Przesunięty przez: Ley Sro Lut 17, 2010 19:33
[Forum] Oficjalne forum WWW Klubu ROVERki.pl
Autor
Wiadomość
piter34
Gość
Wysłany: Pią Mar 30, 2007 14:20 Re: Podzial forum
Przemek_Docent napisal(a):
Dodalem skrzynie, a silniki przenioslem do usterek.
--
R620Si Lux '95, byl: R214Si '96 + LPG
piter34(at)roverki.pl / viceprezes(at)roverki.pl Kraków
SPAMU¦
Wysłany: Pią Mar 30, 2007 14:20 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Adam R'45
Gość
piter34
Gość
Wysłany: Pią Mar 30, 2007 14:32 Re: Jak podzielić forum?
Adam R'45 napisał(a):
Cytat: http://test.roverki.eu/cms/index.php?option=com_forum&Itemid=37
to już tak się nie podoba
Nie "już".
Sygnalizowałem wtedy o dyskusjach nad sposobem podziału forum, odbytych we
wrześniu 2005 na grupie roverki.sprawy_klubowe
Cytat: czyli cała moja dotychczasowa pracy a na marne ((
Na pewno nie. Przetarłeś szlak.
Resztę dowiesz się od MaReKa.
--
R620Si Lux '95, był: R214Si '96 + LPG
piter34(at)roverki.pl / viceprezes(at)roverki.pl Kraków
piter34
Gość
Wysłany: Pią Mar 30, 2007 14:33 Re: Oficjalne forum WWW Klubu ROVERki.pl
piter34 napisał(a):
Cytat: Witam,
Nasze forum się robi i powinno stanąć do 2-3 dni.
Nie ma to jak dostać kopa w dupę.
Do zobaczenia na forum.
Mam nadzieję...
--
R620Si Lux '95, był: R214Si '96 + LPG
piter34(at)roverki.pl / viceprezes(at)roverki.pl Kraków
ezy
Gość
Wysłany: Pią Mar 30, 2007 16:05 Re: Jak podzielić forum?
piter34 wrote:
Cytat: Wolicie, aby był podział na modele (200, 400, 600, 800, itp.) czy raczej na
podfora tematyczne:
- silnik
- zawieszenie
- hamulce
- elektryka
- układ wydechowy
W tym pierwszym rozwiązaniu obawiam sie, że posiadacze np. R600 nie będą
wcodzić
na forum posiadaczy 200 lub 800 (i vice versa). Zrobią się podziały.
Drugie rozwiązanie jest chyba trochę mniej czytelne.
A nie dałoby rady pozostawić taki podzał jak na grupach?
--
Był: krążownik Nissan Laurel 2,8D 1988 R6 320tyś
Jest:
620SDi British Racing Green 96 202tyś
(Super Diesel installed!)
620SDi
// Wysłane przez bramkę WWW na http://www.roverki.pl
Valander_wwa
Dołączył: 07 Kwi 2007 Posty: 283 Skąd: Warszawa Rover 200
Wysłany: Sob Kwi 07, 2007 21:16
całkiem całkiem jestem za podziałem jak za grup dyskusyjnych
MaReK
Instytucja wspierająca
Pan Wszechomogący :)
Dołączył: 07 Kwi 2005 Posty: 7985 Skąd: Warszawa/Mokotów MG ZT
Wysłany: Sob Kwi 07, 2007 21:20
No co Ty Waldi... dobrze jest
Oswajaj sie z forum i Swietuj
_________________Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW , 512 208 367, marek@roverki.eu
dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
Revolt
Dołączył: 01 Sty 2002 Posty: 306 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Nie Kwi 08, 2007 08:53
MaReK napisał/a: No co Ty Waldi... dobrze jest
Oswajaj sie z forum i Swietuj
Dokładnie tak. Mysle ze kolejne zmiany zniecheciły by userów którzy dopiero co sie zadomowili
_________________http://images84.fotosik.p...0586bcc2med.jpg
blue827
Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1078
Wysłany: Pon Kwi 09, 2007 14:57
Moja mała sugestia, to dział techniczny powinien być podzielony na konkretne modele:
Rover 200
Rover 400
Rover 600
Rover 800
itd.
O wiele łatwiej by się wyszukiwało i przeglądało forum.
Brt
mgz insz.
Dołączył: 07 Cze 2004 Posty: 11396 Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: Pon Kwi 09, 2007 17:32
blue827 napisał/a: Moja mała sugestia, to dział techniczny powinien być podzielony na konkretne modele:
Rover 200
Rover 400
Rover 600
Rover 800
itd.
O wiele łatwiej by się wyszukiwało i przeglądało forum.
Jest na ten temat dyskusja tutaj Ja jestem przeciw takiemu podziałowi
_________________ Pozdrawiam - Brt