Pomógł: 54 razy Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 957 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Pon Gru 05, 2016 14:58
U mnie też na bank nie było nic przegrzane przy lutowaniu bo też podpiąłem się do przelotki i to stacją lutowniczą a nie zwykłą transformatorówką. Zaraz po zakupie auta lutowałem jednego mikroswicza, ale po tamtym zabiegu bateria wytrzymała ponad 6 lat. Od nowości pilot miał kiepski zasięg, a z antenką 10 razy lepszy. Szkoda że musiałem się jej pozbyć.
_________________ Sprawdzajka pisowni nie boli.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Gru 05, 2016 14:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wiem ze to dziwnie wygląda, ale jak potrzebuje otworzyc auto z daleko to przykładam grot kluczyka do policzka na godzien duży zasięg nie jest niezbedny
A ja nie mam nic polutowane, mam receiver za zegarami i od niego antenkę dotykającą do bullbara - zasięg mam wystarczający z kilkudziesięciu dobrych metrów.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum