Forum Klubu ROVERki.pl :: [r45] - chip tuning
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r45] - chip tuning
Autor Wiadomość
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Sie 18, 2009 10:58   

Hm... Trzeba zapytać ile za taką przyjemność, bo i ja chętnie bym sobie podniósł moc leciutko :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sie 18, 2009 10:58   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Sie 18, 2009 11:24   

Krzysi3k5, a czemu z Woli Duckiej tego nie zrobiłeś :P ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Sie 18, 2009 11:33   

1. Nie miałem kasy
2. Nawet nie wiedziałem :P
Mariusz mówił, że można podpiąć się, ale że mapy zmieniać to nie słyszałem ;)

mariusz418 napisał/a:
PROGRAMOWANIE 150 ZŁ
 
 
marcinZG 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 320
Skąd: Zielona Góra

Rover 45

Wysłany: Wto Sie 18, 2009 12:29   

Za taka kase to powiedzcie tylko gdzie i kiedy :mrgreen:
Tez bym sie polasil na taka operacje pod warunkiem, ze nie podnosi ona w jakis znaczacy sposob spalania..
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Sie 18, 2009 13:01   

Spalanie nie powinno wzrosnąć :)
A jeśli już to minimalne :)
 
 
azer 




Pomógł: 115 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 1058
Skąd: Poznań

Rover 25

Wysłany: Wto Sie 18, 2009 13:28   

PHJOWI też wgrywa zdaje się. Ceny nie znam.
Z tym, że przy takiej zabawie to przydałoby się zrobić hamownie przed i po. Bo tak na sucho to trochę taki tryb oszczędny i trzeba uwieżyć na słowo :)
 
 
 
marcinZG 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 320
Skąd: Zielona Góra

Rover 45

Wysłany: Wto Sie 18, 2009 14:52   

Wiesz mi tam wynik na papierze nie jest potrzebny do podbudowania ego ;)
Chcialbym ten wzrost poczuc na trasie przy wyprzedzaniu, przede wszystkim przy wlaczonej klimie.
Przy 101KM i 240Nm specjalnie nie narzekam, ale przydaloby sie odrobinke wiecej.
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Sie 18, 2009 15:47   

W moim przypadku 113 KM i 260 NM to już będzie rakieta przy takiej wadze ;)
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Sie 18, 2009 22:10   

Cytat:
W moim przypadku 113 KM i 260 NM to już będzie rakieta przy takiej wadze

to bedzie ciągle za mało :mrg: :rotfl:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
marcinZG 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 320
Skąd: Zielona Góra

Rover 45

Wysłany: Wto Sie 18, 2009 22:28   

Brt napisał/a:
Cytat:
W moim przypadku 113 KM i 260 NM to już będzie rakieta przy takiej wadze

to bedzie ciągle za mało :mrg: :rotfl:


Jak dla kogo, ale slyszalem jak Ty jezdzisz wiec rozumiem.. :twisted:
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Sie 18, 2009 23:17   

Brt napisał/a:
Cytat:
W moim przypadku 113 KM i 260 NM to już będzie rakieta przy takiej wadze

to bedzie ciągle za mało :mrg: :rotfl:


Hehe, widzę Brt, że wolałbyś mieć jakieś V8 pod maską R200 :D
Wywal tylne siedzenia, poświęć bagażnik, a nóż widelec coś z tego wyjdzie :lol:
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Sie 18, 2009 23:21   

Krzysi3k5 napisał/a:
Hehe, widzę Brt, że wolałbyś mieć jakieś V8 pod maską R200

chciałbym silnik z Tomcia ze śmigłem :P ;) na jakiś czas by wystarczył :lol:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Sie 18, 2009 23:22   

Do najbliższej gwiazdki ;)
Oj już nie mów, że ten silnik nie radzi sobie z R200/25.
Ja nie mam problemów z wyprzedzaniem na trasie, a moment obrotowy fajnie wgina w fotele ;)
 
 
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Sro Maj 05, 2010 17:08   

Kurde, nie mogę znaleźć tematu gdzie była dyskusja na temat wgrywania map od MG do zwykłego IDT a że tu był ten temat poruszony to tutaj zapytam.

Jestem zainteresowany zmianą map a na zlocie będzie okazja :) Czy ktoś potwierdził jakikolwiek wzrost mocy choćby z zegarkiem w ręku?
Jeśli nie, będzie trzeba przeprowadzić takie testy :)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Maj 05, 2010 17:18   

http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=54865

Ja będę takie coś robił przy swoim 25 :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Sro Maj 05, 2010 17:39   

Ja mimo wszystko wolał bym to co fabryka wypuściła, tylko akurat dla MG :)
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sro Maj 05, 2010 18:40   

Bez podkręcania turbo też wyjdzie Ci tyle ile fabryka dała z chipem Remiego ;)
A jak będziesz robił u Mariusza to zrób pomiar przed i po, żeby był punkt odniesienia ;)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Maj 05, 2010 18:49   

Jordan87, Będziesz miał po tych chipach jak fabryka od Mg Zr troszkę więcej :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Sro Maj 05, 2010 20:19   

Moc może będzie podobna ale według mnie dla fabryki jest najoptymalniej/bezpieczniej dla silnika (przynajmniej w teorii) :P Gdybym nie wiedział że to fabryczne mapy to nawet nie próbował bym zmieniać.

Nie zależy mi na znacznie większej mocy. Po zmianie na te fabryczne mapy podobno w spalaniu nie widać różnicy a moc większa, co do chipów to nie miał bym takiej pewności. Ale kto co woli.
Pomiary obowiązkowo zrobię, bo jak nie będzie różnicy to wracam do standardowych ustawień.
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Czw Maj 06, 2010 08:59   

A powiedz jak Ci Twój R45 jedzie? Do 2 tysięcy lipa?
Mi najbardziej chodzi, żeby mieć podobną charakterystykę do SDi, od dołu idzie moment, przy 2k rpm jest maksymalny, a potem powoli i delikatnie spada. A nie jak u nas. Przy 2k rpm maksymalny moment, a potem sru w dół ostro. Dziadki z rovera chciały przystosować do norm emisji spalin, stąd te mapy.
SDi ma mniej momentu, tylko 4 KM więcej, a jednak do setki prawie sekundę mniej ma.
Mapami od MG nie zmienisz tak bardzo tego, chociaż będzie trochę lepiej.
Ale i tak 2.0 iDT 113 KM jest trochę wolniejszy od 2.0 SDi 105 KM.
Szkoda, że Remi nie ma wykresu, ale może po wlutowaniu podjedzie na hamownie i będzie można porównać z fabrycznym wykresem :)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Zasady kącika "Tuning mechaniczny"
piter34 Tuning mechaniczny 0 Pon Kwi 02, 2007 11:07
piter34
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [R 200/400 SD] Tuning SD czyli jak z 86KM zrobić wiecej
Remigiusz Tuning mechaniczny 0 Pią Lis 04, 2011 22:26
Remigiusz
Brak nowych postów [R 620 SDi] Chip tuning
tiruces Tuning mechaniczny 59 Wto Lis 24, 2009 17:23
ADI-mistrzu
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi chip tuning 200 1.4si
Harry Tuning mechaniczny 3 Sro Mar 13, 2013 08:33
Adrian
Brak nowych postów [mg zs 120] 2005 chip tuning
albertlans Tuning mechaniczny 31 Sob Gru 17, 2011 14:39
albertlans



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink