Forum Klubu ROVERki.pl :: [Land Rover] Szarpanie i stukanie silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Land Rover] Szarpanie i stukanie silnika
Autor Wiadomość
bambus1121 



Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 3



Wysłany: Pon Wrz 05, 2016 21:02   [Land Rover] Szarpanie i stukanie silnika
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2001

Witam, i pozdrawiam wszystkich użytkowników.
Zawitałem na forum ponieważ mam problem z moim fredem. A mianowicie po zmianie uszczelki pod głowicą nastała istna tragedia z silnikiem objawia się to falowaniem na niskich obrotach oraz na słuch tak jak by silnik nie palił na któryś cylinder, dodatkowo wydobywają się z niego stuki słyszalne od dołu oraz strony rozrządu, nie mam za bardzo pomysłów co się mu dzieje, Dźwięk jest podobny do uszkodzonej panewki ale nie nasila się podczas obciążenia. Kolektor ssący jest wymieniony rozrząd również mechanik ustawiał i wymieniał paski czy te objawy nie pasują do przestawionego rozrządu na jednej z głowic?
Czy może to objaw padającej panewki?
Ostatnio zmieniony przez bambus1121 Wto Wrz 06, 2016 13:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Wrz 05, 2016 21:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Wto Wrz 06, 2016 07:29   

Czy rozrząd był robiony przy pomocy blokad i to jeszcze dedykowanych do 2.5? bo są różne do różnych wersji silnikowych, jeżeli blokad nie było to rozrząd masz rozwalony i trzeba się modlić żeby zawory nie były pogięte.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Wrz 06, 2016 09:37   


Moderator longer86 informuje

Uwaga! Ten temat zostanie usunięty jeśli autor nie poprawi jego nazwy.
Na tym forum obowiązują ściśle określone zasady nazewnictwa tematów.
Proszę niezwłocznie zapoznać się z tym tematem
Aby zmienić nazwę tematu, autor musi w pierwszym poście użyć funkcji


_________________
75 Red Edition
 
 
bambus1121 



Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 3



Wysłany: Wto Wrz 06, 2016 13:47   

Przepraszam, już poprawiłem tytuł.
Nie wiem czy silnik był blokowany dedykowanymi blokadami, czy jest możliwość sprawdzenia po znakach czy się zgrywa?
Dodam że stuki nasilają się po nagrzaniu silnika. Możliwe jest że rozrząd jest przestawiony tylko na jednej głowicy? znajomy mechanik jak usłyszał stuki myślał że to Panewka ale dławienie silnika mu na to nie pasuje, nie pozostało nic innego jak olanie mechaników i zajęcie się tym samemu, jeśli są jakieś znaki na silniku do ustawienia, to czy muszę się kierować czymś żeby dobrze to zrobić?
Nastraszyliście mnie z krzywymi zaworami. ;/
Dziękuję za odzew i liczę na dalszą pomoc.
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Wto Wrz 06, 2016 14:10   

Żadne tam znaki tylko blokady. Oczywiście że są znaki bo jakoś ustawić musisz ale bez blokad mało prawdopodobne jest prawidłowe ustawienie rozrządu

[ Dodano: Wto Wrz 06, 2016 15:10 ]
Właśnie dlatego że mechanicy ustawiają ten rozrząd na znaki bez blokad to takie kwiatki się dzieją
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
bambus1121 



Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 3



Wysłany: Wto Wrz 06, 2016 14:13   

Rozumiem czyli te stuki to prawdopodobnie od tego, wpadłem na pomysł pomierzyć kompresję na obu głowicach jeśli będzie niska to pewnie z tego też powodu że zawory w złym momencie się zamykają, mam tylko nadzieję że głowica cała, i że to nie są panewki:(
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Wto Wrz 06, 2016 14:15   

Panewki są mało prawdopodobne jak przed naprawą nie hałasowały
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Land Rover] Artykuły z którymi warto się zapoznać
kasjopea Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Nie Sty 09, 2011 00:47
kasjopea
Brak nowych postów [Land rover freelander zakup silnika]
Taurus Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Sro Sie 17, 2016 12:25
Taurus
Brak nowych postów [land rover freelander td4] klekotanie silnika
emilo Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 4 Czw Kwi 28, 2011 07:40
emilo
Brak nowych postów [land rover freelander ] wymiana silnika
ar1ek Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Sro Kwi 24, 2013 20:44
ar1ek
Brak nowych postów [Land Rover Freelander Td4S] Wyciek ropy z silnika
neroneq Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Pon Sie 01, 2011 16:01
neroneq



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink