Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000
Witam, co oznaczają te kody błędów P 0268 i P 0271. Toaf wyłapał te kody w silniku. Dodam jeszcze że po nocy jak jest zimny ciężko pali tak jak by chciał załapać ale nie może, dopiero za drugim razem zapala od strzała. Cewki, przewody wysokiego napięcia wymienione na nowe oraz świece ok pięciu miesięcy temu.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 28, 2016 20:12 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ewentualnie możesz wlać STP do czyszczenia wtryskiwaczy, ale w przypadku benzyny to rzadko się sprawdza.
co ty gadasz? sprawdza się jak najbardziej, testowane na moich wszystkich 5 autach, ba nawet 6, tyle że szósta to mazda 6. Wlałem do Freela jak kiepsko odpalał i kaszlał strasznie i po 6km przejechanych z STP w baku, wszystko ustąpiło, to był pierwszy raz a teraz praktycznie co drugi bak mam w aucie z STP.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Sro Lis 30, 2016 18:24
sknerko napisał/a:
co ty gadasz? sprawdza się jak najbardziej, testowane na moich wszystkich 5 autach, ba nawet 6, tyle że szósta to mazda 6. Wlałem do Freela jak kiepsko odpalał i kaszlał strasznie i po 6km przejechanych z STP w baku, wszystko ustąpiło, to był pierwszy raz a teraz praktycznie co drugi bak mam w aucie z STP.
Aplikowałem STP do wielu więcej niż 6 aut dlatego też napisałem:
AdaskoC napisał/a:
w przypadku benzyny to rzadko się sprawdza.
Rzadko to nie znaczy nigdy.
Dlatego należy zacząć od STP. Później jeśli nie pomoże, skończyć na wymianie wtryskiwaczy na takie o małym przebiegu lub czyszczeniu dotychczasowych
Praktycznie w każdym Dieslu STP + płukanka silnika i wymiana filtrów z olejami "Stawiało auto na nogi"
W przypadku benzyny różnie to bywało jeśli chodzi o wtryskiwacze. Przed aplikacją STP zalecana jest wymiana filtra paliwa, a nie każdy właściciel 75 chciał tą czynność opłacić(skąpstwo i bezmyślność)
W autach z LPG w których było oszczędzane na benzynie, ten problem jest nasilony i nie zawsze taki dodatek do paliwa jest w stanie sobie z tym poradzić.
miałem zawalony bak i pompę w freelanderze czymś czarnym o konsystencji miodu, wymieniłem filtr, wyczyściłem pompę i dało to tyle co umarłemu kadzidło, zalałem butelkę STP na pół baku paliwa i wyjeździłem to i znowu wyciągałem pompę z baku mazidła nie było ani w baku ani w pompie, założyłem nową pompę choć nie musiałem bo stara działała ale jak już kupiłem.... i po roku jeszcze raz zmieniałem filtr bo myślałem że się zawalił i dlatego szarpie znowu ale winne były świece. Filtr po wyjęciu był czysty. dlaczego mam nie uważac że STP nie działą? Oczywistym jest że zapieczone wtryski z auta z LPG będzie tym raczej słabo naprawić ale jak masz syf w baku to STP rozpuszcza idealnie choć trzeba dawkę zapodać konkretną. Mój Freel zrobił o mnie ponad 180kkm na LPG a miał już 160 jak go brałem na samej PB. Mazda tez cudowała i jedna butelka STP rozwiązała problem. R75 zaczął przebierać na nowych świecach, wlaliśmy STP i chodził pół godziny na ozonowaniu na wolnych obrotach - od tamtego czasu jakoś nigdy więcej tego nie robi jeździ only PB
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum