Forum Klubu ROVERki.pl :: [2.0 iTD] Jak uszczelnić wąż od wspomagania?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[2.0 iTD] Jak uszczelnić wąż od wspomagania?
Autor Wiadomość
doors26 



Dołączył: 18 Lip 2016
Posty: 4



Wysłany: Sob Wrz 03, 2016 17:39   [2.0 iTD] Jak uszczelnić wąż od wspomagania?
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam, cieknie mi płyn od wspomagania z węża widocznego na zdjęciu (nad gumową harmonijką maglownicy). Leci z połączenia gumowo-metalowego, widoczny biały plastik lata luźno na wężu, a czarny się swobodnie obraca - nie wiem czy tak powinno być, czy nie. Jest jakiś sposób na uszczelnienie tego połączenia?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Wrz 03, 2016 17:39   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3643
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sob Wrz 03, 2016 19:56   

Ten biały element służy do rozpięcia tego połączenia, tylko trzeba go odwrócić o 180 stopni, wtedy wsunie się w ten czarny, rozpierając zatrzaski.
Tego typu połączenie jest stosowane na niskim ciśnieniu, ja na twoim miejscu najpierw sprawdziłbym, czy to jest dobrze zapięte, potem ewentualnie rozpiął bym to połączenie i obejrzał powierzchnie. W tym czarnym obracającym sie elemencie jest pewnie jakiś oring jeśli jest uszkodzony, to pewnie nie da się go wymienić, trzeba wymienić cały gumowy kawałek, no chyba że metalowa końcówka ma jakieś zadziory.
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
doors26 



Dołączył: 18 Lip 2016
Posty: 4



Wysłany: Sob Wrz 03, 2016 21:05   

Ile gdzieś płynu zleci jak rozepne to połączenie? Czy później trzeba będzie jakoś odpowietrzyć układ wspomagania czy jakieś dodatkowe czynności jeszcze wykonać?
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3643
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sob Wrz 03, 2016 21:40   

Jak u siebie w R800 rozpinałem dwa przewody czyli wysokie i niskie ciśnienie to zlatywało to co było w zbiorniczku, potem dolewałem do zbiorniczka do pełna i jeszcze po odpaleniu silnika jak pompa zabrała, układ się nie zapowietrzył, pare razy zajęczała pompa i tyle.
Ty rozpinasz na niskim, więc w/g mnie powinno tego być mniej
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Stilek74 



Dołączył: 26 Maj 2015
Posty: 16



Wysłany: Pon Wrz 05, 2016 00:03   

Ja usunąłem flexem ten aluminiowy "oring" u mnie ciekło właśnie z niego, po 16 latach nie trzymał jak trzeba, zamiast oringu dałem opaskę zaciskowa i mam spokój :)

[ Dodano: Pon Wrz 05, 2016 01:03 ]
Ja usunąłem flexem ten aluminiowy "oring" u mnie ciekło właśnie z niego, po 16 latach nie trzymał jak trzeba, zamiast oringu dałem opaskę zaciskowa i mam spokój :)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Wrz 05, 2016 07:15   

Dokładnie to łączenie jest badziewie nie wiem czemu nie dali normalnie rurkę z garbem i węża na to plus opaska. Również to wyciąłem i węża nałożyłem z opaska.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
doors26 



Dołączył: 18 Lip 2016
Posty: 4



Wysłany: Czw Wrz 15, 2016 18:06   

Wąż naprawiony zgodnie z podpowiedziami powyżej :-) również usunąłem ten metalowy oring i założyłem w to miejsce metalową opaskę. Dzięki za pomoc!!! :-)

A korzystając jeszcze z okazji: gdzie w mojej hondzie VI gen. aerodeck znajdę złącze do samodiagnostyki i które piny należy zewrzeć? Próbowałem złącze dwu pinowe przy nogach pasażera ale nic się nie działo.
Do czego służy złącze dwupinowe wsadzone do zaślepki przy bezpiecznikach w kabinie?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Wrz 15, 2016 20:37   

doors26, Powinna byc od strony pasazera gdzies wtyczka dwu pinowa tam sie to mostkuje. Niestety Honda doe L-serii nie miala wtyczki obd.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
doors26 



Dołączył: 18 Lip 2016
Posty: 4



Wysłany: Czw Wrz 15, 2016 21:24   

Znalazłem wtyczkę dwupinową koło nóg pasażera (poniżej schowka, za plastikiem, były tam też 2 wtyczki chyba 5 pinowe) ale po zwarciu jej i przekręceniu zapłonu check engine nie zamrugał.

Szkoda bo chciałem sprawdzić co jest przyczyną że czasem jak jest zimny to brakuje mu mocy, jak by się nie załączała turbina, nie chce iść.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400] Przetarta rurka wspomagania jak uszczelnić,kanał łódź
yogibear Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Nie Sie 28, 2011 19:50
yogibear
Brak nowych postów [R400] Czym uszczelnic rurki klimatyzacji?
grz3loo Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Nie Sie 12, 2007 21:08
mmaniek
Brak nowych postów [R45] Pompa wspomagania.
RAFIK Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Nie Kwi 13, 2014 12:18
Remigiusz
Brak nowych postów [416] Pompa wspomagania 1,6 99r
wichura Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Czw Kwi 17, 2014 08:27
areek
Brak nowych postów [R45] Pompa wspomagania ?
powel Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Wto Sie 14, 2007 10:06
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink