Wysłany: Nie Cze 30, 2019 13:32 tiger918-MG TF SPARK BLUE
Witam. Mam na imie Tomek i chciałbym przedstawić swojego tf-a sparka którego mam od 3 dni.
Ale od początku....Po skonczeniu swojego zimowego projektu po godzinach.. renowacji mazdy xedos 6 zamarzyło mi się auto sprawiające wiecej przyjemności z jazdy...tzn. rwd, padło na mazde rx-8 (mazd miałem juz 11..).Szukałem auta w dobrym stanie blachy a mechanicznie do zrobienia, ponieważ mam mozliwości i zaplecze do naprawy mechaniki...niestety wszyskie do 10tyś wyżeżbione w kicie...Po którejś obejżanej przyszło lato i pomyślałem o cabrio rwd...ale mx5 1,8 w tych pieniądzaćh to to tylko wspomnienie z rudą szmata...jadąc z jakichś oględzin auta z bratem brat znalazł alternatywe w postaci mg f/tf którego nigdy na oczy nie widziałem. Znalazł się taki do sprzedaży 10km ode mnie i po przejażce nim wiedziałem ze daje dużą przyjemność z jazdy, jednak oglądany egzemplaż pozostawiał wiele do życznia, raczej miał w sobie mało z orginału i był składany w stodole przez niewidomego:)...Po miesiącu czy półtora pojawił się prezentowany tf, pojechaliśmy oglądaliśmy ze 3h i jak wszedłem pod jego spód to już wiedziałem ze bedzie mój...Sprzedający deklarował przebieg 48tyś a ja się z tego śmiałem dopóki nie zobaczyłem go od spodu...wszysko orginał i zero rdzy i napraw, z zewnątrz był naprawiny przód ale nie w stodole i nie za paczke fajek..ktoś się przyłożył i nawet lakiernik umiał malować:) ogólnie stan auta oceniam na dobry plus...jest kilka oznak zuzycia w końcu to 30.12 2004, ale jeżdzi i wygląda zacnie. Najlepsze jest to ze z każdym kilometrem chodzi lepiej...auto przez ostatnie pare lat stało w garażu i robiło jakie śmieszne przebiegi. Wyposażenie auta raczej komletne nic więcej nie widziałem w tych autach.
Opis Wartość Tłumaczenie
Model MG, MGF and MG TF
Aspiration Normal Aspiration silnik wolnossący
Body Style Cabriolet rodzaj nadwozia
Camshaft/VVC DOHC dwa wałki rozrządu przypadające na jeden rząd cylindrów
Class (Trim) Class 5 klasa wyposażenia
Drive LHD kierownica po lewej stronie
Engine CC 1800 cc pojemność silnika 1800 cc
Engine Fuel System MPi wielopunktowy wtrysk paliwa
Fuel Type Petrol benzyna
Number of Doors 2 door wersja 2-drzwiowa
PS No. 135PS moc silnika 135 KM
Series Engine K Series silnik serii K
Transmission Manual manualna skrzynia biegów
Transmission No. of Speeds 5 Speed pięć biegów
Transmission Type C4 typ skrzyni biegów
Valves per engine 16V silnik 16-zaworowy
Model Year 2005 rok modelowy (nie musi oznaczać roku produkcji)
S/N 638408 numer seryjny
MG kupiony wiec trzeba coś pogrzebać...
-na pierwszy ogień wyregulowalem dach i szyby, póżniej wszysko przesmarowłem, zamki etc,
-następnie założłem dzienne i ledy w podświetlaniach i pozycjach przód.
- rozrząd i olej 5w30, klocki, płyn chłodniczy bede zmieniał w tym tygodniu
Życzę miłego oglądania:)
closest chase bank chase open on sunday near me chevron gas station near me
A to dla odmiany moje zajęcie wieczorne minionej zimy...
Ostatnio zmieniony przez tiger918 Wto Lip 02, 2019 12:40, w całości zmieniany 5 razy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Cze 30, 2019 13:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
To jest on VVC czy nie? bo z tego spisu nie kumam. Jak ma VVC to powinien mieć 160 KM a nie 135 choć jak to spark to one chyba tylko były 135KM bez VVC.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Sam posiadam w/w model w kolorku CEV czyli Firefrost red.Jak pokopiesz po naszych autach to znajdziesz
Twój jest jak widziałem ogłoszenie,w pełni fabryczny i ciut wypasiony.Dodana klima i grzanie tylnej szyby.Dodatkowo ori radio Sony cdx 2000.Wystepowalo tylko w podświetleniu czerwonym w Sparkach.Pasy na karoserii dodane przez kogos i tyle.U mnie dopłacono aby nie mieć alcantary a mieć srodek zwany Silverstone.
Relatywnie auto masz zacne z ori windshotem.Oraz z oryginalnym dachem.Inny kolor.Jesli jest taka możliwość,dodaj więcej zdjęć do tematu np. przez postimage.Beda się wyswietlac bezpośrednio a nie przez odnośnik.
I sluze wiedza na temat modelu etc.
Oraz zapraszamy do wstąpienia w szeregi Klubu.
Nie wytrzymalem
Sprawdzilem Twojego Sparka po vin-e
Vehicle Information
vin
RDWBKN5D638408
vin_sequence
638408
off_assembly_date
Monday, 11th October 2004 @ 13:53:58
model
MG TF
variant
Spark SE
num_doors
2
paint_code
JHG
brochure_model_desc
MGF TL5 K1.8i Man 135ps Spark SE
sales_model_derivative_desc
MG TF 135 Spark SE
n04_feature
N04C
edition
Spark SE
sequence_number
115492
spec_code
M18A
home_export
EXPORT
cicode
M2257
country
GERMANY
exterior_paint
Sonic Blue (Neon)
interior_trim
Gunsmoke/Black Alcantara
engine
K Series 1800 135bhp
trimlevel
MY2002 TL 5
bodytype
MGTF
gearbox
PG1
manual_auto
MANUAL
hand_of_drive
LHD
sold_date
Unknown
General Information
This vehicle was the 38,300th MG TF to run off the production line, out of 41,656
This vehicle was the 972nd MG TF Spark SE to be made out of 1,480
This vehicle was the 289th MG TF in Sonic Blue (Neon) (code: JHG) to be made out of 520 Sonic Blue (Neon) MG TFs
Wszystko sie zgadza z obrazkami etc.Masz swietne auto i mało spotykane.
i takie podsumowanie tematu
Spark
Co do oleju,z racji ciężkich warunków pracy silnika polecam Mobil 1 5w50
w Sparku przelatane 15k bez problemu a wcześniej w MGF 60k i tez nic nie dzialo się.
Jedynie pamietac aby nie palowac zanim silnik się nie rozgrzeje.Czyli do 3ch k na obrotomierzu.
I jak cos,to zapraszamy na spot do Zatora
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
Dwa miesiące polowałem i upolowałem. Zdjąłem wczoraj pokrywe od silnika pierwszy raz i cóż kupa pajęczyn, zero wycieków, odłączony był wentylatorek przy wlocie ale po sprawdzeniu ze jest dobry podłączyłem go spowrotem, kiedy on ma się załączać?, poza tym okazało się ze zbutwiało połaczenie gumowe do puszki filtra powietrza i zasysał cały czas ciepłe bo wąż leżał z boku, po przerobieniu dolotu tak aby zasysał z lewej kratki zimne auto jakby odzyskało z 20kM. za rozrząd bede się może jutro brał. Czy te zaciski czterotłoczkowe z przodu to orginał? jest na nich mg. Co do orinalnego radia dostałem je z autem ale z racji wykonywanego zawodu i bezpieczeństwa wymieniłem na takie z bluetoothem.
Swojego prawie rok szukałem.Ty miałeś szczęście.Kilka odpowiedzi na Twoje pytania
-Wentylator boczny jak zauwazylem wlacza się w roznych,czasem dziwnych okresach czasowych.Najczesciej po ostrzejszej jeździe oraz przed zalaczeniem glownego wentylatora przy chłodnicy.
-Dolot oryginalnie był podlaczony do jednego weza który lapal powietrze spod zderzaka.U siebie wlozylem szeroka puszke od TF 160 i jeden waz jest pod zderzakiem tylnym a drugi w lewym wlocie powietrza.Jest lepiej niż fabrycznie.
-Zaciski to oryginal firmy AP.Do Sparkow wlasnie przychodzil tzw.Sportpack,czyli obniżone i usztywnione zawieszenie.Hamulce AP przod i tyl (czerwone) oraz felgi 11 ramienne 16'
Shadow Chrome finish, part number: RRC002630MBM
U siebie tez zalozylem inne radio z Blutututu ale MG.Do pełni szczęścia brakuje w Twoim Sparku galki zmiany biegow firmy MOMO.
Powinienes mieć fabrycznie przeciwmgielne z przodu.
Skontaktuj się ze mna na PW proszę.
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
Co do wentylatora to w TFach jest czujnik temperatury w komorze silnika i według tej informacji sterownik silnika uruchamia wentylator gdy temperatura jest wysoka. Gdy czujnik jest uszkodzony/odłączony/wiązka uszkodzona to wentylator będzie pracował cały czas.
Dzieki za odp. załącza się prawidłowo...nie wiem czemu ktoś wypiął...albo zapomniał założyć...
Co do zmian założyłem airbox simoty i fajnie mruczy z lewego wlotu...co do zwiekszenia mocy to trudno powiedzieć...bo jadąc i mrucząc już wydaje się mocniejszy:) ale daje rade...bokiem też:)
Poza tym raczej wszystko porobione i do końca sezonu oprócz sprzątania nic nie przewiduje...trochę mi szkoda go psuć bo korci mnie jakieś z20let...
aha zaczyna mi się zaświecać srs od czasu do czasu...co się najczęściej psuje...niestety autocom nie chce się połączyć...
SRS - wszystko z napinaczami oraz airbagiem.Sprawdz kable pod fotelami oraz czy nie wpadly Ci jakies monety pomiędzy pirotechniczny napinacz a tunel.U mnie tak 5 pln robilo zwarcie/przejście etc.SrS migal mi podczas jazdy następnie zapalal się na stale.Do następnego odpalenia auta.
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
Po wielu przyjemnych letnich chwilach spędzonym razem z moim Sparkiem Blue odjechał dzisiaj na daleką północ do Szwecji aby dawać przyjemność sympatykowi marki...A ja zaczynam poszukiwania większego i mocniejszego kabrio na dalsze letnie podróże...pozdrawiam i szerokości.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum