Forum Klubu ROVERki.pl :: Stacja ORLEN do pełna i paliwo zamarzło
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Stacja ORLEN do pełna i paliwo zamarzło
Autor Wiadomość
Jugol 



Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Sro Lut 08, 2012 21:43   

alexi napisał/a:
Dziś zamontowałem grzany filtr


Gdzie ten grzany filtr, bo nie widzę :hm:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lut 08, 2012 21:43   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Alexi 




Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Sro Lut 08, 2012 21:58   

To już stary temat. Kiedyś chłopaki go założyli. Świeża ropa ze zbiornika ogrzewana jest tą która powraca z pompy. Tania opcja.
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lut 08, 2012 22:20   

Ladnie ladnie Alexi :mrgreen: Niestety wada jego jest taka ze dopiero musi się rozgrzać silnik ale za to potem można spokojnie śmigać :wink:

Bo mój na letniej ropie dopiero jak chwile na postoju pochodził i złapał temp t moglem śmigać 70km/h przed nie dało więcej niż 50km/h :mrgreen:

Ja jeszcze myślę czy nie dodać podgrzewacza przepływowego na paliwo :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
martens 




Dołączyła: 02 Lut 2009
Posty: 692
Skąd: Lublin

Rover 25

Wysłany: Sro Lut 08, 2012 23:04   

No to i ja ponarzekam. Od 3 lat auto tankowane na jednej stacji (poza jednym wyjatkiem - w lecie). Przez 2 lata gdy temp. zblizala sie do +2 stopni - lany Skydd przez caly okres zimowy lub jesienno-zimowo wiosenny. W ubieglym roku odpalal przy -23 stopnie i nizej.
K...wa, kwa... - w tym roku przy -15 odmowil posluszenstwa (wstawiony przez najwieksze mrozy do podziemnego w pracy (lekko na plusie). Przestal tydzien, zabrany. Przy -11 (przy gruncie zimniej) ledwo odpalil, sprawdzony aku itd. - jest ok. Dzis nad ranem -15 - nie bylo szans... Postal na sloncu, temp. ok -9, odpalil... i... zostal wstawiony do garazu.
Dodam, ze tankuje w Lublinie na Statoil - Kunickiego/Zemborzycka. Do tej pory bylam bardzo zadowolona. Mniej palil, byl zrywniejszy a teraz to kicha... Drugie auto jest takze tam tankowane - jak odpala czuc i widac kleby parafiny... ale filtr i bak ma plastikowy, ledwo ale daje rade.
Czy to ok, ze przy takich cenach paliwo nie spelnia wymogow?...
http://www.uokik.gov.pl//...__formularz.php
http://www.rmf24.pl/ekono...liwo,nId,432877

sobrus napisał/a:
Ja Pb tankuje zawsze na neste, a z LPG przejde chyba na Statoil. Jest najdroższy ale organoleptycznie niezły.

Tankowałem na shellu i po 10 tys mam juz brudne wtryski.Tezet GAZ chyba jeszcze gorzej.

Masakra

LPG nie sprawdzalam ale moze lepiej w lecie... bo jeszcze zamarznie ;)
 
 
 
sobrus 




Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Czw Lut 09, 2012 08:01   

Nie dobijaj :D Statoil to moja ostatnia deska ratunku :D Ja tankuje na Statoil przy Kraśnickiej i rzadziej przy Tysiąclecia. I jeżeli tam LPG będzie równie słabe co ON to będzie lipa. Jestem na etapie wyjeżdżania gazu z Tezet, potem leje Statoil do pełna. A tak poważnie to już chyba wiem skąd się wzięły tegoroczne problemy. Zima była wyjątkowo ciepła i stacje żeby oszczędzić pewnie sprzedawały letnie paliwo. A potem przyszedł nagle mróz i trzeba było to paliwo gdzieś wypchnąć. :twisted: Co do benzyny to tankuje Roverka wyłącznie na Neste na Łęczyńskiej i nigdy problemów z Pb nie robił. Przy -25 pali na dotyk, jeżel
i tylko akumulator jest naładowany.
 
 
farek 




Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 224
Skąd: Międzylesie



Wysłany: Czw Lut 09, 2012 11:00   

bastek napisał/a:
farek, lejesz diesla bez parafiny i auto jeździ? Daj namiary :grin:
pelson91 napisał/a:
pewnie bez wytrąconej parafiny.
:ok: ;)
alexi napisał/a:
To już stary temat. Kiedyś chłopaki go założyli. Świeża ropa ze zbiornika ogrzewana jest tą która powraca z pompy
. Tania opcja.
to jest z VW, PP839?
 
 
 
Alexi 




Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Czw Lut 09, 2012 14:18   

farek napisał/a:

to jest z VW, PP839?

Tak dokładnie.
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
Mundekk 




Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 241
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Lut 09, 2012 16:16   

Auto od poprzedniej soboty nie może odmarznąć. Jugol mam pytanie do tego odpowietrznika na pompie, umiesz opisać mniej wiecej gdzie on jest, albo ktokolwiek może wytlumaczyć? Wymieniałeś filtr paliwa po zamarznieciu? Filtr mam odpowietrzony, podgrzewałem od spodu cała komore silnika palnikiem przez około godzine a on nawet małej chmurki nie puścił :sad:
 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Lut 09, 2012 19:38   

Niestety zapowietrzony iDT nie jest łatwy do odpowietrzenia ... odpowietrznik na pompie jest na wlocie rurki z ropą. Odpowietrz nim a później poluzuj nakrętkę rurki do wtryskiwacza i spróbuj pokręcić ... jak będzie ropa szła to dokręć i próbuj odpalić.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
sobrus 




Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Pią Lut 10, 2012 18:09   

Wiadomości z lubelskiego podwórka:
http://www.kurierlubelski...akach,id,t.html

Tylko się troche dziwie bo pan z artykułu startował z listy PO, zamiast sie oburzać może powinien donieść do kolegów ;)
 
 
Mundekk 




Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 241
Skąd: Łódź



Wysłany: Pią Lut 10, 2012 22:40   

Autko stało 24h w garażu w którym było -3stopnie a teraz stoi 4h w garazu w którym jest około 25-30 stopni i nic nie zagadał. Postoi tam do jutra rano przy przy około 20-25 stopniach ciepła, jak nadal nie odpali to od czego zacząć sprawdzanie co mu dolega? Dowiem sie tego podpinając pod kompa?
 
 
kadzaf 




Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pią Lut 10, 2012 23:46   

Najpierw sprawdz czy paliwko dochodzi do pompy.Jesli dochodzi to sprobowałbym mu psiknąć troszke specyfiku do kolektora .
(mojemu jak prysne pali bez grzania przy -25 :lol: ,aku nie lubi mrozów przez to własnie podlewam mu)
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
sobrus 




Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Sro Lut 15, 2012 08:45   

Zatankowałem na Statoil, przejechałem 30km i problemy ustąpiły.
Przełącza sie na gaz bez problemu, silnik pracuje równiej i wjeżdża pod górkę na piątym biegu przy 1700obr/min.
Drogi ten gaz (2.90zł), ale warto.

Statoil ten na Tysiąclecia, teraz tam będę tankować.
 
 
martens 




Dołączyła: 02 Lut 2009
Posty: 692
Skąd: Lublin

Rover 25

Wysłany: Wto Lut 21, 2012 20:27   

nooo..., 9 postow wyzej pisalam i okazuje sie, ze nie tylko ja mialam problemy ;)

http://regiomoto.pl/porta...uwa-sie-do-winy
 
 
 
sobrus 




Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Sro Lut 22, 2012 07:56   

Sprzedają syf i nic nie można im zrobić...
 
 
kadzaf 




Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sro Lut 22, 2012 08:54   

sobrus napisał/a:
Sprzedają syf i nic nie można im zrobić...

Tez ostatnio miałem jatke ze sprzedawca na orlenie kupiłem w bance 30l rope ,po kilku dniach mrozów jakie panowały chcac wlac do baku na spodzie grzechotały kostki lodu,
pojechał goscia ... ale co to dało on mi wyskakuje z probkami paliwa nie wiadomo jakiego .
Na koniec powiedział ze on tylko tu sprzedaje ...
O tym jak ostatnio sasiad wlał bene do fiesty i przy -20 na dworze bena mu w gazniku zamarzła ,to prożka ,nic tylko takie stacje omija szerokim łukiem.
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sro Lut 22, 2012 09:03   

kadzaf napisał/a:

O tym jak ostatnio sasiad wlał bene do fiesty i przy -20 na dworze bena mu w gazniku zamarzła ,to prożka ,nic tylko takie stacje omija szerokim łukiem.


Benzyna ma temp krzepnięcia -150* C tyle nawet na stacji badawczej Wostock nie odnotowano ;) Co najwyżej mogła w gaźniku zamarznąć woda która się skrapla od ciągłego nagrzewania i schładzania :)
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lut 22, 2012 11:38   

Pływak, Ja z chemii pamiętam ze Bena ma coś -50°C. Tak ze jak ona już zamarznie to lepiej siedzieć w domu :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sro Lut 22, 2012 12:15   

Oj Remi widze, ze na chemii tez nie uwales :P Bena miala by -50? Czysty spryt ma ponizej -100 temp krzepniecia :d
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
kadzaf 




Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sro Lut 22, 2012 12:55   

To tylko sucha teoria .
W praktyce różnie bywa ,zależnie jak bardzo chrzczone :grin:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Warsztat/stacja - Mysłowice
xROnx Offtopic 0 Pon Wrz 21, 2015 09:19
xROnx
Brak nowych postów SD/SDi Tanie paliwo ?
Raptile Offtopic 16 Wto Mar 22, 2011 06:34
Alexi
Brak nowych postów Ile wydajecie na paliwo miesięcznie
kpolski Offtopic 48 Nie Maj 06, 2012 23:39
xaoo
Brak nowych postów [Honda Accord 2.0 TDI 1997rok] Bio paliwo
maciej1 Offtopic 21 Sob Lip 17, 2010 23:55
Jordan87
Brak nowych postów Firmowe auto, firmowe paliwo - 210km/h
czyli jak Malina skasował toyote ;)
MaReK Offtopic 22 Sro Lut 03, 2010 02:16
faecd



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink