z forum pomoze ? :)
Halogeny w zderzaku ale na styl oryginalnego pakietu sportowego
Jakieś audio + myśle nad drewnianą zabudową bagaznika - kiedyś widziałem ten patent na zlocie w Honda Biela i mega wrażenie na mnie to zrobilo
Po cichu myśle nad dokładka - cos jak w Civicu V TypeR look ale w kolor budy aby sie nie rzucala
Bandaż na kolektor wydechowy
Podkładka termiczna pod kolektor ssacy
Czarna podsufitka ze slupkami
Ambiente w podsufitce
Lampki w drzwiach z accorda
Pomaloawnie pokrywy zaworow
Chlapacze
Zamontować spowrotem owiewki szyb przednich
Spryskiwacze mgłowe szyb
Maska oraz klapa bagażnika na siłownikach
Lusterko wewnętrzene fotochromatyczne

Ogólny zamiar na auto - dziadkowóz który nie bedzie sie zbytnio rzucal w oczy..
Ma być sleeper typu - o pożyczył auto od dziadka..
Żadnych ordynarnych tuningów rodem z Civicow czy Golfow, ma być OEM +
Ogólnie chyba jako nieliczny chce z R600 zrobic coś grubszego - dlaczego ? Bo mi sie te auta podobają a jest ich coraz mniej bo nawet fanatycy roverowi kupuja 620Ti tylko po to aby wyjąc silnik, wlozyc do swojego 200 400 itd a bude pociac i sprzedać na graty a zwykle wersje po prostu rdzewiają u dziadkow przed domami :)

Fotki dodam jeszcze dziś tylko musze zrzucić z telefonu

Taki VT jaki chce efekt końcowy (tylko kierunek tył mniej przyciemniony i bez tej lotki)
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
Ostatnio zmieniony przez tomii620si Pon Maj 30, 2016 01:08, w całości zmieniany 14 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Kwi 13, 2016 18:19   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Kwi 13, 2016 21:36   

Wszystko spoko, ale odpuściłbym malowanie ;) ładnie mu w tym kolorze :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sro Kwi 13, 2016 21:44   

Te chromy tez odpuść, co do malowania to tak jak Markzo mówi, bordo jest ładny.

Ładna fela, delikatna gleba i w zasadzie nie trzeba temu autu nic wiecej IMHO :D
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sro Kwi 13, 2016 21:45   

Każdy, dosłownie każdy mi to mowi.. ale:
- Mi osobiście ten wiśniowy na R600 nigdy sie jakos nie podobał.. Zdecydowanie wole BRG albo Czarny :P
- Tak jak pisałem.. Lakierniczo niby spoko ale na dole lewych drzwi sa minimalne wykwity rdzy.. nic waznego ale chce to zrobić aby nie poszlo dalej - tak wiec drzwi do malowania, ćwiara przy drzwiach na dole przy progu też ma nalot wiec tam tez malowac trzeba, cala prawa strona do malowania po tym jak ktoś mily przejechał bok kluczem.. Klapa tylna bedzie wymieniona bo dziury po spoilerze sa wiec albo różnica w odcieniu używki albo uzywka do lakierowania w kolor i wychodzi na to ze 70% jest do psikania, poprawek etc.. wiec nie ma sensu - pomaluje całe.. A czemu czarny ??

Ile widziałeś czarnych R600 ? Juz za czasow poprzednich R600 miałem jakis fetysz czarnego R600 z bezowym wnetrzem i chromami dodatkowymi na wysokosci listw drzwiowych (tak jak VT) i chce choć ten projekt zrobic od A do Z :)

Przed i po:





Slax - a chromy czemu odpuścic ? Bo prawdę mówiąc chce uderzyć w temat dziadkowoza a nie sportsline i shadow i chetnie poznam Twoje pełne zdanie o chromach :)
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
Ostatnio zmieniony przez tomii620si Sob Maj 14, 2016 23:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Pawkaz 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 1664
Skąd: Warszawa

Rover 600

Wysłany: Czw Kwi 14, 2016 13:49   

Powodzenia w realizacji planów.Co do koloru to on zawsze mi się podobał.Nadal twierdzę, że najlepszy kolor dla R 600.Moja jest BRG i tak średnio mi się podoba.
_________________
Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C :D
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Czw Kwi 14, 2016 20:13   

Pawkaz, mozemy sie zamienic na kolory :)

Mi sie BRG bardzo podoba a ten wiśniowy jakoś nie bardzo mi siedzi haha :)
Ale moze to dlatego, ze moj pierwszy R600 byl BRG :)

Ale przez to wasze gadanie obok czarnego myśle o BRG z BMW (bo akurat taki mam dostepny w dobrej cenie)



[ Dodano: Czw Kwi 14, 2016 21:13 ]
Maly UPDATE

Bak już można rzecz zrzucony - kwestia odpiecia przewodu od wlewu i moge jutro składać z nową pompką :)







Wpadła tez kierownica z R400 :) Teraz tylko wymienic wnętrze na beżowe :)





No i znalazłem problem :) Od jakiegoś czasu próbowałem odpowietrzyć samochód ale nicholere nie szło.. Myslałem, że to przez "dziwnie" położoną instalacje gazową (wysoko przewody do reduktora z wodą) i brak odpowietrznika na przewodzie..
Dziś zalałem wody w zbiornik wyrównawczy w opór po sam korek i uslyszałem jak coś kapie - kilka naciśnięc węża przy chłodnicy i problem się znalazl :)




Teraz pytanie: Czy metalowy odcinek przewodu powrotu pasuje z np. R420 w wersji wolnossącej ? Bo mój kaput.. :|
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
Ostatnio zmieniony przez tomii620si Nie Maj 15, 2016 00:08, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Kwi 14, 2016 21:11   

tomii620si napisał/a:
Czy metalowy odcinek przewodu powrotu pasuje z np. R420 w wersji wolnossącej ? Bo mój kaput.. :|

Nie bo R400 nie posiada takiego powrotu.
Sam sobie dorób nowy.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pią Kwi 15, 2016 17:54   

Też o tym myślałem tylko nie bardzo wiem z czego..
Miedziana rurka i potem ją pomalować ? No i wtedy dojdzie problem uszczelnienia połaczen miedź/wężyk - chodzi mi o to że opaski samozaciskowe beda wygladac mało estetycznie ale to najprostsze rozwiązanie ..


Żeby bylo miło podczas zjeżdzania przywaliłem końcówką w prog garażu (garaz pod domkiem) i cóz.. zgiąłem wydech na kolanku.. Moje zdziwienie było jeszcze większe jak 1 reką tlumik wyprostowałem do jego wlasciwego miejsca :o
Podniosłem auto aby wymienic pompe i obadalem co sie stalo - na szczędzie kolanko na spawie sie poddało no ale wizyta u tlumikarza gwarantowana tak więc od razu katalizator wytne, wstawie tłumik AWG, spasuje końcowy aby jakos to wyglądało..

Kurde miałem lakierowac auto w tym miesiącu ale nie wiem czy się wyrobie.. dotknąłem jedno to zaraz drugie, trzecie.. hihi

[ Dodano: Pią Kwi 15, 2016 18:54 ]
A taka myśl mnie naszla jakby nie malowac rovera.. ewentualnie go po prostu odmalowac w kolor jakby to bylo...

Macie jakieś fotki ŁADNYCH wiśniowych Roverów ??
Moze sie jednak przekonam :P
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sob Kwi 16, 2016 15:35   

Tomi u mnie tez ten przewod przegnil, dorobiłem z miedzi :D
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Wto Kwi 19, 2016 16:15   

No taki mam plan :)
Zmierzylem juz ze to normalnie 8mm.. rozejrzalem sie i nawet ori polaczenia sa wieśniacko zrobione na opaski skrecane wiec bezstresowo z miedzi dorobie..
jedyne co mnie gniecie to mocowania przewodu.. ori przewod ma 2 podpórki.. ten nie bedzie miał :P

[ Dodano: Nie Kwi 17, 2016 13:51 ]
Dobra... Pompa paliwa dziala.. Okazalo sie, że wtyczka sie wysunela..
A skośno okie inzyniery prosto z japonia nie pomyśleć aby dać okienko rewizyjne z 2 stron.. naprawa trwała by 2 minuty a nie 2 dni po pracy :-|

Ale to nie wazne.. Auto opuściłem na koła - chcialem odpalic i dupa.. - problem opisany w dziale R600 :|

[ Dodano: Wto Kwi 19, 2016 17:15 ]
Tadamm...

Krecimy śrubki :razz:
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
Ostatnio zmieniony przez tomii620si Sob Maj 14, 2016 23:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Wto Kwi 19, 2016 18:07   

Nie masz termostatu :D
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sro Maj 04, 2016 15:56   

Hahaha.. Mam :) Ale wyjęty po awari węża.. skróciłem i próbowałem naciągnać ale nie udalo sie więc wyjąłem i szukałem innego węża ale nie udało mi się dobrać żadnego innego :P
Ale chyba przy okazji owego remontu i wymiany wielu węży bo juz nie chce do nich wracać ten też wymienie na jakiś :P


[ Dodano: Pią Kwi 22, 2016 01:44 ]
[EDiT]:
Pomimo braku narzędzi, czasu oraz umiejętności czapka ściągnieta :)




Głowica idzie na spawdzenie szczelności, planowanie...
Potem w planach jak juz jest ściągniete --> wymiana uszczelniaczy, wymiana uszczelnien walków, oczywiście uszczelka pod głowice :) --> Tu podziękowania dla Markzo za logistyke części zamiennych :)

Jak już mam wszystko rozbabrane to kolektor wydechowy owine bandażem żeby nie rozkrecać tego wszystkiego znów :)

Cały czas walcze z gościem od intercoolera który chce sprzedać intercooler ale nie chce go wysłać :-|

Korzystając z tej rozpierduchy ogarnąlem instalacje LPG - kupiłem węże których nie udało sie wymienic zaraz po kupnie, zmieniłem miejsce montazu reduktora, listwy wtryskowej, podciśnień oraz calej wiązki wraz z komputerem tak aby nie bylo ich widać/nie rzucały sie w oczy jak to jest teraz.
Do wymiany zostało jeszcze dokupić kilka pierdółek - przewód miedziany do zbiorniczka wyrównawczego oraz króciec w pokrywie zaworowej bo poprzedni wlaściciel urwał i zamiast zrobić to jak ma być to zakleil silikonem(choć sądząć po silikonie śmiem twierdzić, że to robota gaziarza)..

Lakieru już nowego raczej nie bedzie na razie.. HGF mnie wyssał $$

Za to wnętrze zostało wycenione i jak poskaładam graciarnie to bedzie trzeba odwiedzięc kolege Slax'a :)


Z pierdół które chce jeszcze zrobić przy okazji tej rozpierduchy - Zrobienie przelotu - i tak musze odwiedzić tłumikarza więc po prostu kupie AWG i za jednym zamachem wywale kata i ustawie tłumik tak jak ma być :)

No i liczniki chce przerobić na ledowe - ale na razie zrobie polowe roboty - drugą połowe ktoś kto lepiej ogarnia ode mnie :)
_________________________________________________

[EDiT]:

Furmanka sie rozbiera dalej:
Glowica zdjęta - wszystko rozebrane :)

popychacze rozebrane poczyszczone.. Niestety auto troche postalo z wodą w silniku bo nie miałem o niej pojęcia więc czeka mnie polerka wałka i szklanek :P
Ale to przy piwku sobie ogarne - na razie wszystko jest wyczyszczone naftą ktora tez troche zabezpieczyła - i tak wszystko lezy w ciepłym suchym garazu :)

Musze dogadać z Markzo szczególy zamówienia i głowica idzie do fachowca na planowanie, szlif zaworow i gniazd + wymiana uszczelniaczy i składamy to wszystko do kupy :P


______________________________________________________________

[EDiT]:
[ Dodano: Sro Maj 04, 2016 16:56 ]
Dalej czekam na części więc pojechałem troche po sobie posprzatać w garazu i nie wytrzymałem :)

Kumpel podrzucil mi króćce tak wiec druciarski króciec w pokrywie zaworowej wymieniłem na porządny :)
Pokrywa lekutko rozwiercona, nagwintowana i wto ladnie ciasno wkrecony nowy króciec :) .



Stary króciec czyli kawałek miedźrurki pogietej i z wątpliwym przepływem owienięty izolacją byl wklejony na silikon w pokrywe...


Zostalo mi tylko jeszcze dorwać kawałek miedzianego przewodu do powrotu, bo nie wiem czy jakieś nowe przepisy czy co ale ani kumpel ani drugi gaziarz nie mają miedzianych przewodów tylko jakieś plastikowe.

Ogarnąłem pokrywe więc nie miałem co robić a, że licze na jakiś zwrot z katalizatora a i mamuska powiedziala, że w razie potrzeby na lakier hajs da jako prezent to uznałem, ze nie ma co czekac i trzeba sie wziąc za blacharke -
Ruda przyszla na impreze wiec zaprosilem ja do tanca a ze nie lubie rudych to ja wykopalem, chyba w ostatniej chwili bo juz blache w 1 miejscu przeżarlo..
Co prawda tylko papierem ściernym na wiertarce, jutro poprawie szczotką na wiertarce ale głowny problem zdarty.. Teraz tylko to ogarnąc i po poskładaniu silnika i wydechu trzeba sie zabrac za lakierowanie auta..





_____________________________________________________________

[EDiT]:

Dobra doszly częsci od Markzo :) Dzieki Dzieki Dzięki :)


Jutro z rana zawoże glowice na remonty i tuningi tak więc myśle po weekendzie składac ten burdel w całość :)
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
Ostatnio zmieniony przez tomii620si Nie Maj 15, 2016 00:03, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Maj 11, 2016 23:25   

jak zawsze - z przebojami ;) oby zagadał dziad ;) gdzie te fotki kiery z 400?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sob Maj 14, 2016 18:22   

No i żeby było pieknie ... Glowica wygięta jak banan..

0.55 odgięcia od strony bloku i od strony wałków o ~0.2 odgięcia..

Tak więc szukamy glowicy .. I caly misterny plan w pi.... ale za to auto powoli zyskuje u mnie dożywocie za to co w nie wkładam ..


No ale z pozytywnych rzeczy jutro chyba przerobie liczniki na led i odmaluje kierownice aby byla jak z salonu :P

[ Dodano: Sob Maj 14, 2016 19:22 ]
Czekam na odpowiedzi w sprawie glowicy wiec wziałem sie za pierdółki :P

Przerabiam liczniki - chciałem dzisiaj kupić ledy ale znajoma w sklepie kazala poczekać i zamiast 15zl za 1m to zaplace 30zł za 5m :) .. Ale na razie wskazówki pomalowane :)




No i kierownica odmalowana - wyglada jak nowa :) Jeszcze wieczorem ją przelece dla efektu i bedzie git :) Wykończenie jak w łałdi A8 nowej :)

_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
Ostatnio zmieniony przez tomii620si Sob Maj 14, 2016 22:59, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Sob Maj 14, 2016 21:59   

tomii620si napisał/a:
Jeszcze wieczorem ją przelece dla efektu i bedzie git


Będą małe kierowniczki? :D

Szkoda ze zdjęcia niedostępne
_________________
75 Red Edition
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Nie Maj 15, 2016 14:14   

Hahaha.. Przydaloby sie :) byłyby na handel :P


No niestety.. zmienie hosting to poprzerzucam fotki aby były dostepne non stop :)

[ Dodano: Nie Maj 15, 2016 15:14 ]
Ku radości kolegi longer86'a przeleciałem kiere jeszcze wieczorem i dostała takiego koloru jak chciałem - bo kolor z A8 D4 jednak nie siedział tak jak myślałem i bylo za matowo :)


_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Maj 15, 2016 20:51   

Miodzio ;) a co z czapką? sprawdzałeś blok?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Wto Maj 17, 2016 20:39   

nie sprawdzalem..
weekend zostawilem do picia :)
jutro pojade na garaz to poszukam czegos plaskiego i sprobuje pomierzyc blok.. a glowica.. jest jedna na allegro ogarnieta.. druga do ogarniecia ale mam jeszcze jeden numer i jutro bede drundal bo 20km ode mnie

[ Dodano: Wto Maj 17, 2016 21:39 ]
Żeby nie było, ze nic sie nie dzieje :)

Głowica została zamówiona :)
Zegary zostały przerobione na led :)
Bandaże czarne czekaja na oplot :P
Intercooler już idzie :)
MBC Properfekt tez idzie :P
Zostało tylko znaleźć z czasem Blow Offa Properfekt Typ I
No i wpadły nowe lampy hella black do Roverka ;)





Kto to wszystko poskłada ? hihi
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Maj 19, 2016 14:57   

coś nowego się dzieje przy autku? :)
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Maj 19, 2016 20:54   

Głowica zrypana...
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink