Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420] Turbina
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R420] Turbina
Autor Wiadomość
hanka 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 44
Skąd: Górki



Wysłany: Sob Gru 15, 2007 09:45   

nie mam intercoolera, nie mam abs taka trpszkę uboższa wersja.

[ Dodano: Sob Gru 15, 2007 09:48 ]
a ta "nasadka" jest połączona z tym cylinderkiem , takim plastikowym wężyciem, z wyglądu przypomina górną część pompki paliwa np od malucha.

[ Dodano: Nie Gru 16, 2007 10:18 ]
jeszcze jedno, ja mam pompę mechaniczną, ponieważ linga od gazu jest podłączona bezpośrednio do pompy.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Gru 15, 2007 09:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Gru 17, 2007 11:29   

hanka, czyli reasumując masz wersję 86KM, a nie 105KM (jak napisano w pierwszym poście). ;-)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pon Gru 17, 2007 12:21   

A co za tym idzie błędów sobie nie wymrugasz, więc jeden "kłopot" z głowy. Matko, a ile razy mówiłem o tym, żeby nie pisać oznaczeń TD itp, tylko sprawdzić co się ma dokładnie. Potem wychodzą takie kwiatki jak tu ;) .

Hanka, masz teraz małe zadanie. Po pierwsze przeczytać zasady kącika "Usterki i porady techniczne i poprawić wszystkie tematy, które źle napisałeś i zmienić w profilu model roverka na SD. Wejdź swoje posty i popatrz ile modeli roverków posiadasz, bo jak dla mnie to co najmniej trzy.
 
 
hanka 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 44
Skąd: Górki



Wysłany: Pon Gru 17, 2007 15:30   

spoko zaraz to zrobię i za problemy przepraszam, sam nie wimdziałem jak to dokładnie jest, teraz już troszkę więcej wiem. Skoro tak, to jak mogę sobie sprawdzić błędy?? tylko serwis??
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Gru 17, 2007 15:32   

hanka napisał/a:
Skoro tak, to jak mogę sobie sprawdzić błędy?? tylko serwis??

Tylko serwis. :/
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
hanka 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 44
Skąd: Górki



Wysłany: Pon Gru 17, 2007 15:48   

dzięki wszyskim za cierpliwość i fahową wiedzę, w nagrodę każdy dostał po punkciku:D
Pozdrawiam serdecznie.
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Gru 17, 2007 15:51   

hanka napisał/a:
dzięki wszyskim za cierpliwość i fahową wiedzę, w nagrodę każdy dostał po punkciku:D

Popraw model ROVERka w profilu na 420D (thef sugerował "SD" ale takich to chyba nie było w serii 400 :roll: )
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
hanka 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 44
Skąd: Górki



Wysłany: Pon Gru 17, 2007 16:08   

kolego w profilu mam TD, może zostać?? a na moich postach już poprawiłem.
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pon Gru 17, 2007 16:10   

hanka napisał/a:
kolego w profilu mam TD, może zostać?? a na moich postach już poprawiłem.
W profilu też popraw, bo jeżeli piszesz w nie swoim temacie można szybko zobaczyć jaki Ty masz silnik, a czasem się to przydaje ;) .
 
 
hanka 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 44
Skąd: Górki



Wysłany: Pon Gru 17, 2007 17:52   

jeszcze takie pytanie do Piotrka 34, jeśli mam diesel'a to "D", jeśli mam turbinę to "T", więc raczej TD, a jak miałym jeszcze intercooler, to wtedy SD?? i co oznacza " i "?? Będę wdzięczny za odpowiedź.
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pon Gru 17, 2007 17:57   

piter dzisiaj oblukałem ten temat czy była wersja 400 bez coolera , i niestety była .
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pon Gru 17, 2007 18:03   

hanka napisał/a:
jeszcze takie pytanie do Piotrka 34, jeśli mam diesel'a to "D", jeśli mam turbinę to "T", więc raczej TD, a jak miałym jeszcze intercooler, to wtedy SD?? i co oznacza " i "?? Będę wdzięczny za odpowiedź.
a jak będziesz miał bagażnik dachowy to BD ;) ?? ? Oznaczenia były wałkowane miliardy razy na tym forum, poszukaj.. albo czekaj na Pitera, skoro tylko on ma odpowiadać ;) .
PHJOWI napisał/a:
piter dzisiaj oblukałem ten temat czy była wersja 400 bez coolera , i niestety była .
Piterowi chodziło raczej o oznaczenie, że w wersji 86KM nie było 400 SD, tylko samo D.
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4530
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Gru 17, 2007 18:04   

hanka napisał/a:
jeszcze takie pytanie do Piotrka 34, jeśli mam diesel'a to "D", jeśli mam turbinę to "T", więc raczej TD

Tak to tylko w Volkswagen'ie. :P

W nomenklaturze Roverkowej D i SD to turbodiesel'e bez intercoolera, a Di i SDi to turbodiesel'e z intercoolerem i 105 KM.

Jak chcesz mieć TDi to kup VW albo Skodę. ;) ;) ;)

PHJOWI napisał/a:
piter dzisiaj oblukałem ten temat czy była wersja 400 bez coolera , i niestety była .


Oczywiście, że była - żeby nie szukać daleko to Tomi i Kruszon takie mają.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
hanka 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 44
Skąd: Górki



Wysłany: Pon Gru 17, 2007 18:45   

no to dzięki bardzo :cool: teraz już wiem, a czy jak założe intercoolera, to uzyskam 105KM?? a zapytałem Pitera, bo on mi zaczął tłumaczyć. bez urazy dla pozostałych:)
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4530
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Gru 17, 2007 19:49   

hanka napisał/a:
no to dzięki bardzo teraz już wiem, a czy jak założe intercoolera, to uzyskam 105KM??

Tu był wątek na ten temat w dziale "Tuning Mechaniczny": http://www.roverki.pl/forum/viewtopic.php?t=15990
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Gru 18, 2007 11:42   

PHJOWI napisał/a:
piter dzisiaj oblukałem ten temat czy była wersja 400 bez coolera , i niestety była .

Ja nie twierdzę, że nie było, tylko że była oznaczana wyłącznie "D", a nie "SD". :wink:
Były też "Di" (IC, 105KM).
W serii 200 z kolei "Di" nie spotkamy, ale spotkamy "SD" (bez IC, 86KM).

Niech mnie ktoś poprawi jeżeli ma na klapie oryginalne znaczki 220Di albo 420SD
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Adasc 



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 8
Skąd: Kraków



Wysłany: Pią Lut 01, 2008 13:47   

Hej,
ja to sie na wstępie przyznam, że mam 86 konnego dizelka 420.
Trochę mi kapie z turbiny i rozważam czy regenerować czy kupić używkę i w związku z tym pytanie:
Czy do silników 86 KM są inne turbiny niż do 105 KM ??
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Lut 01, 2008 14:41   

co to znaczy "trochę kapie" czy zostawiasz plame po sobie na parkingu ?? Ja bym regenerował. Turbina jest prawdopodobnie ta sama.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Adasc 



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 8
Skąd: Kraków



Wysłany: Pią Lut 01, 2008 15:06   

plama to dużo powiedziane. Kropla albo dwie.
Regeneracja trwa 2 dni, wymiana godzinę.
Regeneracja daje pewność, a kupiona używka to trochę loteria.
Takie rozważania sobie prowadzę i czekam na rady :-)
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Lut 01, 2008 15:16   

hehe sam sobie odpowiedziałeś, a jeśli kropla to może jeszcze nie ma potrzeby regeneracji ;) Ja bym pozdejmował węże z turbo wyczyścił i sprawdził, czy wszystko jest szczelne, poskładał i zobaczył, czy dalej będzie kapać. Czy olej Ci bierze, czy kopci na niebiesko?? U mnei kropla wisi na turbinie od jakiegoś czasu a sama turbina pracuje normalnie, wiec narazie nie ruszam.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420] Turbina?
nowyczlonek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Czw Gru 02, 2010 15:20
adamsky
Brak nowych postów [R420] Turbina gwizda
wolf1021 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Sro Cze 22, 2011 10:26
sobrus
Brak nowych postów [R420] Turbina czy uszczelka?
Gość Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Nie Kwi 19, 2009 10:44
Brt
Brak nowych postów [R420 SDi `98] Problem z turbina.
colorone Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 16 Sro Cze 17, 2009 23:13
colorone
Brak nowych postów [R420] kiedy załącza się turbina?
liroy79 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 15 Sob Lut 12, 2011 08:55
szoso



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink