Witam, robię akurat przekładkę silnika w moim MG na silnik z Rovera 25 (oba idt, po prostu w MG lekko szlag trafił) , i zastanawiam się czy przy okazji go trochę nie "podkręcić".
Oczywiście mam na myśli chip tunning (oraz te mapy maffless, bo mi przepływka zaś padła) oraz wtryski z SDI. Jakich przyrostów można się spodziewać oraz jakie to może nieść niepożądane efekty?
Dodam, że skrzynia będzie założona z MG, czyli już ta nowsza.
Kolejna sprawa - mam dwa komputery - jeden od Rovera, drugi od MG, do którego według was lepiej wgrać chip? Czy to bez różnicy?
Jak takie modyfikacje wpływają na pompę wtryskową?
Czy uszkodzoną pompę wtryskową można zregenerować? Jaki to koszt?
Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lut 04, 2017 21:35 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
bielu00, 150 do 160 kucy na seryjnej turbawce + sdi + mapy i w zależności deo skrzyni 350 do 380NM
Jaki nr kompów masz MSB101150 czy MSB 101151 ? Ogólnie to bez różnicy do jakiego wgrasz.
Uszkodzona pompę możesz oddać na złom jak padł ECU, szkoda zachodu na regeneracje. Lub zostawić sobie na części jak by jakiś zaworek padł. Koszt regeneracji kolo 1500 do 2000 w zależności.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Dzięki za informacje. Pozostaje pytanie - jaki wpływ mają te modyfikacje na podzespoły typu skrzynia, sprzęgło? Jest to powiedzmy..umiarkowanie bezpieczne?
bielu00, kazdy z iDT tak jezdzi , jak jezdzisz z głową to nic nie bedzie , kwestia tego w jakim stanie są obecnie , jeśli są na wykończeniu to raczej im nie pomoże
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum