Witam,
Panowie pomijam już fakt straty iskry ponieważ okazało się że straciłem kompresje na wszystkich cylindrach ( rozwartwił się pasek klinowy od alternatora i część znalazłem wkręconą w rozrząd więc pewnie przeskoczył i możliwe jest że zmieliło mi zawory!!!!) zanim zdejmę głowice chciałbym łudząc się wielce! sprawdzić kompresję na ustawionym rozrządzie i tu moje pytanie- jest jakiś patent na ustawienie rozrządu bez blokad????? bo słyszałem że ktoś tam ustawiał bez...
Proszę o info czy jest jakaś szansa że nie zmieliło mi zaworów i czy bez blokad można ustawić rozrząd.
Wielkie dzięki za informacje.
tel. 791 196 068
[ Dodano: Sro Lut 22, 2017 23:32 ]
Dobra Panowie sprawa wyjaśniona brak iskry na wszystkich cylindrach był spowodowany przeskoczeniem paska rozrządu ( pasek klinowy od alternatora itd... się rozpadł i wpadł pod koło woału ) o 7 zębów i odczytu z czujnika wału i wałka rozrządu się rozjechały... i kąp odciął sygnał na cewki.
po ustawieniu rozrządu iskra wróciła, to dobra wiadomość ale jest też zła!!!! a mianowicie nie mam kompresji na wszystkich cylindrach!!!!!!!!!!!!
Pytanie może ktoś ma do sprzedania zawory??? bo nigdzie nie mogę dostać.
Acha czy zawory od rovera 75 2.5 są identyczne jak do MG zt 2,5???
_________________ MG ZTT 190
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 22, 2017 23:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witam, wysłałem do nich zapytanie ale narazie cisza, za adres dziękuję.
Mnie rozwaliło wszystkie zawory ssące może ktoś ma 12 sztuk używanych chętnie kupię.
Panowie gdzie szukać na forum jakiś części??/ a może znacie kogoś kto handluje, dajcie jakieś namiary
Dzięki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum