Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam,
Jestem posiadaczem Rover 800 2.0 I/SI 136KM benzyna. Ostatnio uszkodzeniu uległa chłodnica wody i poszukuje nowej w czym niestety potrzebuje pomocy. Nie dysponuje duzymi srodkami na naprawe i z wiadomych wzgledów szukam używanej chlodnicy ale nie moge nic znaleźć. Dostepność tej czesci jest niska chyba i nie radze sobie dlatego mam pytanie do was czy ktoś nie wie gdzie taką chłodnice mogłym otrzymać? Czy znajmuje sie ktos sprzedażą czesci Rover 800? Dzwoniłem w kilka miejsc ale z niepowodzeniem.
Zastanawiam sie czy jest inne wyjscie w tej sytuacji hmm są może zamienniki? Czy od innego modelu pasują ? Nie orientuje sie na tyle w Roverkach dlatego kieruje te pytanie do was.. Czy sa chlodnice z innych modeli aut ktore pasuja do mojego roverka?
Bardzo zalezy mi na tym bo samochod stoi niestety
Z góry dziekuje za wszystkie odpowiedzi,
Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Sro Mar 23, 2016 19:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Szanse na znalezienie oryginału za sensowną cenę masz małe, kupowanie używanej to loteria.
Ja koniec końców do 800Ti dorobiłem w zakładzie całkowicie nową wg starej, nie ma plastikowych króćców więc nie ma ryzyka ich ułamania jak w starej. Koszt 450zł u mnie, nie wiem jak teraz ale to chyba jedyna sensowna opcja.
Czy byłby ktos w stanie podac konkretne modele aut w ktorych byly takie same chlodnice? Nie stać mnie na nowa ani na taka za 800zł, nie szukam tez super najlepszej. Wiadomo chce znalezc dobra, szczelną chlodnice ale używana ktora troche mi potrzyma.
Nie wiem czy ma znaczenie to że silnik ma oznaczenie 20t4.
Jestem troche w kropce i ciezko idzie mi szukanie dlatego prosze was o pomoc
[ Dodano: Czw Mar 24, 2016 17:51 ]
Czy taka chlodnica byłaby dobra? Jak sadzicie?
To chyba ja założyłem, że są tam jakieś czujniki w związku z przytoczonym tematem. (tam jest mowa o jakichś miejscach na czujniki.)
Skoro nie ma żadnych czujników w chłodnicy, to może faktycznie się uda coś porzeźbić...
Pytanie jak z pojemnością i średnicami i rozłożeniem węży?... wygląda na to, że w R400 ta sama chłodnica chodziła z 1,4 1,6 K i 2,0T, więc pojemnościowo powinna dać radę, tylko kwestia węży i mocowania...
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum