Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Wrz 2010 Posty: 161 Skąd: Kraków, Nowa Huta
Wysłany: Nie Wrz 11, 2016 12:36
To jest tak pop.dolone że aż mi się podoba no może trochę mniej całkiem od tyłu, ale reszta jest git Weź no jakieś większe te foty wrzuć tylko jakbyś mógł
Markzo, opuścić maski nie mogę, bo będzie dotykala silnika który jest podniesiony na łapach aby nie przychaczyc nigdzie miską olejowa + aby ciepło z komory uciekło. I tak podczas ostatniej pojezdzawki na lotnisku temperatura byla na tyle duża, ze lakier tuż nad turbina sie "zmetnił" i widać bąbelki, a maska się odksztalcila....
Co do lotki uważam, ze pasuje i zostaje tak jak jest.
A tu kilka fotek z weekendowej imprezy, jak obrobie filmy to bedzie kilka onboardow..
Na początku miesiąca udało sie wystartować w kolejnym Kjs'ie. Rajd juz był nieco bardziej wymagający. Odcinki były mocno zróżnicowany w tym jeden po żwirowni w ktorym sie dość mocno skupialem na bardzo dużych kamieniach na trasie oraz na wszech obecnej glinie która utrudniała jazde na semislickach... Niestety na dwóch odcinkach złapałem taryfe i prrzez to spadlem w generalce o okolo 13miejsc...
[ Dodano: Sob Lis 26, 2016 18:04 ]
Niestety po ostatnim rajdzie w którym zarylem dość mocno przednia belka zaczęła delikatnie pękać prawa podluznica... Po oględzinach ogarnietego blacharza temat jest jak najbardziej do ogarniecia. Dodatkowo rozbuduje klatkę o dodatkowe zastrzaly na kielichy przednie oraz obspawam wszelkie zgrzewy aby maksymalnie wzmocnić nadwozie. Auto po przygotowaniu do dzialania wyglada tak :
Troche sie ruszyło do przodu, jako ze przy aucie działam sporadycznie i to po godzinach mojej pracy to wszystko idzie wolniej niz bym chciał, ale z drugiej strony jest zima i nigdzie mi sie nie spieszy. Na dzień dzisiejszy przednia część nadwozia jest obspawana i pomalowana podkładem. Przy samym oczyszczaniu karoserii z seryjnej gumy która wypelnia seryjne zgrzewy zeszlo mi okolo 10h
Dodatkowo dziś przygotowałem wzmocnienia usztywniajace przednie fatuchy. Wiec zostało mi tylko je wspawac oraz dorobic zastrzaly przednich kielichow do klatki. Oraz najwazniejsze - wzmocnienie przednich podluznic.
Jeden blacharz podpowiedzial aby po długości oblozyc je blacha 2mm a drugi aby kupic podluznice rozciac je i zrobic z nich nakładkę na seryjne podluznice. Czas pokaże jak rozwiąże ten problem.
A to kilka zdjęć z postępujących prac.
[ Dodano: Sob Kwi 22, 2017 21:20 ]
Po miesięcznym przestoju spowodowanym zlamanym palcem udalo mi sie wyspawac wszelkie wzmocnienia i pomalować komorę. W tej chwili jestem już na etapie składania. Środek jest poskladany na gotowy, elektryka pod maską również wraz z chłodnicami. Mam nadzieje, ze autko juz będzie jeździc w przyszłym tygodniu
Niestety te auta z racji tak ujowego rozwiązania przedniego zawieszenia mają wadę ponieważ wszelkie przeciążenia od przyspieszania hamowania i wpadniecie w dziurę idą na sam czubek podłuznicy. Wiec podłuznicy w tamtym miejscu została obłożona blachą 2mm a od góry zastrzal który ma za zadanie przekazac cześć siły na klatkę bezpieczeństwa. Minus częściowe usunięcie strefy zgnioty. Ale uważam, ze podczas dzwonu rura ta i tak sie podda, a w jest ona w spawania pod takim kontem i w szczycie kielicha, ze w razie czego powinno go ściąć..
Udało sie poskładać i nawet do domu nim przyjechałem Zostało jeszcze kilka pierdół do ogarnięcia, musze wykombinować nowy silnik silnik dmuchawy. Stary wraz z obudowa nie wchodzi w swoje miejsce z powodu zastrzalow ktore idą na przednie kielichy. Dodatkowo chyba od długiego postoju zaczęła umierać pompa paliwa, na całe szczęście kupionego od dawien dawna mam boscha 044. Oraz do podoskladania zostało wnętrze auta bo wszystkie zegary oraz przełączniki są nie podlaczone.
Miałem ten sam problem z silnikiem dmuchawy. Wywaliłem część z filtrem, przyciąłem nieco moduły. Wykorzystując łączniki do kominków, nity, klej i rury, poskładałem w całość dorabiając uchwyty z blachy alu.
Mały update. Skrzynia hybryda padła, udało mi sie kupić skrzynie z torsenem typu A za 600zl xD Dodatkowo wlecialo koło zamachowe odelzone o 2kg oraz caly zawias na tyl z poliuretanu. Auto wczoraj odwiedziło hamownie obciazeniowa i poakazalo 291km/444nm Niestety skończył sie układ paliwowy i góra obrotów jest bardzo slaba co widać na wykresie. Wtryski 630ccm oraz bosch 044 juz leży i czeka na montaż. Mam nadzieje, ze po wymianie dojdzie jeszcze kilka koni aby 3 z przodu sie pojawiła
Po wymianie nagram kilka filmików aby pokazać jak to jeździ
Jest czysta kunia
Doładowanie to samo co na wcześniejszym pomiarze tylko wtryski większe wleciały. Niestety rano wydmuchało uszczelke pod kolektorem wydechowym stąd taki agresywny wzrost na wykresie.
302km/452nm
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum