Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 420] Gaśnie/ciężko pali gdy jest 1/4 lub mniej paliwa
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover 420] Gaśnie/ciężko pali gdy jest 1/4 lub mniej paliwa
Autor Wiadomość
roger09 



Dołączył: 31 Sie 2016
Posty: 6



Wysłany: Pon Maj 22, 2017 20:18   [Rover 420] Gaśnie/ciężko pali gdy jest 1/4 lub mniej paliwa
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Cześć wszystkim, mam następujący problem, gdy jest około 1/4 (ostatnio nawet 1/3) lub mniej paliwa w baku to auto ma bardzo ciężko rano odpalić. Rozrusznik bardzo długo kręci i w końcu odpali, tak samo jak w pracy stoi kilka godzin. Jedyna opcja aby nie katować rozrusznika to ręczne podpompowanie paliwa pompką na wężyku do filtra, po takim zabiegu odpala szybciej, trzeba nacisnąć około 8-13 razy.
Czasami (ostatnio coraz częściej) zdarza się tak ze auto gaśnie podczas jazdy gdy redukuje lub zmieniam bieg (chyba w momencie puszczania gazu) obroty spadają do zera i silnik gaśnie natychmiast, nie ma żadnego szarpania czy duszenia/dławienia. Pyk i auto zgaszone tak jakby wyłączyć zapłon. Potem już nie odpala ze stacyjki trzeba albo baaardzo długo kręcić albo podpompować ręcznie pompką na filtrze paliwa.

Miesiąc temu były wymieniane wszystkie płyny i filtry.

Ten problem był juz gdy kupowałem rok temu auto, oczywiście sprzedający poinformował mnie o tym. Niestety jak już pisałem wyżej objawy nasilają sie ponieważ auto gaśnie już tak na 1/3 zbiornika np przy wyjeżdżaniu z ronda (niskie obroty) lub dojeżdżaniu do krzyżówki.

Jak jest tak 1/4 zbiornika to tankuje zawsze do pełna i wchodzi tak 38-40 litrów. Niestety nigdy nie zapaliła mi sie jeszcze rezerwa gdyż jak wskazówka jest już na samym dole (prawie poziomo) to jadę tankować bo już prawie wcale nie odpala.


To tyle w piątek auto idzie do specjalisty od silników Diesla i będzie szukał problemu.
Jeżeli ktoś spotkał się już z czymś takim albo ma jakiś pomysł to wszelkie rady będą bardzo mile widziane.

Dzięki.



[/b]
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Maj 22, 2017 20:18   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sebeks 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 307



Wysłany: Sro Maj 24, 2017 07:18   

Jeśli jest to połączone z ilością paliwa w baku ( jak piszesz) to obstawiam jakąś nieszczelność w układzie paliwa, ale w baku. Nie wiem jak w Roverze w dizlu ale przypuszczam że też jest wstępna pompa paliwa w baku. Jest opcja nieszczelności między tą pompą a wyjściem z baku ( więc paliwo wylewa się z powrotem do baku) lub po prostu ta pompa umiera.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 400/45/MG ZS] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Lut 18, 2011 21:07
kasjopea
Brak nowych postów [R420 Diesel] Bak 55l? Silink gaśnie przy 6 i mniej litrach
Rafal420Di Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Sro Wrz 25, 2013 17:33
gammathough
Brak nowych postów [Rover 416 Si '97] Gaśnie podczas jazdy, nie pali na ciepłym
LU Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Sob Wrz 19, 2009 18:54
LU
Brak nowych postów [414] ciezko pali
artur2856 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pią Sty 27, 2017 18:32
zychMajster
Brak nowych postów [420Sdi]Ciężko pali
Raftek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 34 Czw Lut 02, 2012 20:52
pelson91



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink