Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZT 190] Uturbienie silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZT 190] Uturbienie silnika
Autor Wiadomość
lucrah 




Dołączyła: 01 Mar 2012
Posty: 62
Skąd: Stalowa Wola

MG ZT

Wysłany: Nie Lip 29, 2018 21:50   [MG ZT 190] Uturbienie silnika
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2002

Tak z czystej ciekawości, czy jest sens się nad tym zastanawiać, bo nie ukrywam, że jeżeli mam z autkiem zostać na dłużej to chciałabym wykonać :D

Czy ktoś z Was wrzucał turbinę do tego silnika? Albo słyszał, że się da i warto?
Wiem, ze koszty nie będą małe jeżeli się da, ale to plany na przyszłość :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lip 29, 2018 21:50   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Dj._Illusion 



Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 10
Skąd: Szczejkowice



Wysłany: Nie Lip 29, 2018 22:53   

W tych autach montowano silniki z turbo więc na pewno się da. Najprościej i najszybciej byłoby kupić silnik z turbo i całym osprzętem. Żeby uturbiać silnik to jest sporo roboty i kosztów.
 
 
 
tommasino 
Moderator




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 472
Skąd: Rzeszów

MG ZT

Wysłany: Nie Lip 29, 2018 23:16   

Dj._Illusion, do v6 jeszcze nie słyszałem ani nie czytałem aby ktokolwiek turbo wrzucił.
Na australijski rynek wychodził jedynie wersje 220s. Był to silnik doposażony w kompresor SPRINTEX co w rezultacie dawało 220kucy. Czytałem też gdzieś na forum angielskim, że silniki z tym kompresorem szybko padały.
Reasumując wszelkie plany uturbienia v6 można juz sobie z głowy wyrzucić.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Dj._Illusion 



Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 10
Skąd: Szczejkowice



Wysłany: Pon Lip 30, 2018 00:11   

tommasino, a fakt. Porąbało mi się z innym silnikiem. Uturbić da się każdy silnik, ale to będzie gruba i kosztowna sprawa. Zawsze można swapować silnik z innego auta, ale jest też z tym spora zabawa.
 
 
 
dzelo23 
Klubowicz





Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Pon Lip 30, 2018 04:30   

:mrgreen: wszystko się da zrobić.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
adam_26 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 1000
Skąd: Rzeszów

Rover 75

Wysłany: Pon Lip 30, 2018 08:56   

dzelo23 napisał/a:
:mrgreen: wszystko się da zrobić.
dokładnie tylko kwestia kasy ktura w tym przypadku będzie kosztowała tyle co drugie auto
_________________
:pisze:
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lip 30, 2018 12:38   

Wsadzic 2.0T :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tommasino 
Moderator




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 472
Skąd: Rzeszów

MG ZT

Wysłany: Pon Lip 30, 2018 12:52   

Markzo napisał/a:
Wsadzic 2.0T :)


I to by chyba były mniejsze koszty i łatwiejsza operacja niż zaturbić v6
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
R75 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 561



Wysłany: Pon Lip 30, 2018 21:42   

SPRINTEX 220S
 
 
tommasino 
Moderator




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 472
Skąd: Rzeszów

MG ZT

Wysłany: Wto Lip 31, 2018 06:43   

R75, sprinter, tak jak pisałem na rynek australijski
MGik miał zapierniczać jak szalony kangur przez pustynię :P
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1063



Wysłany: Wto Lip 31, 2018 20:38   

tommasino napisał/a:
I to by chyba były mniejsze koszty i łatwiejsza operacja niż zaturbić v6

Ale jescze nikt tego tematu nie podjał - wiec jest pole do popisu :)
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Para spod silnika, wariująca temperatura silnika
bujak19 Rover serii 75, MG ZT 10 Pią Sty 30, 2009 17:40
bujak19
Brak nowych postów [R75]Dziwna praca silnika i jej zmiana po zgaszeniu silnika
marecki6 Rover serii 75, MG ZT 5 Sro Cze 08, 2016 09:53
SeniorA
Brak nowych postów [R75] Zła praca silnika, niskie obroty silnika
boomi19lca Rover serii 75, MG ZT 20 Czw Gru 22, 2011 15:51
joannak25
Brak nowych postów [R75] Gaz do silnika 1.8
Gesior Rover serii 75, MG ZT 52 Sob Paź 10, 2015 10:48
piter_admin
Brak nowych postów [R75] KOD SILNIKA
grzegorz1975 Rover serii 75, MG ZT 2 Sro Lut 01, 2017 11:22
grzegorz1975



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink